Data: 2014-07-25 22:38:51 | |
Autor: PiteR | |
tak się zastanawiam | |
Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i przebieg oraz po otwarciu choć jednych drzwi stają jadące do góry szyby.
-- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-07-25 23:06:51 | |
Autor: Koziołek | |
tak się zastanawiam | |
PiteR napisał:
Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i przebieg Jakbyś kupił peugeota, mógłbyś się skupić na poważniejszych sprawach - tych drobnych problemów akurat nie mam ;) Pozdr., Koziołek -- www.przepraszamzacrossposta.blox.pl www.blogmateuszka.blox.pl |
|
Data: 2014-07-26 07:35:16 | |
Autor: PiteR | |
tak się zastanawiam | |
na ** p.m.s ** Koziołek pisze tak:
Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i Masz na myśli tylną belkę? ;) -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-07-26 20:26:31 | |
Autor: Koziołek | |
tak się zastanawiam | |
PiteR napisał:
Jakbyś kupił peugeota, mógłbyś się skupić na poważniejszych Na przykład :-/ Pozdr., Koziołek |
|
Data: 2014-07-26 21:56:22 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 20:26, Koziołek pisze:
PiteR napisał: Może kup jakiegoś nowszego? Wszystkie z b.w. poza 206, już tego problemu nie mają. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-07-26 07:52:41 | |
Autor: Trybun | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-25 22:38, PiteR pisze:
Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i przebieg Mało tego, u mnie nawet radio nie będzie grało bez kluczyka w stacyjce... Ciekawe co jeszcze ci debile zdołają wymyślić aby na maxa uprzykrzyć życie kierowcy...? |
|
Data: 2014-07-26 08:25:09 | |
Autor: PiteR | |
tak się zastanawiam | |
na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:
Mało tego, u mnie nawet radio nie będzie grało bez kluczyka w stacyjce Radio to radio. Możesz np mieszkać w Ameryce. Być kretynem, Forrestem Gumpem takim, rozładowac sobie akumulator i utknąć na pustkowiu. Ręka opatrzności będzie nad Tobą czuwać odcinając stacyjką radio. Ale co szkodzi palący się licznik LCD który pobiera tyle co muszka owocówka wypedałuje na rowerze z dynamem. -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-07-26 09:09:55 | |
Autor: z | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 08:25, PiteR pisze:
Radio to radio. Możesz np mieszkać w Ameryce. Być kretynem, Forrestem Ale "podtrzymanie pamięci" do tego radia już jest poza kluczykiem i nie przeszkadza. Co za debil to wymyślił? Po co tak prostemu urządzeniu jak radio stały dostęp do +12V? Żeby zapamiętać stacje? Za dawnych czasów jakoś dawały sobie radę :-) z |
|
Data: 2014-07-26 15:30:27 | |
Autor: Trybun | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 09:09, z pisze:
W dniu 2014-07-26 08:25, PiteR pisze: Dotyczy to tylko sprzętów z kodem zabezpieczającym, i jest elementem zabezpieczenia. I tu rozumiem idee, ale po co potrzebny kluczyk w stacyjce do słuchania radia to nie mam pojęcia. |
|
Data: 2014-07-26 20:39:43 | |
Autor: Irokez | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 15:30, Trybun pisze:
Chodzi o rozładowanie akumulatora pewnie Blaupunkt na ten przykład ma w dupie ten kluczyk i radio odpalisz, ale bez niego po 30 minutach się wyłączy. Tylko szkoda że inni na to nie wpadli... -- Irokez |
|
Data: 2014-07-30 20:30:36 | |
Autor: Trybun | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 20:39, Irokez pisze:
W dniu 2014-07-26 15:30, Trybun pisze: E chyba nie. Nie chodzi o producentów radioodbiorników a instalację elektryczną danego modelu pojazdu. |
|
Data: 2014-07-29 00:48:16 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 15:30, Trybun pisze:
