taka dygresja

Data: 2010-02-11 20:24:48
Autor: Grzybol
taka dygresja
Użytkownik "Solo" <tomas.oktaba@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Może ktoś z kolegów precli mógłby z doświadczenia lub prawa wspomóc
Otóż.Mój ojciec mając konto w banku PBK do którego byłem upoważniony
zmarł......Na konci były gosze alee...czas robi swoje.....A teraz bank
upomina się o pieniądze za obsługę konta .kwota cały czas rośnie
(debet) ,nie chcę miec z tym nic wspólnego .Pytanie .Czy muszę jednak
uregulowac długi jako osoba upoważniona  do konta  ,czy jak bym wolał
niech się w.....ą .
Co WY na to
SOLO.FZ6
Przy okazji pozdrowienia dla LECHA.

Widać, że byłeś z ojcem blisko...
--
Grzybol

Data: 2010-02-11 11:30:38
Autor: Solo
taka dygresja
On 11 Lut, 20:24, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Solo" <tomas.okt...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:3dceab40-f72e-4712-ad3b-7c1d26cf2eceg28g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
> (debet) ,nie chcę miec z tym nic wspólnego .Pytanie .Czy muszę jednak
> uregulowac długi jako osoba upoważniona  do konta  ,czy jak bym wolał

nie wyciągaj pochopnych wniosków..l

taka dygresja