tajna bron nokii

Data: 2013-05-14 09:03:38
Autor: Chris
tajna bron nokii
J.F. nabazgrał(a):

http://technologie.gazeta.pl/internet/1,113841,13875643,Nokia_Asha_501_wyt
rzyma_az_48_dni_bez_ladowania__Nowy.html#TRrelSST
Bardzo mocnym atutem Asha 501 będzie z pewnością niesamowicie wydajna
bateria, pozwalająca na prowadzenie rozmów nawet przez 17 godzin bez
przerwy. W trybie czuwania Asha 501 będzie mogła natomiast pozostawać
bez ładowania nawet 48 dni.
Jak myslicie - Nokia odzyska klientele, czy straci ja do reszty,
bo jakos nie chce mi sie wierzyc aby nowoczesny smartfon z kolorowym
swiecacym ekranem mogl przezyc dwa dni sredniego uzywania i klienci
sie obraza do reszty :-)

Jak dla mnie ludzie się przyzwyczaili że co wieczór podpinają tel do ładowarki na noc a zjechać z wydajność im za bardzo się nie chce .. nie wiem jak dla mnie to fajny pomysł z taką baterią ale raczej będzie to produkt niszowy dla wybranej grupy ludzi.

Data: 2013-05-14 13:15:17
Autor: J.F
tajna bron nokii
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
J.F. nabazgrał(a):
[...]

Mnie tam troche wk* ze jak zapomne ladowac to na drugi dzien juz nie dziala, wiec moze by mnie skusili "dlugo dzialajaca bateria" ... czyli np 3 dni :-)

Ale bateria jak rozumiem normalna, telefon po prostu oszczedny ... a to niemozliwe :-)
I jak sciagna takich co licza ze raz na miesiac, to im sie biznes szybko skonczy :-)

J.

Data: 2013-05-14 06:30:50
Autor: Pszemol
tajna bron nokii
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51921cc5$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
Mnie tam troche wk* ze jak zapomne ladowac to na drugi dzien juz nie dziala, wiec moze by mnie skusili "dlugo dzialajaca bateria" ... czyli np 3 dni :-)

Rownie dobrze zapomnisz po 3 dniach...
Juz lepiej ladowac co wieczor - latwiej pamietac :-)

Ale bateria jak rozumiem normalna, telefon po prostu oszczedny ...
a to niemozliwe :-)
I jak sciagna takich co licza ze raz na miesiac, to im sie biznes szybko skonczy :-)

Nie tyle oszczędny co mniej wydajny obudzony i niezajęty
sprawdzaniem poczty czy lokalizacji gdy uspiony aby mniej
pradu konsumowal...
Jesli ustawisz iPhone4 aby Ci przypomnial abys cos zrobil
w okreslonej lokalizacji a nie okreslonym czasie to niestety
GPSa musi co jakis czas wlaczac aby sprawdzic czy jest
w rejonie gdzie mial cos przypomniec - a to prad zuzywa...
Jak w typowym smarfonie powylaczasz wszystko, zlikwidujesz
konta mailowe z push, facebooki, twittery, przypomnienia
o meetingach to też długo na baterii wytrzyma, tylko po co?

Data: 2013-05-14 20:47:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
tajna bron nokii

"Pszemol" kmt72i$fce$1@dont-email.me

Rownie dobrze zapomnisz po 3 dniach...
Juz lepiej ladowac co wieczor - latwiej pamietac :-)

Co wtedy, gdy trzeba ładować co godzinę?

WiFi lub 3G, GPS, zapisywanie trasy (na wszelki wypadek
dwoma programami -- zapisy różnią się pomiędzy sobą,
choć niby oba programy są tak samo ustawione i korzystają
z tego samego sprzętu) oraz pokazywanie trasy i szukanie
drogi (tak zwana nawigacja) plus dodatki -- to razem
sprawia, że bateria siada po kilkudziesięciu minutach. :)

[i zdjęcia trzeba robić zwykłą komórką, nie zaś smartfonem]

Data: 2013-05-17 22:42:33
Autor: Pszemol
tajna bron nokii
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:kmu0tu$ntf$1speranza.aioe.org...
Co wtedy, gdy trzeba ładować co godzinę?

Można sobie wtedy kupić ładowarkę samochodową albo taką
napędzaną z innych źródeł energii (słonecznej, pedały roweru, itp)

[...]

Zapisywanie trasy dwoma programami???
Jaką trasę zapisujesz w taki sposób? :-)

[i zdjęcia trzeba robić zwykłą komórką, nie zaś smartfonem]

Zdjęcia możesz sobie robić czym chcesz, mi smartfonem najwygodniej.

Data: 2013-05-15 21:33:25
Autor: J.F.
tajna bron nokii
Dnia Tue, 14 May 2013 06:30:50 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No tak, ale wracam do domu pijany i jeszcze musze pamietac o
ladowarkach :-)

Jak w typowym smarfonie powylaczasz wszystko, zlikwidujesz
konta mailowe z push, facebooki, twittery, przypomnienia
o meetingach to też długo na baterii wytrzyma, tylko po co?

Nie wytrzyma, bo w tym *** androidzie sie nie da wylaczyc :-)

J.

Data: 2013-05-17 22:44:43
Autor: Pszemol
tajna bron nokii
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:3mvr3hjur609.h473whjlidui$.dlg40tude.net...
[...]

Jak ładujesz nieregularnie, nie dziś tylko jutro, nie jutro tylko
pojutrze to łatwo zapomnieć... Ja odkąd mam iPhone 4 to
ładuję go codziennie przed spaniem i rano ma pełny bak...
Nie ma że zapomnę, bo jest to codzienna operacja, nie ma
o czym pamiętać bo to raczej rutyna - ale nie mogę się wczuć
bo pijany do domu nie wracam...

[...]

Zawsze możesz sobie kupić telefon na iOS i nie będziesz przeklinał.

Data: 2013-05-18 09:52:01
Autor: J.F.
tajna bron nokii
Dnia Fri, 17 May 2013 22:44:43 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No wlasnie - glodny bogatego nie zrozumie :-)

[...]

Ja tam mysle ze bede przeklinal dwa razy glosniej, i dlatego nie kupie
:-)

J.

tajna bron nokii