taka dygresja

Data: 2010-02-12 09:55:10
Autor: szerszen
taka dygresja

Użytkownik "Solo" <tomas.oktaba@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:3dceab40-f72e-4712-ad3b-7c1d26cf2eceg28g2000yqh.googlegroups.com...

Czy muszę jednak uregulowac długi jako osoba upoważniona  do konta  ,czy jak bym wolał niech się w.....ą .
Co WY na to

a my na to, ze tak czy inaczej dlugi bedziesz musial uregulowac, sam, lub solidarnie z innymi spadkobiercami, jesli sa, no chyba ze ojciez nie pozostawil po sobie innego majatku, wtedy mozesz spadek odrzuci, pod warunkiem ze jestes bezdzietny

w sumie to pierwsze pytanie brzmi czy bank zostal powiadomiony o smierci?
jesli nie to czemu?
jesli tak, to czy procedura zamkniecia konta zostala uruchomiona?
jesli tak, to ureguluj dlug, ktory zapewne duzy nie jest i miej to z glowy

Data: 2010-02-12 03:47:59
Autor: Solo
taka dygresja
On 12 Lut, 09:55, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Solo" <tomas.okt...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:3dceab40-f72e-4712-ad3b-7c1d26cf2eceg28g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

jesli tak, to czy procedura zamkniecia konta zostala uruchomiona?
jesli tak, to ureguluj dlug, ktory zapewne duzy nie jest i miej to z glowy

Ok.dzięki ,skoro tak  to odwiedzę ten bank ,myślałem że nic im do
mnie
Dzięki wszystkim.
SOLO

Data: 2010-02-12 14:21:38
Autor: K.M.C.
taka dygresja
W dniu 2010-02-12 12:47, Solo pisze:

Ok.dzięki ,skoro tak  to odwiedzę ten bank ,myślałem że nic im do
mnie
Dzięki wszystkim.
SOLO

nic to nie da, potrzebny bedzie wyrok o nabycie spadku. Tylko w takim wypadku bank zamknie to konto. Probuj jednak, mnie sie udalo w jednym banku zamknac konto mamy po smierci - trafilem na pancie co nie miala pojecia.

pozdr
--
kmc

Data: 2010-02-12 14:50:23
Autor: szerszen
taka dygresja

Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości news:hl3kkt$9qj$1inews.gazeta.pl...

nic to nie da, potrzebny bedzie wyrok o nabycie spadku.

on ma upowaznienie do konta, pytanie w jakim zakresie, byc moze ma pelna dyspozycje i konto moze zamknac bez wyroku

Data: 2010-02-15 23:17:36
Autor: Marcin N
taka dygresja

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hl3me7$9mm$1@news.task.gda.pl...

[...]

Pełnomocnictwo wygasa z chwilą śmierci właściciela konta. Pozostaje procedura spadkowa.

taka dygresja