tablet 8-calowy, co wybrac

Data: 2014-01-09 22:36:46
Autor: neoniusz
tablet 8-calowy, co wybrac
W dniu 09.01.2014, 18:36, meander pisze:
Potrzebuję 8-calowca, jabłek nie znoszę, więc najlepiej coś z Androidem.
Powinien mieć:
-dobry aparat z przodu i z tyłu
-gps
-wifi
-3G(obsługa Aero2)
-gsm
-hdmi
-usb z możliwością podłączenia; klawiatury/myszki/pendriva/napędu płyt

Po co ci naped plyt w androidzie? Tak z ciekawosci pytam.

-bluetooth
-złącze słuchawkowe

Fajny wydawał mi się Yoga z Lenovo, dobry pomysł z tą podstawką, ale
brak możliwości podłączenia do telewizora poprzezd hdmi dyskwalifikuje go.
Galaxy Note to samo. Nie ma nic dla mnie? Nie chcę 10-calowca, ani nic
firm od firm marek typu Manta,  Modecom itp

Wszystkie warunki spelnia chyba tylko acer a1-811. Gdyby nie 3g to fajna jest toshiba encore z w8. A gdyby nie hdmi to dell venue 8 (ew. pro z w8).

tablet 8-calowy, co wybrac