taki dziwny problem

Data: 2011-12-31 10:50:35
Autor: Marek Dyjor
taki dziwny problem
Czy da sie zrobić obraz całego systemu zainstalowanego na kompie zapisanie gdzieś na serwerze i odpalanie tego jako wirtualnej maszyny na dowolnym innym komputerze?

Data: 2011-12-31 10:29:54
Autor: DooMiniK
taki dziwny problem
On 31/12/2011 09:50, Marek Dyjor wrote:
Czy da sie zrobić obraz całego systemu zainstalowanego na kompie
zapisanie gdzieś na serwerze i odpalanie tego jako wirtualnej maszyny na
dowolnym innym komputerze?

Z pewnymi ograniczenami, ale tak. Z pewnymi ograniczenami
np. sprzętowymi (mocnej karty graficznej nie da się za bardzo
wirtualizować, chociaż to się zmienia).
Zainteresuj się np. P2V (Vmware).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-31 22:11:54
Autor: Marek Dyjor
taki dziwny problem
DooMiniK wrote:
[...]

właśnie sie zainteresowałem, dziekuję za pomoc...  sprawdzimy czy to sie nada.

chce przejść w domu z modelu lokalnych maszyn do modelu maszyn wirtualnych dostępnych na dowolnym sprzęcie.

Data: 2011-12-31 11:05:49
Autor: Radosław Sokół
taki dziwny problem
W dniu 31.12.2011 10:50, Marek Dyjor pisze:
Czy da sie zrobić obraz całego systemu zainstalowanego na kompie zapisanie gdzieś na serwerze i odpalanie tego jako wirtualnej maszyny na dowolnym innym komputerze?

Da się, aczkolwiek niekoniecznie taki system musi się dać uru-
chomić (będzie się różnił sprzęt "wirtualny" od wcześniejsze-
go realnego).

O szczegóły pytaj raczej na grupie dyskusyjnej poświęconej
systemowi operacyjnemu, pod kontrolą którego masz zamiar
uruchamiać maszyny wirtualne.

Data: 2012-01-01 15:02:19
Autor: Tom01
taki dziwny problem
W dniu 31.12.2011 11:05, Radosław Sokół pisze:
Da się, aczkolwiek niekoniecznie taki system musi się dać uru-
chomić (będzie się różnił sprzęt "wirtualny" od wcześniejsze-
go realnego).

Jeśli będą to makówki to będzie działać.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2012-01-02 09:37:24
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
taki dziwny problem
Dnia 2011-12-31, o godz. 11:05:49
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> [...]

Da się, aczkolwiek niekoniecznie taki system musi się dać uru-
chomić (będzie się różnił sprzęt "wirtualny" od wcześniejsze-

Hmmmm... Używałem do konwersji kilkunastu maszyn darmowego VMware
VCenter Converter http://www.vmware.com/products/converter/  i
odpaląłem pod VMware Player. Maszyny różne - głownie starsze z XP i
Win2k ale tez kilka na Win7 i Linuxów. Chodziło o to by na jednej
maszynie odpalać to co pozwało sterować i odczytywać dane z różnych
urządzeń (systemy kasowy, centralki telefoniczne, stary soft pod DOS).
Nie spotkałem się z problemami z odpaleniem tak utworzonej wirtualki -
ale jak zastrzegam były to głównie starsze maszyny.

Zdrówko

Data: 2011-12-31 22:12:01
Autor: T.F.
taki dziwny problem