Ale "podtrzymanie pamięci" do tego radia już jest poza kluczykiem i Ale zabezpieczenia czego przed czym? Bo nie słyszałem żeby komuś ukradli radio razem z zasilaniem ;) Czasami kradną cały samochód, ale wtedy zniknięcie radia nie jest największym problemem. |
|
Data: 2014-07-30 20:31:24 | |
Autor: Trybun | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-29 00:48, Tomasz Pyra pisze:
W dniu 2014-07-26 15:30, Trybun pisze: Tak, przed kradzieżą. Zresetowane (odcięte od zasilania) radio wymaga wprowadzenia kodu. Tak miałem w moim poprzednim aucie. Piszemy tylko o kradzieży radia, a nie całych samochodów, i przez kilku/kilkonastoletnich chłystków a nie przez specjalistów w tym fachu. |
|
Data: 2014-07-29 22:21:53 | |
Autor: Sebastian Biały | |
tak się zastanawiam | |
On 2014-07-26 15:30, Trybun wrote:
Ale "podtrzymanie pamięci" do tego radia już jest poza kluczykiem iDotyczy to tylko sprzętów z kodem zabezpieczającym, i jest elementem Pamiętanie stacji *NIE* jest elementem zabezpieczenia. Jest dziadostwem wesoło implementowanym przez stada projektantów. Może by i chcieli lepiej, ale pewno mają powody marketingowe żeby za dobrze nie zrobić. Mam pewność, że projektanci nigdy nie uzywają swoich produktów. Inaczej nie robili by tego dziadostwa od kiedy pamięc EEPROM jest dostepna w cenie pół kilo kaszy, czyli od bardzo dawna. |
|
Data: 2014-07-30 20:32:21 | |
Autor: Trybun | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-29 22:21, Sebastian Biały pisze:
On 2014-07-26 15:30, Trybun wrote: Zabezpieczenia nie ma nic wspólnego z pamiętaniem stacji. Radio będzie je pamiętało i przez rok trzymania go w szafie. Warunkiem jest podanie poprawnego kodu odblokowującego. |
|
Data: 2014-08-12 22:20:46 | |
Autor: janusz_k | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 26.07.2014 o 09:09 z <z@z.pl> pisze:
W dniu 2014-07-26 08:25, PiteR pisze:A najgorsze w tym jest to Ĺźe to podtrzymanie bierze doĹc sporo prÄ du, przy maĹym aku w zimie kilka dni stania i nie odpalisz auta, wiem bo juĹź tak kilka razy miaĹem. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-08-12 22:31:20 | |
Autor: John KoĹalsky | |
tak siÄ zastanawiam | |
UĹźytkownik "janusz_k" <Janusz_kk@o2.pl> W dniu 2014-07-26 08:25, PiteR pisze:A najgorsze w tym jest to Ĺźe to podtrzymanie bierze doĹc sporo prÄ du, przy maĹym aku w zimie kilka dni stania i nie odpalisz auta, wiem bo juĹź tak kilka razy miaĹem. -- Jak podtrzymanie bierze 20mA to jest juĹź duĹźo. To 500 godzin 10Ah akmulatora, czyli 20 dni. Akumulator z reguĹy przynajmniej dwa razy wiÄcej ma. Prosty wniosek z tego, Ĺźe coĹ innego niĹź podtrzymanie bierze Ci tyle prÄ du. MoĹźe to byÄ np caĹa reszta tego radia, ktĂłre ma rozdzielone obwody podtrzymania a Ty je zwarĹeĹ. Albo coĹ innego w samochodzie, np lampka podĹwietlenia bagaĹźnika z zepsutym wĹÄ cznikiem. Alarm. Cokolwiek. TeĹź mi siÄ rozĹadowuje w 3 dni i jeszcze nie doszedĹem co konkretnie tyle bierze. |
|
Data: 2014-08-13 21:18:06 | |
Autor: janusz_k | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 12.08.2014 o 22:31 John KoĹalsky <john@kowal.invalid> pisze:
JuĹź to mierzyĹem, radio bieĹźe nawiÄcej, 30mA, do tego trochÄ alarm i to wystarczy, mĂłj aku ma 34Ah oczywiĹcie nowy :)a Ĺźe maĹo jeĹźdĹźÄ bo mam blisko to i doĹadowaÄ siÄ nie zdÄ Ĺźy, a marny prostownik pod tym obciÄ Ĺźeniem wydala max 13,8V jak to niedawno zmierzyĹem, takwiÄc Ĺadowarka mi teĹź nie Ĺaduje w peĹni. Takie uroki :) -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-08-14 13:46:12 | |
Autor: John KoĹalsky | |
tak siÄ zastanawiam | |
