tak wzsyscy zachwalali...

Data: 2009-07-16 20:47:27
Autor: Jan Srzednicki
tak wzsyscy zachwalali...
On 2009-07-16, Mateusz wrote:

Chciałem jechać na wyprawę... ale z takim łańcuchem to nie ma szans.
Doradźcie mi jakiegoś srama dobrego pod 9tkę.

Campagnolo C9. :P

Data: 2009-07-16 13:51:47
Autor: Mateusz
tak wzsyscy zachwalali...

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

o ile mi wiadomo to ten sprzęt raczej ma przeznacenie szosowe ;) na
cenę nawet nie patrzę ;)

Data: 2009-07-16 20:53:33
Autor: Jan Srzednicki
tak wzsyscy zachwalali...
wrote:
On 2009-07-16, Mateusz wrote:

> [...]

Campagnolo C9. :P

o ile mi wiadomo to ten sprzęt raczej ma przeznacenie szosowe ;) na

Taa. I ten wredny łańcuch na pewno wie, że nie wolno mu jeździć po
terenie i ucieka w krzaki. Interesująca teoria.

Data: 2009-07-16 13:56:55
Autor: Mateusz
tak wzsyscy zachwalali...
jak tam uważasz ;) nie mam siły na dywagacje. Mogę go nabyć po cenie
100zł - za drogo - i tak juz władowałem w tego LXa i nie mam kasy.
Szukam czegoś do

Data: 2009-07-16 23:02:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
tak wzsyscy zachwalali...

jak tam uważasz ;) nie mam siły na dywagacje. Mogę go nabyć po cenie
100zł - za drogo - i tak juz władowałem w tego LXa i nie mam kasy.
Szukam czegoś do

I po kiego grzyba kupowałeś zajebiste eliks?
Trzeba było kupić alivio class.

zyga

Data: 2009-07-16 14:07:59
Autor: Mateusz
tak wzsyscy zachwalali...
zyga nie chciałem ósemki. Na ósemce bym nie uciągnął bagażu.... wiem bo
próbowałem.

Ludzie ? rzuccie jakimś modelem srama.

Data: 2009-07-16 21:25:33
Autor: Artur
tak wzsyscy zachwalali...
czwartek, 16 lip, Mateusz:
zyga nie chciałem ósemki. Na ósemce bym nie uciągnął bagażu... wiem bo
próbowałem.

??? Jakieś bliższe info?

Data: 2009-07-16 23:09:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
tak wzsyscy zachwalali...

zyga nie chciałem ósemki. Na ósemce bym nie uciągnął bagażu.... wiem bo
próbowałem.

Ludzie ? rzuccie jakimś modelem srama.

Wrzask, jaką masz kasetę i łańcuch?
:>

zyga

Data: 2009-07-16 23:25:03
Autor: Wojtek Paszkowski
tak wzsyscy zachwalali...

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:3b18d244-107f-4c8e-96ec-a068f5a6a831c1g2000yqi.googlegroups.com...

zyga nie chciałem ósemki. Na ósemce bym nie uciągnął bagażu... wiem bo
próbowałem.

ooo, to w dzisiejszych czasach od łańcucha zależy "uciąg"?

pozdr

Data: 2009-07-16 13:58:47
Autor: Mateusz
tak wzsyscy zachwalali...
dobra nie ważne ;) jst za drogi i tyle. Za dużo władowałem w tego
gównianego LXa żeby teraz kolejną stówę wywalać.

Data: 2009-07-16 14:10:27
Autor: Quapcio
tak wzsyscy zachwalali...
On 2009-07-16, Mateusz wrote:

> Chciałem jechać na wyprawę... ale z takim łańcuchem to nie ma szans.
> Doradźcie mi jakiegoś srama dobrego pod 9tkę.

Campagnolo C9. :P

A nie C10?
Mi się zerwał C10 i w sklepie z braku laku doradzili mi XTR/DA 9s i
pracuje pięknie
czyli idąc w drugą stronę chyba C10 będzie lepszy do tej kasety?
W prawdzie założyciel wątku nie planuje wywalać stówy na łańcuch, ale
jeśli ktoś to może potwierdzić, to może zostanie "dla potomnych" ;)

Data: 2009-07-17 08:52:12
Autor: Jan Srzednicki
tak wzsyscy zachwalali...
On 2009-07-16, Mateusz wrote:

> Chciałem jechać na wyprawę... ale z takim łańcuchem to nie ma szans.
> Doradźcie mi jakiegoś srama dobrego pod 9tkę.

Campagnolo C9. :P

A nie C10?

C10 jest dziesięciorzędowy, jak nie tak trudno się domyślić. C9 chyba
nie jest już produkowany, ale wala się go sporo po magazynach.

Mi się zerwał C10 i w sklepie z braku laku doradzili mi XTR/DA 9s i
pracuje pięknie
czyli idąc w drugą stronę chyba C10 będzie lepszy do tej kasety?

Do jakiej kasety?

Data: 2009-07-17 11:01:02
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
tak wzsyscy zachwalali...
On 2009-07-16, Mateusz wrote:

Chciałem jechać na wyprawę... ale z takim łańcuchem to nie ma szans.
Doradźcie mi jakiegoś srama dobrego pod 9tkę.
Campagnolo C9. :P

A nie C10?

C10 nie jest na 9 biegów.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-17 04:50:39
Autor: Quapcio
tak wzsyscy zachwalali...
On 17 Lip, 11:01, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Dnia 16.07.2009 23:10 użytkownik Quapcio napisał :

> A nie C10?

C10 nie jest na 9 biegów.

Ale kasety Campagnolo oraz Shimano/Sram mają różne szerokości zębatek
i odstępów
I tak jak pisałem łańuch Shimano 9-rzędowy u mnie pięknie działa z 10-
rzędową kasetą Campagnolo - żadnych problemów jak już się dotarł do
mocniej zużytej 4 koronki.

z takich ciekawostek: podobno 10 rzędowe łapy Campangolo sprawnie
działają z 9 rzędowymi przerzutkami tylnymi Shimano - tak gdyby ktoś
chciał mieć rower pod sakwy (kaseta MTB) z łapami Campy - ale sprawdzę
to dopiero na wiosnę ;)

Data: 2009-07-17 12:59:32
Autor: Jan Srzednicki
tak wzsyscy zachwalali...
On 2009-07-17, Quapcio wrote:
> [...]

I tak jak pisałem łańuch Shimano 9-rzędowy u mnie pięknie działa z 10-
rzędową kasetą Campagnolo - żadnych problemów jak już się dotarł do

A C9 na reszcie zdecydowanie 9-rzędowej (Shimano) działa bardzo dobrze
(choć pełny SRAM minimalnie lepiej).

tak wzsyscy zachwalali...