tablety - zmowa czy co?

Data: 2017-06-11 12:05:41
Autor: Yerine Ictimai
tablety - zmowa czy co?
the_foe <the_foe@costamcostam.pl> Wrote in message:
Jak z tego odejmiemy chińskie gówna

Ach, jak latwo Chinczykow obrzucac blotem ale Huawei tez jest
 chinskie i w ogole robia naprawde coraz lepsze rzeczy za
 konkurencyjna cene

typu MODECOM

Ale MODECOM jest POLSKI!

i LENOVO,

Ale przepraszam bardzo, Lenovo to dobra marka, mam ich laptop i
 dziala jak marzenie

CHUWI

Polecam Chuwi Hi10plus, bardzo dobry kawalek sprzetu, mam go z Ali
 i nie zamienie na zadne poltora razy drozsze badziewie ze sklepow
 dla idiotow

KIANO

Ale KIANO jest polski :)

> to zostaje dosłownie JEDEN jako-taki tablet Tablet
Huawei MediaPad T2 10" Pro

Ale Huawei jest chinski :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-06-12 21:47:11
Autor: the_foe
tablety - zmowa czy co?
W dniu 2017-06-11 o 12:05, Yerine Ictimai pisze:
Jak z tego odejmiemy chińskie gówna
Ach, jak latwo Chinczykow obrzucac blotem ale Huawei tez jest
 chinskie i w ogole robia naprawde coraz lepsze rzeczy za
 konkurencyjna cene

"chinskie gówna" nie oznaczają ze wszystko z Chin t gówno, tylko, ze to ojczyzna pseudo brandowych sprzętów

--
@foe_pl

Data: 2017-06-12 23:51:00
Autor: Yerine Ictimai
tablety - zmowa czy co?
the_foe <the_foe@costamcostam.pl> Wrote in message:

"chinskie gówna" nie oznaczają ze wszystko z Chin t gówno, tylko, ze to ojczyzna pseudo brandowych sprzętów

Ale to tez jak widac ostatnio, ojczyzna obiecujacych nowych
 brandow: Huawei, Xiaomi, Chuwi i wiele innych. Ale przede
 wszystkim to ojczyzna ciezko i sensownie pracujacych ludzi, USA
 sa w kieszeni u Chinczykow nie bez powodu.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-07-10 22:21:09
Autor: jerzu.xyz
tablety - zmowa czy co?
On Sun, 11 Jun 2017 12:05:41 +0200 (GMT+02:00), Yerine Ictimai
<ictimai@yandex.ru> wrote:

Ale MODECOM jest POLSKI!

Jesteś pewien? To że firma jest polska nie oznacza, że produkt jest z
Polski.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

tablety - zmowa czy co?