tablet+gsm

Data: 2012-04-23 11:09:57
Autor: J.F
tablet+gsm
Użytkownik "Jan Walicki"  napisał w wiadomości
Może banalne pytanie, ale czy używa ktoś zestawu tablet + modem
zamiast komórki?
Tablet bez problemu wejdzie mi do kieszeni kurtki a latem można go
nosić w plecaczku/neseserze. Nonstop włączony, więc można odbierać połączenia
nie wyjmując tabletu. Trzeba wyjąć jeśli samemu chce się dzwonić.

Co za czasy, 30 lat miniaturyzacji, a Ty chcesz komorke w plecaku nosic :-)

Nie lepiej kupic sobie normalna tania komorke, i tableta, a do tableta wsadzic sima z darmowym internetem od Aero ?

Tylko bym sprawdzil czy jakis tablet obsluzy ich standard, czy trzeba taki z zewnetrznym modemem.

J.

Data: 2012-04-29 10:54:02
Autor: jadryś
tablet+gsm
W dniu 2012-04-23 11:09, J.F pisze:

[...]

Teraz w modzie są odwrotne trendy - im większe tym bardziej modne... i droższe, rzecz jasna.

Nie, po co kupować komórkę, skoro telefon jest w tablecie? Trzeba wykupić pakiet transferowy, w np. Play. Jest to stosunkowo niedroga usługa.. Np. ja nie jestem w stanie wykorzystać transferu za 7 zł w miesiącu.

tablet+gsm