tVN kłamie

Data: 2012-10-11 08:36:12
Autor: masti
tVN kłamie
Dnia pięknego Thu, 11 Oct 2012 10:01:00 +0200 osobnik zwany jerzy.n
napisaƂ:

Przed chwila Pan Ɓukasz Wójcik w TVN-ie opowiadaƂ ze Niemcy za
przekroczenia szybkosci nie pƂaca w Polsce , konkretnie chodziƂo mu o
zdjecia z radarów .Polacy tez nie pƂacą za podobne przekroczenia w
Niemczech i to mam kilkakrotnie sprawdzone , bo jak to ma niby wyglądać,
dostane nakaz pƂatniczy z Niemiec i jak niby mam pƂacić w euro ? bzdura

kƂamie bo powiedziaƂ prawdę? Fajny jesteƛ

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokoƛci? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

tVN kłamie