ta lepsza ;]

Data: 2009-11-22 16:29:37
Autor: ra9om1ak
ta lepsza ;]
Uzytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisal w wiadomosci news:fa69a5af-2f1c-40c4-93c9-892ffb8c6406r5g2000yqb.googlegroups.com...
Gra ktos w to to? Jak wrazenia?
Pozdro
L'e-szczur

Ta lepsza ;]
http://www.onlinegames.com/basketball/
No matematycy, wyliczac katy, odbicia i przebicia ;P

--
ra9om1ak

Data: 2009-11-24 00:42:12
Autor: Leszczur
ta lepsza ;]
On 22 Lis, 16:29, "ra9om1ak" <ra9om...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisal w wiadomoscinews:fa69a5af-2f1c-40c4-93c9-892ffb8c6406r5g2000yqb.googlegroups.com...

> Gra ktos w to to? Jak wrazenia?
> Pozdro
> L'e-szczur

Ta lepsza ;]http://www.onlinegames.com/basketball/
No matematycy, wyliczac katy, odbicia i przebicia ;P

Rzeczywiscie fajna. Chociaz jestem lepszym matematykiem z kalkulatorem
niż "na oko". Nie moge przejsc 150m i tylko raz bylem w Top10. Zwykle
120-140m, ale czasami i 50 :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-26 12:42:37
Autor: wiLQ
ta lepsza ;]
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Rzeczywiscie fajna. Chociaz jestem lepszym matematykiem z kalkulatorem
niż "na oko". Nie moge przejsc 150m i tylko raz bylem w Top10. Zwykle

Faktycznie sympatyczna, ale IMHO mogloby byc lepiej:
1) za dlugo sie czeka miedzy rzutami, gdy pilka przeleci nad tablica lub
bedzie w locie opadajacym na poziomie obreczy nastepny rzut juz powinien
byc ustawiony, a nie pokazywac gdzie bedzie,
2) dlaczego nie mozna sobie wybierac miejsca do rzucania? Wtedy doszlaby
jakas taktyka, a tak jest sie za mocno zaleznym od losowania pozycji,
3) czy tylko mi przeszkadza dyskryminacja rzutow o tablice? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-26 04:23:29
Autor: Leszczur
ta lepsza ;]
On 26 Lis, 12:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

bedzie w locie opadajacym na poziomie obreczy nastepny rzut juz powinien
byc ustawiony, a nie pokazywac gdzie bedzie,

Ty chciałbyś walić jak z kałacha?

2) dlaczego nie mozna sobie wybierac miejsca do rzucania?

Zeby nie obcykać sobie jednego miejsca jak Bowen i jego corner 3.

 Wtedy doszlaby jakas taktyka, a tak jest sie za mocno zaleznym od losowania pozycji,

Jezeli pozycje losowane są centralnie to nie powinno być problemu.

3) czy tylko mi przeszkadza dyskryminacja rzutow o tablice? ;-)

TAK! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-26 18:43:32
Autor: wiLQ
ta lepsza ;]
> [...]

> bedzie w locie opadajacym na poziomie obreczy nastepny rzut juz powinien
> byc ustawiony, a nie pokazywac gdzie bedzie,

Nie, ale w tej chwili jest wg mnie przegiecie w druga strone, po co to
czekanie na nastepny rzut gdy juz wiadomo jaki byl efekt poprzedniego? Porownaj to do jakiegos konkursu rzutow za 3, nie bierzesz pilki do rak
po tym jak poprzednia juz wpadla/nie wpadla do kosza tylko wczesniej.

BTW, dlaczego nie sa zaliczane kosze, gdy pilka najpierw odbije sie od
parkietu? ;-)

> 2) dlaczego nie mozna sobie wybierac miejsca do rzucania?

Zeby nie obcykać sobie jednego miejsca jak Bowen i jego corner 3.

