tMobile przelew do nie zaufanego bez SMSa

Data: 2015-09-08 10:07:38
Autor: Piotr Gałka
tMobile przelew do nie zaufanego bez SMSa
Dość dawno (pół roku..rok) zdarzyło mi się, że przelew do zaufanego wymagał SMSa. Napisałem do banku. Odpowiedzieli, że się zdarza i zależy którą ścieżką się w przelewy wejdzie. Na 95% był to tMobile, ale pewności nie mam bo się wczoraj okazało, że historia korespondencji góra 60 dni może mieć więc nie mogłem odszukać.

Wczoraj zdarzyło mi się coś odwrotnego i tym razem na 100% tMobile. Nie wiem jak inaczej się wchodzi w przelewy ja wybieram z menu Przelew, potem Przelew Krajowy i potem z listy odbiorców.
Moje działania miały pewne odstępstwo od standardu. Wybrałem odbiorcę nie zaufanego. Wpisałem kwotę i zauważyłem, że przeskoczyło (jak  zwykle) przez decyzję o dacie. Więc się jakoś do tej daty wróciłem zmieniłem z najszybciej na 9.9.2015. Potem już tylko akceptowałem Dalej (zazwyczaj, jak chcę wpisać przyszły to najpierw wracam do daty, a potem wpisuję kwotę, teraz kwoty już nie wpisywałem, bo była wpisana). I chyba po dwóch Dalej napisało mi, ze przelew przyjęty - zdziwienie, że nie chciał SMSa.

Gdyby to było tylko to to być może byłoby za proste. Tak się przypadkiem złożyło, że nietypowości było/jest więcej, ale trudno je wiązać z tym brakiem SMSa.
Nietypowość 1.
Ten przelew wpisałem już z tydzień temu (wymagał SMSa). Kilka dni temu potrzebowałem wszystkich środków z konta a dostępne środki były pomniejszone o ten przyszły przelew więc go anulowałem i środki się znalazły (piszę o tych środkach bo obecnie jest inaczej - patrz dalej).
Nietypowość 2.
Obecnie dostępne środki pokazuje mi całe saldo (zaczynam sam wątpić, co wtedy pokazywał pomniejszone, ale z jakiegoś powodu przecież anulowałem ten przelew). To by sugerowało, że może nie przyjął tego mojego przelewu i dlatego nie było SMSa. To się zgadza z tym, że zaplanowane płatności pisze 0. Ale w Przelewy Oczekujące go mam z datą 9.9.2015.

Teraz zagadka: Pójdzie, nie pójdzie? :)
P.G.

tMobile przelew do nie zaufanego bez SMSa