taka zdolna ta młodzież, dzieci działaczy PiS

Data: 2018-11-21 10:49:27
Autor: japanizer
taka zdolna ta młodzież, dzieci działaczy PiS
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/bank-swiatowy-wydal-oswiadczenie-ws-zatrudnienia-syna-mariusza-kaminskiego/3rdc579

  Bank Światowy zabrał głos w sprawie syna Kamińskiego. To cios dla PiS!

  Politycy PiS nie będą zadowoleni! Bank Światowy w krótkim oświadczeniu   skomentował sprawę zatrudnienia na intratnym stanowisku w Waszyngtonie Kacpra   Kamińskiego. Syn koordynatora służb specjalnych i wiceprezesa PiS Mariusza   Kamińskiego twierdził, że nie dostał posady dzięki wstawiennictwu.

  ,,Krótki komentarz do sprawy: Wyboru Doradców Dyrektorów Wykonawczych w Banku   Światowym dokonują sami Dyrektorzy Wykonawczy, którzy mianowani są z kolei przez   kraje członkowskie Banku. Kierownictwo BŚ nie uczestniczy w procesie wyboru   kandydatów na te stanowiska" - skomentował na Twitterze Bank Światowy.

No cóż, pisowskie kłamstwo ma krótkie nóżki, nawet jak na drabinkę wejdzie.

Ile tato pensji załatwił? 500-600 tys. zł rocznie?

Data: 2018-11-21 19:51:36
Autor: u2
W dniu 21.11.2018 o 19:49, hitler aus japan pisze:
Ile tato pensji załatwił? 500-600 tys. zł rocznie?

htilerek zazdrości:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-26 11:56:53
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 21.11.2018 o 19:49, hitler aus japan pisze:
> Ile tato pensji załatwił? 500-600 tys. zł rocznie?

htilerek zazdrości:)))))))))

a ty dalej za michę ryżu, taki wierny, taki głupi i nic nie dostaje
boli co ? :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-22 08:09:28
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:3cb11729-3102-4f4f-ad60-db04d7c5d563googlegroups.com...
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/bank-swiatowy-wydal-oswiadczenie-ws-zatrudnienia-syna-mariusza-kaminskiego/3rdc579

> Bank Światowy zabrał głos w sprawie syna Kamińskiego. To cios dla PiS!

To ewidentne kłamstwo! Dzieci PiS są wybitnie zdolne i nie POtrzebują wsparcia!

No cóż, pisowskie kłamstwo ma krótkie nóżki, nawet jak na drabinkę wejdzie.

Drabinka coraz bardziej się chwieje, kotek jakiś chorowity się zrobił.

Ile tato pensji załatwił? 500-600 tys. zł rocznie?

Nie żartuj! Bartuś Misiewicz miał więcej! Synus Kamińskiego jest wybitnie zdolny!  "Zna języki". I jest "gorącym patriotą" jak synek Richarda!

--
Pajdak

Data: 2018-11-22 11:37:59
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu środa, 21 listopada 2018 19:49:28 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Przypucuj się kogo tam mianowano z PL w poprzednich latach.

Data: 2018-11-22 17:08:52
Autor: japanizer
On Friday, November 23, 2018 at 4:38:01 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Przypucuj się kogo tam mianowano z PL w poprzednich latach.

No widzita obesrany nocniczku, z Tuska pisiorki się śmieją, że dzieciom ciepłych posadek nie załatwiał. Aj waj, ale się wijecie!

Data: 2018-11-23 08:11:00
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:15c45a43-56d1-4d94-92aa-ec15f827d8f0googlegroups.com...
[...]

/.../
Ile tato pensji załatwił? 500-600 tys. zł rocznie?

Przypucuj się kogo tam mianowano z PL w poprzednich latach.

No kogo? Miała być dobra zmiana?

A co jest? Syf, kiła i mogiła. Złodziejstwo w biały dzień!

Lepiej zamknij dziub i przeczekaj ;-)))

--
Pajdak

taka zdolna ta młodzież, dzieci działaczy PiS