t-siennicki

Data: 2011-09-10 09:20:57
Autor:
t-siennicki
Odezwij się na e-maila, tel który mam, nie działa.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-10 21:52:31
Autor:
t-siennicki
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Odezwij się na e-maila, tel który mam, nie działa.

pozdrawiam rc

Kumasz głupku co to jest prywatny email? Po co srasz na grupie? Wynakazek jakiś? wbij sobie ten twój nóż zamiast w dno w np. kolano lub czoło! i przestań srać na grupie - bo chyba przez ciebie szambem się to miejsce stało!

Data: 2011-09-11 06:28:17
Autor:
t-siennicki
  <dragonkiller@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Kumasz głupku co to jest prywatny email?

Wisz ma kilka e-maili niektórych nie odwiedza często tak samo jak ja. to skuteczna metoda bo sektę przeglądał.

Po co srasz na grupie? Wynakazek jakiś? wbij sobie ten twój nóż zamiast w dno w np. kolano lub czoło! i przestań srać na grupie - bo chyba przez ciebie szambem się to miejsce
stało!

Jaki ty piękny jesteś (duchem), jaki kulturalny, jak napiszesz coś to złota patoka się rozlewa, Mickiewicz, Słowacki, Norwid muszą się wstydzić braku talentu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-11 08:15:24
Autor:
t-siennicki

Wisz ma kilka e-maili niektórych nie odwiedza często tak samo jak ja. to skuteczna metoda bo sektę przeglądał.

normalny gość by uszy po sobie położył, ale Ty brniesz ... nie potrafisz odpuścić - statystyki jakieś robisz ze swojej aktywności?

patoka się rozlewa, Mickiewicz, Słowacki, Norwid muszą się wstydzić braku talentu.

O! W literaturze też masz zgłoszenia? To może opatentuj oksymoron np. czarny śnieg, biały murzyn albo ... "bystry Rysiek" - tak, to jest to! P-ileśtam zyskasz.
Zachowujesz się jak ten angielsji komik: Benny Hill i pewnie główkę sobie poklepiesz jak w co nie wątpię raczysz odpisać.

Żałosny jesteś!
pozdrawiam i ... bez odbioru

Data: 2011-09-11 05:46:40
Autor: demolant
t-siennicki
On 11 Wrz, 10:15, " " <dragonkil...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Wisz ma kilka e-maili niekt rych nie odwiedza cz sto tak samo jak ja. to
> skuteczna metoda bo sekt przegl da .

normalny go by uszy po sobie po o y , ale Ty brniesz ... nie potrafisz
odpu ci - statystyki jakie robisz ze swojej aktywno ci?

> patoka si rozlewa, Mickiewicz, S owacki, Norwid musz si wstydzi braku
> talentu.

O! W literaturze te masz zg oszenia? To mo e opatentuj oksymoron np. czarny
nieg, bia y murzyn albo ... "bystry Rysiek" - tak, to jest to! P-ile tam
zyskasz.
Zachowujesz si jak ten angielsji komik: Benny Hill i pewnie g wk sobie
poklepiesz jak w co nie w tpi raczysz odpisa .

a osny jeste !
pozdrawiam i ... bez odbioru

Nie mam najmniejszych wątpliwości że jeszcze się odezwiesz.
Jak zwykle nie będzie to nic o nurkowaniu.
https://groups.google.com/groups/profile?hl=pl&enc_user=bbUsrB0AAACfELjsaw1p_tDzDo5isqOQRHebdnXixOe5CyTqDs5ytA
Pocałuj się w dupę, albo znikniesz, albo zostaniesz królem szczekaczy.

[pozdrawiam rc

Data: 2011-09-11 13:20:25
Autor:
t-siennicki
demolant <hdo@tlen.pl> napisał(a):
https://groups.google.com/groups/profile?
hl=3Dpl&enc_user=3DbbUsrB0AAACfELj=
saw1p_tDzDo5isqOQRHebdnXixOe5CyTqDs5ytA

TY NAPRAWDĘ MASZ POWAŻNY KŁOPOT! - zrób sobie drinka, pomyśl (wbrew pozorom to wcale nie boli :) i zastanów się ... nad celem i sensem ...

Data: 2011-09-11 13:48:22
Autor:
t-siennicki
demolant <hdo@tlen.pl> napisał(a):
Jak zwykle nie będzie to nic o nurkowaniu.

Ok. będzie o nurkowaniu - w wodzie nie na papierku.
Pytam poważnie:
za 1,5 tygodnia jadę do Egiptu. Mam dylemat, planuję kilka rafowych nurków i nie wiem czy krótka pianka 3mm wystarczy czy brać 5mm długą?
Poważnie pytam - pomożesz? Woda ma tam teraz 29st C, a moje nury na oglądaniu rybek mają polegać - czyli max 20m/40min.

Data: 2011-09-11 15:44:09
Autor:
demolant <hdo@tlen.pl> napisał(a): >> Jak zwykle nie będzie to nic o nurkowaniu.

[...]

Możliwe że nie zauważyłeś subtelnej różnicy, z faktu pisania pytania nie wynika mówienie o nurkowaniu.
Nie powiedziałeś nic nowego o nurkowaniu. W temperaturze 26 st C nie potrzebujesz skafandra, przy 29 st C i dużym wysiłku możesz mieć problemy z przegrzaniem. Skafander to potrzebujesz z zupełnie innych powodów. Jest szerokie omówienie zagrożeń na forum "cyrk Wojciecha Filipa", szczerze polecam.

Po pocałowaniu się w dupę, takiej ogłady towarzyskiej dostąpiłeś ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-11 16:20:27
Autor:
t-siennicki
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jest szerokie omówienie zagrożeń na forum "cyrk Wojciecha Filipa",
szczerze
polecam.

nie bywam tam, kiedyś bywałem ... - i tu się z Tobą zgadzam: "cyrk"

Po pocałowaniu się w dupę, takiej ogłady towarzyskiej dostąpiłeś ?

Z przykrością informuję, że nie sięgam tam ustami. Ale Ty jako znany wynalazca możesz opisać, obliczyć i zgłosić metodę jak mnie tam pocałować - tylko ... zęby umyj wcześniej :)

pozdrawiam rc
też --

Data: 2011-09-11 16:28:07
Autor:
t-siennicki
  <dragonkiller@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
nie bywam tam, kiedyś bywałem ... - i tu się z Tobą zgadzam: "cyrk"

Ale ten artykuł polecam, jest wymieniona szeroka gama zagrożeń.

> [...]

Z przykrością informuję, że nie sięgam tam ustami. Ale Ty jako znany wynalazca możesz opisać, obliczyć i zgłosić metodę jak mnie tam pocałować - tylko ... zęby umyj wcześniej :)

Niestety to Twoje zajęcie żebyś został królem, lub zniknął.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-13 18:23:25
Autor: Tomek Sienicki
t-sienicki
  <dragonkiller@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Odezwij się na e-maila, tel który mam, nie działa.
> Kumasz głupku co to jest prywatny email? Po co srasz na grupie?

Witaj Ryszard, faktycznie dawno tej skrzynki nie otwierałem:) Odezwę się.
Oburzonego kolegę anonima, najmocniej przepraszam, że z powodu mojego lenistwa i bałaganiarstwa, był zmuszony przeczytać prywatną wiadmość na publicznej grupie. Mam głęboką nadzieję, że jakoś będzie mógł z tym żyć...

tomek Sienicki

Data: 2011-09-15 23:36:33
Autor: profundal
t-sienicki
jak wspomniano ponizej o sraniu to jest tak,
w kupie siła, kupą razniej, narobienie uszlachetnia
nuda