tak_sie_parkuje_we_wroclawiu

Data: 2009-04-22 22:48:13
Autor: topek
tak_sie_parkuje_we_wroclawiu
Marcin pisze:
http://www.smog.pl/wideo/25634/tak_sie_parkuje_we_wroclawiu/
Dno :-/
Kolejny typ o mentalnosci quadziarza rozjezdzajacego las, czy dupka interpretatora przepisow z CB na dachu.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajÄ…cy
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-04-22 23:08:22
Autor: LEPEK
topek pisze:

Kolejny typ o mentalnosci quadziarza rozjezdzajacego las, czy dupka interpretatora przepisow z CB na dachu.

Kurde, ja na prawdę nie mam do ciebie nic osobiście, ale jak ostatnio czytam twoje posty, to "kapeluszejesz".
Nie wiem, może rzeczywiście to ja mam problem... ale powiedz mi, co ma antena CB do zachowania na drodze?
IMO podobny jest odsetek durniów posiadających CB, co nieposiadających. Podobny, bo CB najczęściej zakładają ci, co często i daleko jeżdżą, a wśród nich jakaś część to ta "zła' część PH'ów.
Ale jak ostatnio zaobserwowałem - jak chcę kogoś opier... za wpierd... się na krzywy ryj w mieście, to w większości przypadków jednak anteny nie ma.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-04-22 23:12:46
Autor: topek
tak_sie_parkuje_we_wroclawiu
Kurde, ja na prawdę nie mam do ciebie nic osobiście, ale jak ostatnio czytam twoje posty, to "kapeluszejesz".
Czy kapelusznictwo to fakt, ze nie podba mi sie styl parkowania tego burasa w punto, brzydze sie bydletami rozjezdzajacymi lasy czy irytuja mnie chlopki roztropki interpretujacy przepisy wedle rangi zaslug i uznania?

Nie wiem, może rzeczywiście to ja mam problem... ale powiedz mi, co ma antena CB do zachowania na drodze?
Generalnie nic. To taki skrot myslowy. Sam znam kilku normalnych uzytkownikow CB :)

IMO podobny jest odsetek durniów posiadających CB, co nieposiadających.
Tu sie pozwalam nie zgodzic. Nie mam na to dowodow ale mam odczucie (zdaje sobie sprawe z sily tego argumentu :), ze antena na dachu wielu kretynom kojarzy sie ze skrzydlami husarskimi.

Ale jak ostatnio zaobserwowałem - jak chcę kogoś opier... za wpierd... się na krzywy ryj w mieście, to w większości przypadków jednak anteny nie ma.
Mnie tez sie CB by przydalo. Ostatnio na A4 tiry wyprzedzaly sie 5 minut (nie przesadzam, akurat sie piosenka zaczela i wyswietlach pokazywal czas)
Chyba kupie CB zeby pozdrawiac roznych miszczuf.

Data: 2009-04-25 22:30:20
Autor: Adam P³aszczyca
tak_sie_parkuje_we_wroclawiu
Dnia Wed, 22 Apr 2009 23:12:46 +0200, topek napisa³(a):

Generalnie nic. To taki skrot myslowy. Sam znam kilku normalnych uzytkownikow CB :)

To ten skrót skasuj ;) Niedawno zrobi³em sobie statystyke na 500km trasie -
wszystkie przypadki wyprzedzania na trzeciego i inne numery by³y dzie³em
autek bez CB... --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2009-04-25 23:58:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adam P³aszczyca pisze:
[...]

A je¶li ju¿ szopki odp...la kto¶ z antenk± na dachu, to na 100% jest to kierownik s³u¿bowego Caddy czy innego Berlingo. Co zreszt± z daleka widaæ.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

tak_sie_parkuje_we_wroclawiu