tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii

Data: 2010-02-19 12:41:33
Autor: Grzegorz Z.
tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii
Jak wynika z badań organizacji badawczej Pew Research Center, młode
pokolenie Amerykanów odwraca się od religii.

O ile w grupie wieku 40-50 lat 15 procent badanych określiło się jako
ateiści, agnostycy, lub obojętni w sprawach religijnych, to wśród młodych
Amerykanów (do 30 roku życia) postawę taką zaprezentowało już 25 procent.

Z badań wynika też, że najmłodsze pokolenie - osoby urodzone po 1980 r. -
rzadziej się modli i chodzi do kościoła niż tzw. generacja X, którym to
mianem określano roczniki 1965-1980. Także sondaż przeprowadzony w grudniu i styczniu wśród młodych katolików
ujawnił, że w mniejszym stopniu identyfikują się oni z Kościołem, niż ich
rodzice. Zajmują również bardziej liberalne stanowisko w takich sprawach
jak aborcja czy homoseksualizm.

Zdaniem naukowców z Pew Research Center, zjawisko malejącej religijności
obserwuje się w USA od lat 70-tych.

http://fakty.interia.pl/swiat/news/mlodzi-amerykanie-mniej-religijni,1441440

Data: 2010-02-19 13:59:30
Autor: -heÂŽsk-
tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii
On Fri, 19 Feb 2010 12:41:33 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Jak wynika z badań organizacji badawczej Pew Research Center, młode
pokolenie Amerykanów odwraca się od religii. [...]

 a ty sie nawracasz ;o)))

 grzesiuz, przenies te swoje fobie na *.religia.pl

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-19 23:20:40
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Co lubi GrzegorzZ
[...]

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Zakładam że tytuł jaki nadał temu wątkowi GrzegorzZ wyraża jego własne pragnienia i opinie (bo chyba nie nadał go bez powodu).

Homoseksualizm i aborcja są niewątpliwie obrzydliwościami.
Zatem GrzegorzZ jest za obrzydliwościami!
W religii chrześcijańskiej żadnych obrzydliwości niema, więc GrzegorzZ jest jej przeciwny.
K.S.
Zatem uwielbia pewne obrzydliwości (a jest jeszcze mnóstwo innych) i chciałby tylko aby pleban je zaakceptował jako godne, przyzwoite, normalne i moralne. Taka religia być może zdobyłaby jego pełne uznanie.

Data: 2010-02-20 00:27:48
Autor: Antenka
Co lubi GrzegorzZ
On 19 Lut, 23:20, kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

tylko aby pleban je zaakceptował jako godne, przyzwoite, normalne i moralne.
Taka religia być może zdobyłaby jego pełne uznanie.

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

On już wybrała "religię" a raczej wielką, niebezpieczną, destrukcyjną
finansowaną z Hameryki sektę jehowicką. Ci zioną nienawiścią do
chrześcijan, a szczególną wściekłość okazują katolikom.
Prwadopodobnie w ich szeregach abortowanie nienarodzonych dzieci jest
godziwe, tak jak i seks z krową, koniem czy owcą, a także te
obrzydliwe Bogu stosunki pedrylskie i lesbijskie. Starsi na to
pozwalają, więc Grześ na to jak na lato. hehhe

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - Antenka

Data: 2010-02-20 10:44:53
Autor: Grzegorz Z.
tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii
W religii chrześcijańskiej żadnych obrzydliwości niema

W tym co napisałeś jest tyle prawdy co poprawności stylistycznej w
napisaniu "niema" Wpisujemy w Google hasło "chrześcijaństwo pedofilia" i widzimy iluż to
rzeczy w tej żydowskiej sekcie "niema" heheheheheheheh

Data: 2010-02-20 02:04:11
Autor: Antenka
tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii
"niema" heheheheheheheh <

Pryszczaty upierdliwec

Antenka

 "Przyjemnie jest  zrobić kupę na trasie przemarszu antyklerykałów i
komuchów w dniu 1 maja". - A.