UĹźytkownik "janusz_k" <Janusz_kk@o2.pl> JuĹź to mierzyĹem, radio bieĹźe nawiÄcej, 30mA, do tego trochÄ alarm i toA najgorsze w tym jest to Ĺźe to podtrzymanie bierze doĹc sporo prÄ du, wystarczy, mĂłj aku ma 34Ah oczywiĹcie nowy :)a Ĺźe maĹo jeĹźdĹźÄ bo mam blisko to i doĹadowaÄ siÄ nie zdÄ Ĺźy, -- Do doĹadowania akurat bardzo niewiele trzeba bo prÄ d Ĺadowania duĹźy. a marny prostownik pod tym obciÄ Ĺźeniem wydala max 13,8V jak to niedawno zmierzyĹem, takwiÄc Ĺadowarka mi teĹź nie Ĺaduje w peĹni. Takie uroki :) -- To pod obciÄ Ĺźeniem go Ĺadujesz ? |
|
Data: 2014-08-14 21:59:47 | |
Autor: janusz_k | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 14.08.2014 o 13:46 John KoĹalsky <john@kowal.invalid> pisze:
No w samochodzie, czyli z tym nieszczÄsnym radiem i alarmem :) wyciÄ gaÄ ani odĹÄ czaÄ go nie chcÄ bo potem za duĹźo ustawiania. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-08-14 22:15:08 | |
Autor: John KoĹalsky | |
tak siÄ zastanawiam | |
UĹźytkownik "janusz_k" <Janusz_kk@o2.pl> No w samochodzie, czyli z tym nieszczÄsnym radiem i alarmem :)A najgorsze w tym jest to Ĺźe to podtrzymanie bierze doĹc sporo prÄ du,JuĹź to mierzyĹem, radio bieĹźe nawiÄcej, 30mA, do tego trochÄ alarm i to wyciÄ gaÄ ani odĹÄ czaÄ go nie chcÄ bo potem za duĹźo ustawiania. -- To 50mA Ci za bardzo tej Ĺadowarki nie obciÄ Ĺźy chyba, Ĺźe jest znacznie wiÄcej. Nawet sobie teraz pomyĹlaĹem, Ĺźe moĹźnaby tak mierzyÄ prÄ d rozĹadowania. |
|
Data: 2014-08-15 13:59:28 | |
Autor: janusz_k | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 14.08.2014 o 22:15 John KoĹalsky <john@kowal.invalid> pisze:
Eee bo to taka dupiata Ĺadowarka na szybko kupiona, taka jakich peĹno po marketach ale ja jÄ kupiĹem na alldrogo za 1/3 ceny. Ma jakieĹ ledki i elektronikÄ w Ĺrodku, po tym jak doszedĹem dlaczego tak sĹabo Ĺaduje siÄ aku to zajrzaĹem do niej, okazaĹo siÄ Ĺźe to trafo+mostek +rezystor ograniczenia prÄ du a ledki to wskaĹşnik spaku nap na tym rezystorze, bez obciÄ Ĺźenia daje 16V, ale trafo maĹy to pod lekkim obciÄ Ĺźeniem juĹź daje tylko niecaĹe 14 :( i nic z tym za bardzo siÄ nie zrobi a zresztÄ nie mam czasu aby to przerabiaÄ. Mam w planach zrobic lepszÄ , ale Ĺźe musiaĹem na szybko doĹadowaÄ aku to kupiĹem takÄ paĹÄ, poprzednio ĹadowaĹem zasilaczem lab ale to za duĹźe bydle do tachania, a i pokrywy siÄ nie da zamknÄ Ä z nim w Ĺrodku :) -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-08-15 06:06:10 | |
Autor: kogutek444 | |
tak się zastanawiam | |
W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 13:59:28 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
W dniu 14.08.2014 o 22:15 John Kołalsky <john@kowal.invalid> pisze: To faktycznie do dupy masz ładowarkę. Moja z zasilacza do ładowarki akumulatora w wiertarce akumulatorowej działa świetnie. szczytowo daje 1,5A z jak napięcie na akumulatorze dojdzie do 14,5V to pobór jest taki ile pobiera alarm, diodki. Samochód mało i bardzo mało jeżdżony ale musi być w stanie do odpalenia w każdej chwili to taką kombinację alpejską stosuję. Silnik żadna popierdółka bo dizel 2,5 litra w malej ciężarowce. |
|
Data: 2014-08-15 15:23:41 | |
Autor: zhbick | |
tak się zastanawiam | |
To faktycznie do dupy masz ładowarkę. Taką, jak Twój czytnik news |
|
Data: 2014-08-15 06:59:58 | |
Autor: kogutek444 | |
tak się zastanawiam | |
W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 15:23:41 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
> To faktycznie do dupy masz ďż˝adowarkďż˝. Z mojego czytnika jestem zadowolony. Dobrze wyświetla. Łatwo się go używa. |
|
Data: 2014-08-16 18:05:34 | |
