tak na szybko dwa filmy polecam

Data: 2009-06-06 18:34:20
Autor: olidka
tak na szybko dwa filmy polecam
kalina napisał:

Tak na chybcika napiszę, bo szkoda tematu, żeby gdzieś zaginął
pomiędzy Cziłałą, a Terminatorem...

[...]

No więc dwa filmy:
Marley & Me
oraz
He's Just Not That Into You

Widziałam. Spoko są. Marley trochę mniej mnie zachwycił, bo nie lubię ryczeć na filmach ;)

Korzystając z okazji też chciałam polecić film. Całkiem z innej beczki. Ale za to zajebisty. Must see. Dla mnie jeden z najlepszych filmów, które obejrzałam w tym roku -> TekkonKinkreet. Produkcja nienajnowsza, bo z 2006 r., ale co ja poradzę, że dopiero teraz na niego trafiłam. Warto postarać się o blu raya, bo jest przepięknie narysowany. Mądra, zakręcona historia, przepiękna muzyka. Dostaję gęsiej skórki gdy tylko wracam myślami do tego filmu. Kalina obejrzyj, jeśli nie widziałeś, nie pożałujesz. Reszta grupy jak sobie chce ;)

--
Pozdrawiam   Lidka
mailto (rot 13): byvqxn (ng) b2 (qbg) cy

Data: 2009-06-07 13:48:59
Autor: rs
On Sat, 6 Jun 2009 18:34:20 +0000 (UTC), olidka <lost@in.space> wrote:

[...]

jak to juz dzis wielksozsci produkcji tego typu, to juz nie rysowanki,
ale stylizowane 3D, ktore robi wrazenie, szczgolnie szerokie plany. od
strony formalnej czym mnie zaskoczyl ten film, to ujecia jakby byly
"krecone" z reki. <rs>

tak na szybko dwa filmy polecam