tablet+gsm

Data: 2012-04-23 10:22:22
Autor: kakmar
tablet+gsm
Dnia 21.04.2012 Jan Walicki <ppraworzadnosc@gmail.com> napisał/a:
Witam!
Może banalne pytanie, ale czy używa ktoś zestawu tablet + modem
zamiast
komórki?

Nie, bo chyba większość (wszystkie mi znane) obsługują tylko dane w sieci GSM. Ewentualnie można użyć klienta VoIP.

Patrzę właśnie na tanie tablety (7''). Można je kupić już za 200-250
zł.

Najtańszy nadający się do czegokolwiek (czyli odtwarzania filmów i grania w gry) tablet, był ostatnio w biedronce i zdaje się już go niema. A kosztował niecałe 400, miał fatalny ekran i 1 gniazdo usbOTG. Taniej obecnie się raczej nie da.
Mają normalne gniazda USB, więc bez problemu (?? chyba) da się
podłączyć do
nich modem z kartą SIM i nadajnik Bluetooth (ten mały za parę
zÅ‚otych).  Do
tego słuchawka Bluetooth, niestety trochę droższa (ale widziałem i za
50
parę złotych)

Mam taki stary tablet z dwoma usb GC s73, jedno opisane jako host 2 otg, z zewnętrznymi urządzeniami działa tylko to opisane jako host.
Więc do modemu i BT potrzebował być hub USB, pewnie z zasilaniem.

Tablet bez problemu wejdzie mi do kieszeni kurtki a latem można go
nosić w
plecaczku/neseserze. Nonstop włączony, więc można odbierać połączenia
nie
wyjmując tabletu. Trzeba wyjąć jeśli samemu chce się dzwonić.

A kable i kabelki?

Co myślicie? Wykonalne? Jedyny minus jaki widzę to szybkie
wyczerpywanie

Wykonalne jw. tylko czy warto się w to pakować?

Ale wszystko jest kwestią ceny i za trochę więcej kupisz GalaxyTab
ten pierwszy 7" z pełną obsługą GSM jako telefon. Za trochę ponad 400zł widziałem "wyprzedaż" w jakimś markecie ViewSonic Viewpad 7.
Tak jak Samsung jest to 7" telefon, z BT, GPS, itd.
I tylko MSM7227 600MHz i 800x480 sprawia że jest dla mnie bezużyteczny, bo dzieciaki na tym ni nie pograją, ani bajek nie pooglądają.
Ale do twoich zastosowań się nada i tylko słuchawkę BT dokupisz.

akumulatora w tablecie; producenci podają że wystarczy na
kilkadziesiÄ…t
godzin, ale to jakieś bajki. W sumie w moim fonie bateria też
rozładowuje
się już po 24-36 h.
A plus duży, bo z ekranem 7'' ten zestaw pod względem wygody bije
najlepsze
smartfony.

Nie spodziewaj się cudów, ekrany w tanich tabletach są tak słabe że niezbyt przyjemnie się na nich cokolwiek czyta, nawet ze strony WWW. Nadają się za to znośnie do filmów i gier, zwłaszcza jak mają całkiem szybki procesor i HDMI żeby podłączyć telewizor.

--
kakmaratgmaildotcom

tablet+gsm