Toz wystarczy ustawic by nie mozna bylo rzucac dwa razy z rzedu z tych
samych okolic. A w samej specjalizacji [rozumianej jako tylko rzuty z
polowy vs tylko rzuty spod kosza] nie widze nic zlego.

>  Wtedy doszlaby jakas taktyka, a tak jest sie za mocno zaleznym od losowania pozycji,

Jezeli pozycje losowane są centralnie to nie powinno być problemu.

Hmmm, jak na moje oko jest roznica, tzn liczba rzutow z bliska / liczba
rzutow z daleka powinna byc taka sama dla kazdej rozgrywki, a zdaje mi
sie, ze tak nie jest.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-27 00:41:35
Autor: Leszczur
ta lepsza ;]
On 26 Lis, 18:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Porownaj to do jakiegos konkursu rzutow za 3, nie bierzesz pilki do rak
po tym jak poprzednia juz wpadla/nie wpadla do kosza tylko wczesniej.

Porownaj to do normalnego meczu - nie bierzesz pilki do reki dopoki
nie spadnie na ziemie ;-)

BTW, dlaczego nie sa zaliczane kosze, gdy pilka najpierw odbije sie od
parkietu? ;-)

Probowalem tak zdobyc punkty, ale mi sie nie udalo. Widze, ze nie
musze juz probowac ;-)

> [...]

samych okolic. A w samej specjalizacji [rozumianej jako tylko rzuty z
polowy vs tylko rzuty spod kosza] nie widze nic zlego.

Hej - no to siadamy do stołu i projektujemy gre.

> [...]

Hmmm, jak na moje oko jest roznica, tzn liczba rzutow z bliska / liczba
rzutow z daleka powinna byc taka sama dla kazdej rozgrywki, a zdaje mi

Mozliwe, ze nie jest. Porownywanie miedzy rozgrywkami jest
rzeczywiscie trudne.
A i porownanie w jednej rozgrywce tez - jezeli rzucam o polowe
szybciej niz Ty, to nawet majac gorsza skutecznosc bede mial lepszy
wynik.
Zatem poza samym dystansem w tej grze powinny byc jeszcze statystyki
skutecznosci z kazdej ze stref (inside, midrange i outside),
skutecznosci ogolem, PER i moze OffEff :-)
Rozgrywka bedzie zajmowala 2 minuty, analiza wynikow 2 godziny :-))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-27 15:19:06
Autor: wiLQ
ta lepsza ;]
> [...]

> po tym jak poprzednia juz wpadla/nie wpadla do kosza tylko wczesniej.

Porownaj to do normalnego meczu - nie bierzesz pilki do reki dopoki

Porownanie od czapy bo to konkurs rzutow, a nie mecz ;-P

> BTW, dlaczego nie sa zaliczane kosze, gdy pilka najpierw odbije sie od
> parkietu? ;-)

Probowalem tak zdobyc punkty, ale mi sie nie udalo. Widze, ze nie
musze juz probowac ;-)

Ja tez nie probowalem, ot testowalem roznej wysokosci loby ;-)

> [...]

skutecznosci z kazdej ze stref (inside, midrange i outside),
skutecznosci ogolem, PER i moze OffEff :-)

Ano moglyby byc jakies statsy, ale to juz chyba nasze zboczenie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-27 15:23:24
Autor: Tomasz Radko
ta lepsza ;]
wiLQ pisze:
[...]

Mnie przeszkadza dyskryminacja rzutów w tylną obręcz. Moim zdaniem sa one dużo trudniejsze od trafień do kosza i powinny byc dodatkowo premiowane.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-27 15:29:25
Autor: s
ta lepsza ;]
Mnie przeszkadza dyskryminacja rzutów w tylną obręcz. Moim zdaniem sa one dużo trudniejsze od trafień do kosza i powinny byc dodatkowo premiowane.

A co to jest: tylna obrecz?:-)

Pozdr

ta lepsza ;]