t-mobile zamykanie konta

Data: 2015-08-31 07:47:55
Autor: RobertS
t-mobile zamykanie konta
14.07 złożyłem pisemną dyspozycję zamknięcia kont w TMUB, miały zostać zamknięte w 30 dni, po 5 tygodniach nic się nie stało więc skontaktowałem się z infolinią (wysłali monit do pracownika, który przyjął dyspozycję, ponoć to on zamyka)

teraz minęły prawie kolejne 2 tygodnie i konta nadal nie zostały zamknięte ;-(

to u nich normalne, że tak opornie im idzie zamykanie kont?

RobertS

Data: 2015-09-01 18:54:13
Autor: Borys Pogoreło
t-mobile zamykanie konta
Dnia Mon, 31 Aug 2015 07:47:55 +0200, RobertS napisał(a):

teraz minęły prawie kolejne 2 tygodnie i konta nadal nie zostały zamknięte ;-(

to u nich normalne, że tak opornie im idzie zamykanie kont?

Po przypomnieniu się pocztą wewnęrzną dziś dostałem przelew pt. "zamknięcie
konta". Chyba za duży ruch w interesie po wprowadzeniu opłat za kartę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-01 22:03:37
Autor: RobertS
t-mobile zamykanie konta
W dniu 2015-09-01 o 18:54, Borys Pogoreło pisze:

Po przypomnieniu się pocztą wewnęrzną dziś dostałem przelew pt. "zamknięcie
konta". Chyba za duży ruch w interesie po wprowadzeniu opłat za kartę.

opłatę za kartę szybko zwrócili, gość u którego składałem dyspozycję normalnie się nudził, a ponoć tylko on może mi to konto zamknąć

RobertS

t-mobile zamykanie konta