tak z ciekawości

Data: 2011-08-22 13:25:56
Autor: Dykus
tak z ciekawości
Witam,

zastanawiał się Ktoś może skąd na asfalcie/kostce na przyblokowych
parkingach tyle różnych kolorowych plam? czy my jeździmy takmi trupami?

Zastanawiałem się, czy Ci sami ludzie którzy jeżdżą takimi samochodami też narzekają na nieposprzątane psie kupy na trawnikach... W mojej okolicy chyba nie ma miejsca parkingowego, które nie byłoby upierdzielone jakimś syfem. Ale to nikomu nie przeszkadza, widać tak musi być...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

tak z ciekawości