Autor: dddddddd | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-08-15 15:59, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 15:23:41 UTC+2 użytkownik zhbick napisał: jego ładowarka też się sprzedała - ładnie świeciły diody. Łatwo się jej używa. A że do dupy to chyba nikt nie ma wątpliwości. Jakby ci auto zostawiało czarną chmurę za sobą albo olej pod sobą to też byś tak jeździł? Bo dobrze tobie się jeździ i łatwo go używa? -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-08-16 19:03:07 | |
Autor: janusz_k | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-08-16 18:05, dddddddd pisze:
W dniu 2014-08-15 15:59, kogutek444@gmail.com pisze:A to do mnie czy do ptactwa? -- - Pozdr Janusz_K |
|
Data: 2014-08-16 19:21:17 | |
Autor: dddddddd | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-08-16 19:03, janusz_k pisze:
W dniu 2014-08-16 18:05, dddddddd pisze: przecież nie odpowiadałem tobie... Wim, wiem, do kogutka i tak żadne argumenty nie trafią -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-08-16 13:27:56 | |
Autor: kogutek444 | |
tak się zastanawiam | |
W dniu sobota, 16 sierpnia 2014 19:21:17 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
W dniu 2014-08-16 19:03, janusz_k pisze: zamiast pisać o argumentach to byś się najpierw postarał je mieć. |
|
Data: 2014-08-17 09:52:16 | |
Autor: dddddddd | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-08-16 22:27, kogutek444@gmail.com pisze:
ten z wątku o sikaniu pod wiatę to chyba ty - ważne że tobie jest dobrze, inni niech się dostosują (mogą zmienić swój czytnik, mogą nie wchodzić do zasikanej wiaty itd..) -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-08-17 04:03:00 | |
Autor: kogutek444 | |
tak się zastanawiam | |
W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 09:52:16 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
W dniu 2014-08-16 22:27, kogutek444@gmail.com pisze: Oczywiście że najważniejsze jest żeby mnie było wygodnie. Poza tym korzystam z oryginalnego czytnika który powinien być wzorcem dla innych czytników. Jeśli z nim nie są zgodne to nie ma co liczyć ze google się do swoich klonów dostosuje. Przejdź na czytnik googla i będziesz miał spokój. Po co ja to napisałem, i tak nie zrozumiesz. Wiesz co, wpakuj mnie do kf. Ty będziesz miał spokój a ja nie będę narażony na czytanie ormowca. |
|
Data: 2014-08-17 14:07:21 | |
Autor: dddddddd | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-08-17 13:03, kogutek444@gmail.com pisze:
sugerujesz że czytnik google był pierwszym czytnikiem grup dyskusyjnych? >Wiesz co, wpakuj mnie do kf. nie lubię tego robić bo i tak następny wyciągnie cię na wierzch -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-08-17 07:24:39 | |
Autor: kogutek444 | |
tak się zastanawiam | |
W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 14:07:21 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
W dniu 2014-08-17 13:03, kogutek444@gmail.com pisze: To kurwa nie czytaj i nie odpisuj. Dziwne że zawsze wiejskie przygłupy co nigdy nie mają nic do przekazania czepiają się cytowania, kodowania. |
|
Data: 2014-08-17 17:48:47 | |
Autor: dddddddd | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-08-17 16:24, kogutek444@gmail.com pisze:
inteligent z miasta się znalazł... -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-08-17 17:50:31 | |
Autor: Cavallino | |
tak się zastanawiam | |
Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lsq5tq$6jg$1@dont-email.me... W dniu 2014-08-17 13:03, kogutek444@gmail.com pisze: A tak Ty go wyciągasz innym. Po co Ci to? Misję masz jakąś? |
|
Data: 2014-08-17 18:28:31 | |
Autor: dddddddd | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-08-17 17:50, Cavallino pisze:
