tak tak fon z taryfy hot

Data: 2010-02-07 20:25:00
Autor: Skylla
tak tak fon z taryfy hot
Jak widzę, w tak tak fon jest taryfa Happy. Jak się w niej znajdzie numer przeniesiony z tafyfy Hot (wczęsniej był długo w Happy). Będą ceny jak dla nowego, czy ze zniżką za staż?
S.

Data: 2010-02-08 15:25:05
Autor: D.M
tak tak fon z taryfy hot
Parę miesiecy temu przenosiłem się z nowego taktaka do tak tak fona. W nowym tak taku miałem zniżke za staż (4 miechy) , po przeniesieniu do tak tak fona zniżka znikła. Miesiąc dzwoniłem jak nowy użytkownik, a po około miesiącu znowu się pojawiła..... (tzn musiałem ją włączyć w iboa).
Nie rozumiem dlaczego tak... ale tak było
Pozdr
D.M

tak tak fon z taryfy hot