tajemnica bankowa a skarbówka?

Data: 2009-08-11 09:41:49
Autor: www772
tajemnica bankowa a skarbówka?

to jak przestajemy płacić?

Zaraz, zaraz ... a czy ściaganie pieniędzy z rachunków bankowych nie jest
tylko jednym ze sposóbów ściągnięcia należności? Szybki rzut oka na googla i
środki egzekucyjne:
-   z pieniędzy,
-   z wynagrodzenia za pracę,
-   ze świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego oraz ubezpieczenia społecznego,
-   z rachunków bankowych,
-   z innych wierzytelności pieniężnych,
-   z praw z papierów wartościowych zapisanych na rachunku papierów
wartościowych oraz z wierzytelności z rachunku pieniężnego,
-   z papierów wartościowych niezapisanych na rachunku papierów
wartościowych,
-   z weksla,
-   z autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych oraz z praw własności
przemysłowej,
-   z udziału w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością,
-   z pozostałych praw majątkowych,
-   z ruchomości,
-   z nieruchomości,

czyli skarbówka i tak ma szansę ściągnąć kasę - na końcu pewnie skasują
samochód (ruchomość) albo wejdą na hipotekę.
Nie jestem prawnikiem, więc jak się mylę to proszę mnie poprawić.

--
www772

tajemnica bankowa a skarbówka?