W dniu 2014-08-17 13:03, kogutek444@gmail.com pisze:A tak Ty go wyciągasz innym. sorry :) -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-08-14 14:05:40 | |
Autor: dddddddd | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 2014-08-12 22:31, John KoĹalsky pisze:
To poczytaj o BMW e60. Zanim systemy siÄ wygaszÄ (póŠgodziny do godziny po zamkniÄciu auta) prÄ d mierzy siÄ amperomierzem a nie miliamperomierzem. Później faktycznie jest max 20mA, ale choÄby dwa otwarcia auta dziennie mogÄ zjeĹÄ kilka amperogodzin... Inna rzecz, Ĺźe akumulator to ok. 100Ah -- Pozdrawiam Ĺukasz |
|
Data: 2014-07-26 15:30:22 | |
Autor: Trybun | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 08:25, PiteR pisze:
na ** p.m.s ** Trybun pisze tak: No, nie bardzo rozumiem w czym to niby by miało przeszkadzać to że radio można obsłużyć bez obecności kluczyka w stacyjce...? Nie oglądałem Forresta, a także nie sądzę że niewłączone radio jest w stanie rozładować akumulator, ba nawet włączone nie jest w stanie zrobić tego w krótkim czasie.. Natomiast komiczność obecności kluczyka to sporo kłopotu dla kierowcy - nie można włączyć radia komuś obcemu, także dzieciom, pozostawionym w aucie na czas nieobecności kierowcy. |
|
Data: 2014-07-29 00:48:55 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 15:30, Trybun pisze:
Natomiast komiczność obecności kluczyka to sporo Za zostawienie dziecka w aucie teraz jest czapa ;) |
|
Data: 2014-07-30 20:33:20 | |
Autor: Trybun | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-29 00:48, Tomasz Pyra pisze:
W dniu 2014-07-26 15:30, Trybun pisze: Przecież nie miałem na myśli niemowlaków. Chodzi o takich którzy potrafią już przekręcić kluczyk w stacyjce. |
|
Data: 2014-07-30 22:57:04 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-30 20:33, Trybun pisze:
W dniu 2014-07-29 00:48, Tomasz Pyra pisze: U starszych ten sam problem: http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,16401362,34_latek_zmarl_w_rozgrzanym_aucie__W_srodku_moglo.html |
|
Data: 2014-07-31 08:22:16 | |
Autor: Trybun | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-30 22:57, Tomasz Pyra pisze:
Sorry, ale ja nie nawet wirtualnie nie sięgam po wypociny pospolitego kłamcy, który każe się tytułować dziennikarzem. |
|
Data: 2014-07-26 21:57:40 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-26 08:25, PiteR pisze:
Ale... tak szczerze - po jakiego wacława to ma się stale palić? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-07-26 23:31:31 | |
Autor: PiteR | |
tak się zastanawiam | |
na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak:
Ale co szkodzi palący się licznik LCD który pobiera tyle co muszka Dla mnie, z lenistwa :) Bo zapomnę, wysiąde, zatankuję i muszę trafiać kluczykiem po stan licznika. No i jeszcze jest ewidencja kilometrow. Trzeba ciągle wsadzać kluczyk, męczyć świece żarowe, pompe paliwa i spisywać stan. Kartke muszę nakleić sobie nie gasić silnika :) Ale może zryte łby doszły do wniosku, ze przebieg to informacja wrażliwa? Bedą stały dwa identyczne obok siebie, złodziej zajrzy ten ma 180 tys a ten 67 tyś, biorę tego 67tyś :) -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-07-27 23:05:27 | |
Autor: Mirek Ptak | |
tak się zastanawiam | |
Dnia 2014-07-26 23:31, *PiteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Bo zapomnę, wysiąde, zatankuję i muszę trafiać kluczykiem po stan Jaki to samochód? - Ten z sygnaturki? U mnie też gaśnie, ale po otwarciu drzwi kierowcy (tylko) wyświetla stan licznika, a radio da się włączyć zawsze :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2014-07-28 19:52:17 | |
