tablet

Data: 2010-02-20 00:37:18
Autor: Uncle Pete
tablet
wiesieksawicki_ciach@gmail.com wrote:
Zastanawiam się nad zakupem tabletu do wspomagania obróbki foto.
Raczej
typowym grafikiem-rysownikiem nie będę. Czy taki zakup ma sens? I
jaki
byście radzili za kilkaset zł. Może link do jakiś recenzji?

Ale do czego konkretnie? Kiedyś korzystałem z tableta (Wacom Graphire) do zaznaczania skomplikowanych obszarów i ich oddzielnej obróbki, ale od czasów pojawienia się funkcji shadows/highights w PS przestałem tego używać. Do dokładnego retuszu i używania clone tool IMHO wygodniejsza jest myszka.

Piotr

tablet