ta pisowska lokomotywa

Data: 2010-01-29 14:52:11
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
ta pisowska lokomotywa
z komisji to rzeczywiscie megakretynka

nawet licealista bylby w stanie formulowac sensowniejsze pytania

ona tak zawsze ? tylko raz ja widzialem ( bo raz ogladalem komisje ) ale wydaje
sie zwyczajnie przyglupia

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-01-29 15:16:28
Autor: awe
ta pisowska lokomotywa

Użytkownik "jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:otp5m5177jkfgjeocc3okrbprd4pcvqcaj4ax.com...
[...]

-- -- --
nie ogladam komisji, tylko urywki i tez odnioslem wrazenie ze czasami pytania tej panny posel banalne, ale odnosze wrazenie jakby miala duzo wiecej pytan ktore zostawia sobie na potem i dla kogos innego.
generalnie kazdemu powaznemu czlowiekowi branie udzialu w PC'owskim cyrku nie przynosi splendoru, a wiec branie tego na powaznie byloby tylko glupie, zwlaszcza ze akurat tu nie placa za kabaret w przeciwienstwie do szefa komisji.
Dla mnie tylko smutne jest jak ludzie sie upodlaja...bo paru lokajczykow z PO biegalo z tacami kolo jakis drugorzednyvh zakapiorow...moze ta cala PO to taki klub kelnerow.?
awe
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-01-29 17:09:50
Autor: cirrus
ta pisowska lokomotywa
[...]

Najlepsze było :
Czy zna pan język włoski?
Czy spotykał się pan z Berlusconim?
Kto takiego debila:
- Zrobił viceministrem?
- Wybrał do Sejmu?
- Zgłosił do komisji?

--
stevep

Data: 2010-01-29 20:00:16
Autor: Bogdan Idzikowski
ta pisowska lokomotywa

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hjuuf8$6d3$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie było to wcale gorsze od korytarzy poziomych i pionowych.

Data: 2010-01-30 13:35:06
Autor: cirrus
ta pisowska lokomotywa

ta pisowska lokomotywa