Data: 2010-02-20 11:26:30
Autor: Grzegorz Z.
tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii
Dnia Sat, 20 Feb 2010 02:04:11 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

"niema" heheheheheheheh <

Pryszczaty upierdliwec

Łysol z "problemami" hehehe

Data: 2010-02-21 19:50:28
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

rzeczy w tej żydowskiej sekcie "niema" heheheheheheheh

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Wpisałem i nie znalazłem niczego co by wskazywało na istnienie jakichś obrzydliwości w religii chrześcijańskiej.
Po cóż więc było posuwać się do kłamstwa?
K.S.
Gratulacje za dostrzeżenie braku spacji w zwrocie "niema".
Widać że w podstawówka chlubnie zaliczona.

Data: 2010-02-21 20:16:30
Autor: Grzegorz Z.
tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii
Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:50:28 +0100, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=chrze%C5%9Bcija%C5%84stwo+pedofilia&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=chrze%C5%9Bcija%C5%84stwo+pedofilia&fp=2c576decacf60d4b

Pierwszy wynik:

http://dariusz-pietrek.webs.com/pedofilia.htm

W czasie od czerwca do sierpnia 2008 roku w indyjskim stanie Orisa
wypędzano i linczowano chrześcijańskich pedofilów, gwałcicieli dzieci,
albowiem protestancka i katolicka afera pedofilska dotarła już nawet do
Indii, obejmując swym zboczeniem chrystusowych misjonarzy. Wydaje się
apologetom chrześcijaństwa i katolicyzmu, że lokalna policja i władze nie
reagują, jednak zbrodnia - nazwijmy to wprost: dzieciojebstwa - jest
wstrząsem dla hinduskiej świadomości takim jak ludobójstwo, a kara
tradycyjna to banicja, a nawet linczowanie księży - zboczeńców seksualnych.

Data: 2010-02-22 22:04:46
Autor: kochamspamWYTNIJTO
napisał(a):

> [...]

tradycyjna to banicja, a nawet linczowanie księży - zboczeńców seksualnych.

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Wyciąg z Google podany przez GrzegorzaZ nie zawiera żadnych tekstów wskazujących istnienie w religii chrześcijańskiej jakichś obrzydliwości. W RELIGII - co oczywiście nie oznacza, że poszczególni chrześcijanie nie popełniają uczynków obrzydliwyc - wbrew swojej religii.
Najwyraźniej GrzegorzZ nie odróżnia jednego od drugiego (symptom niewątpliwej głupoty), a jeśli odróżnia - to znaczy świadomie i obrzydliwie kłamie.
Ł.S.
Niezależnie od tego (NIEZALEŻNIE) przyjrzyjmy się zacytowanej informacji z witryny dariusz-pietrek.webs.com (zakładając że informacja jest prawdziwa).
[  ]
Doniesień o prześladowaniu chrześcijan w Azji i Afryce było i jest wiele - ale pierwszy raz przeczytałem że prześladująca ich hołota usprawiedliwia swoje wypędzenia i lincze tym że księża, zakonnicy, pastorzy... są pedofilami. Ale skoro w Europie "modne" stały się podłe insynuacje o powszechności pedofilii wśród kapłanów chrześcijaństwa, to nic dziwnego że indyjska hołota skwapliwie to podchwyciła. Wątpliwe jest przy tym aby w swym "szlachetnym" zapale bawiła się w jakieś badania i rozróżnienia wśród chrześcijan - dotąd bowiem prześladowała chrześcijan WSZYSTKICH. Myśłę że i GrzegorzZ może zostać tam przypadkiem zlinczowany, no bo kto mu tam uwierzy że nie jest (już?) chrześcijaninem.

Data: 2010-02-23 13:24:11
Autor: Grzegorz Z.
tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii

napisał(a):

[...]

Powtórz to jeszcze 999 razy, wtedy stanie się to prawdą.

tak dla homoseksualizmu, tak dla aborcji, nie dla religii