Autor: PiteR | |
tak się zastanawiam | |
na ** p.m.s ** Mirek Ptak pisze tak:
Jaki to samochód? - Ten z sygnaturki? Nie. Służbowy Fiorino. -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-07-30 20:33:35 | |
Autor: rAzor | |
tak siÄ zastanawiam | |
Dnia 2014-07-26 07:52, UĹźytkownik - Trybun napisaĹ::
W dniu 2014-07-25 22:38, PiteR pisze: O i to jest pytanie. :-) |
|
Data: 2014-07-31 08:22:31 | |
Autor: Trybun | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 2014-07-30 20:33, rAzor pisze:
Dnia 2014-07-26 07:52, UĹźytkownik - Trybun napisaĹ:: Nie ma pytania - sÄ sĹuszne zarzuty. |
|
Data: 2014-07-27 11:21:16 | |
Autor: m | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 25.07.2014 22:38, PiteR pisze:
Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i przebieg Nie ma nic bardziej irytującego, niż to jak po wypakowaniu się z samochodu, schowaniu kluczy, załadowaniu na siebie zakupów/dziecka, muszę to wszystko pracowicie rozładować, wpakować się z powrotem do samochodu, użyć dwóch rąk(*) żeby domknąć szybę. (*) Dwóch rąk, bo przy wysiadaniu nie mam jak nie oprzeć się o kierownicę więc blokuje mi się kierownica. Więc nie mogę jedną ręką przekręcić na chwilę kluczyka. Swoją drogą - po co ta blokada kierownicy? Bezpieczeństwo czy ochrona przed kradzieżą? p. m. |
|
Data: 2014-07-27 20:41:00 | |
Autor: PiteR | |
tak się zastanawiam | |
na ** p.m.s ** m pisze tak:
Swoją drogą - po co ta blokada kierownicy? Bezpieczeństwo czy Po to jest żeby w czasie jazdy, jak ci wypadnie kluczyk i kierownica się zablokuje żebyś poszedł do rowu. -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-07-30 20:43:42 | |
Autor: rAzor | |
tak siÄ zastanawiam | |
Dnia 2014-07-27 20:41, UĹźytkownik - PiteR napisaĹ::
na ** p.m.s ** m pisze tak: DokĹadnie. |
|
Data: 2014-07-31 01:22:30 | |
Autor: m | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 30.07.2014 20:43, rAzor pisze:
Dnia 2014-07-27 20:41, UĹźytkownik - PiteR napisaĹ:: Nie zdarzyĹo mi siÄ Ĺźeby kluczyk sam "wylataĹ" ze stacyjki i takie mam skojarzenie Ĺźe jak wylata, to musi byÄ taki rzÄch Ĺźe trzeba przede wszystkim uwaĹźaÄ Ĺźeby nie wypaĹÄ przez podĹogÄ na jezdniÄ :). NiesĹusznie? p. m. |
|
Data: 2014-07-31 01:35:34 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 2014-07-31 01:22, m pisze:
W dniu 30.07.2014 20:43, rAzor pisze: Moje doĹwiadczenia z wylatanymi kluczykami sÄ takie, Ĺźe jak tego da siÄ wyjÄ Ä w pozycji w ktĂłrej pracuje silnik, to blokada kierownicy i tak siÄ nie wĹÄ cza. Blokada jest tylko w zerowej pozycji stacyjki - jak juĹź uda siÄ wyciÄ gnÄ Ä kluczyk w czasie jazdy, to i tak trzeba stacyjkÄ czymĹ przekrÄciÄ Ĺźeby zablokowaÄ kierownicÄ. |
|
Data: 2014-07-31 08:24:32 | |
Autor: Trybun | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 2014-07-31 01:35, Tomasz Pyra pisze:
Jasne, w poprzednim moim aucie - benzyniaku tak i w obecnym - ropniaku mogÄ po zapaleniu silnika schowaÄ kluczyk do kieszeni i w takim stanie objechaÄ PolskÄ. Blokada kierownicy istotnie funkcjonuje tylko w jednym ukĹadzie stacyjki. |
|
Data: 2014-07-27 20:49:21 | |
Autor: masti | |
tak się zastanawiam | |
Dnia piÄknego Sun, 27 Jul 2014 11:21:16 +0200 osobnik zwany m napisaĹ:
W dniu 25.07.2014 22:38, PiteR pisze: wĹÄ cz sobie domykanie z pilota :) ochrona przed kradzieĹźÄ -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-07-28 19:25:05 | |
Autor: m | |
tak siÄ zastanawiam | |
W dniu 27.07.2014 22:49, masti pisze:
Dnia piÄknego Sun, 27 Jul 2014 11:21:16 +0200 osobnik zwany m napisaĹ: Mi by wystarczyĹo Ĺźeby oprĂłcz elektrycznych szyb byĹa rÄczna korbka.
A czy to jest konfigurowalne? Bo ja bym sobie chÄtnie wyĹÄ czyĹ :). KradzieĹźy siÄ nie bojÄ, moĹźe nawet i ucieszyĹbym siÄ :) p. m. |
|
Data: 2014-07-28 18:39:50 | |
Autor: masti | |
tak się zastanawiam | |
Dnia piÄknego Mon, 28 Jul 2014 19:25:05 +0200 osobnik zwany m napisaĹ:
SwojÄ drogÄ - po co ta blokada kierownicy? BezpieczeĹstwo czy ochronaochrona przed kradzieĹźÄ a co tam konfigurowaÄ. Bolec ze sprÄĹźynÄ , jak w blokadach na skrzyniÄ, blokowany stacyjkÄ -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-07-29 22:37:43 | |
Autor: Mirek Ptak | |
tak siÄ zastanawiam | |
Dnia 2014-07-27 22:49, *masti* napisaĹ, a mnie coĹ podkusiĹo, Ĺźeby odpisaÄ:
wĹÄ cz sobie domykanie z pilota:) Oficjalnie zabronione w automacie. KiedyĹ maiĹem w Vectrze i bardzo sobie chwaliĹem - teraz Ĺźeby domknÄ Ä muszÄ caĹy czas trzymaÄ przycisk zamykania :( Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2014-07-29 20:38:35 | |
Autor: masti | |
tak się zastanawiam | |
Dnia piÄknego Tue, 29 Jul 2014 22:37:43 +0200 osobnik zwany Mirek Ptak
napisaĹ: Dnia 2014-07-27 22:49, *masti* napisaĹ, a mnie coĹ podkusiĹo, Ĺźebyu mnie teĹź ale te parÄ sekund to nie problem -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-07-27 23:37:20 | |
Autor: ZIWK | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-27 11:21, m pisze:
Swoją drogą - po co ta blokada kierownicy? Bezpieczeństwo czy ochronaOchrona przed kradzieżą... Ale w niektórych nowych samochodach (VW) jest elektryczna i zdarzały się wypadki jej zadziałania podczas jazdy :( |
|
Data: 2014-07-28 18:40:28 | |
Autor: masti | |
tak się zastanawiam | |
Dnia piÄknego Sun, 27 Jul 2014 23:37:20 +0200 osobnik zwany ZIWK napisaĹ:
W dniu 2014-07-27 11:21, m pisze: kierownicy? bo elektryczny rÄczny to w VW widziaĹem. Oby im ĹcisnÄĹo co trzeba tÄ blokadÄ -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-07-29 22:10:59 | |
Autor: jerzu | |
tak się zastanawiam | |
On Mon, 28 Jul 2014 18:40:28 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
Tak, kierownicy. Takowa blokada jest też np. w Scenicu II. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-07-28 19:54:51 | |
Autor: PiteR | |
tak się zastanawiam | |
na ** p.m.s ** ZIWK pisze tak:
Ochrona przed kradzieżą... holy shit -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-07-29 00:55:51 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
tak się zastanawiam | |
W dniu 2014-07-27 11:21, m pisze:
Swoją drogą - po co ta blokada kierownicy? Bezpieczeństwo czy ochrona W dzisiejszych czasach to może nie być takie głupie. W samochodach tyle połączonej elektroniki, że za chwilę (jak nie już) przez bluetooth da się opanować system audio, z radia po CAN włączyć silnik, DSG zmieniać biegi, elektroniczną przepustnicą dodawać gazu, EPS teoretycznie mógłby skręcać samochodem ale... blokada kierownicy ;) Może więc i dobrze że radio się wyłącza z wyjęciem kluczyka :) |