taki hicior ...

Data: 2011-03-07 03:00:21
Autor: Michał Szatański
taki hicior ...
Data: 2011-03-07 20:51:16
Autor: Kaczysta
taki hicior ...

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:il1e7k$53i$1news.onet.pl...
http://www.tvn24.pl/-1,1694898,0,1,mam-suwerenne-prawo-wybrac-kandydata-na-premiera,wiadomosc.html

Niedawno się dowiedziałem. Słyszał ktoś coś o tym?

m.
Ciekawe - jaki byłby szum, gdyby zgodnie z tym prawem jesienią 2007 prezydent Lech Kaczyński desygnował na premiera Antoniego Macierewicza lub Jacka Kurskiego.
AZ

Data: 2011-03-07 21:09:42
Autor: the_foe
taki hicior ...
W dniu 2011-03-07 20:51, Kaczysta pisze:

[...]

po "pompie" z jaka wreczal nominacje Tuskowi wynika ze wolami go do tego zaciagano.
Komorowskiemu po prostu chodzi o to ze nominuje takiego czlowieka ktory pokaze wiekszosc w Sejmie. W 1991 roku wybory wygrala UD ale nie byla w stanie zwiazac nawet bardzo kruchej wiekszosci.

--
the_foe

Data: 2011-03-07 20:20:22
Autor: obserwator
taki hicior ...
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
Komorowskiemu po prostu chodzi o to ze nominuje takiego czlowieka ktory pokaze wiekszosc w Sejmie. W 1991 roku wybory wygrala UD ale nie byla w stanie zwiazac nawet bardzo kruchej wiekszosci.

a niby kto to moze byc, jesli PO np. przegra?

Data: 2011-03-07 21:19:01
Autor: Krzysiek
taki hicior ...
Hallo,

"Michał Szatański"  schrieb im Newsbeitrag news:il1e7k$53i$1news.onet.pl...

http://www.tvn24.pl/-1,1694898,0,1,mam-suwerenne-prawo-wybrac-kandydata-na-premiera,wiadomosc.html

Niedawno się dowiedziałem. Słyszał ktoś coś o tym?

m.

nie jest to ani czyms dziwnym, ani nowym, chyba, ze chodzi Panu o jakis
wybrany aspekt tego prawa.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-03-07 20:37:57
Autor: obserwator
taki hicior ...
Krzysiek <krzysiek_@arcor.de> napisał(a):
nie jest to ani czyms dziwnym, ani nowym, chyba, ze chodzi Panu o jakis
wybrany aspekt tego prawa.

...w obecnej sytuacji Polski, jest to ewidentne naduzywanie uprawnien w wykonaniu Komorowskiego.

Takie pryncypialne podejscie jakie prezentujesz, jest wiec absurdalne,
poniewaz zasady prawa sa stosowane wybiorczo i tendencyjne.zarowno przez
obecnego prezydenta jak i rzad.

Moze napisz jak to jest tam, gdzie mieszkasz?

Data: 2011-03-07 20:40:07
Autor: obserwator
napisz to po twojemu chyba schreiben, panie K.

Data: 2011-03-07 22:24:43
Autor: Krzysiek
taki hicior ...
Hallo,

" obserwator"  schrieb im Newsbeitrag news:il3fn5$ora$1inews.gazeta.pl... [...]
..w obecnej sytuacji Polski, jest to ewidentne naduzywanie uprawnien w wykonaniu Komorowskiego.

skoro w tekscie mowa o uprawnieniu ktorego jeszcze nie uzyl, wiec zarzut
naduzycia opisuje tylko Pana zyczenia, a nie stan faktyczny.

Takie pryncypialne podejscie jakie prezentujesz, jest wiec absurdalne,
poniewaz zasady prawa sa stosowane wybiorczo i tendencyjne.zarowno przez
obecnego prezydenta jak i rzad.

Tak, jest stosowane wybiorczo i tendencyjne i to przez kazdego prezydenta
i przez kazdy rzad.

To nie jest pryncypialne podejscie, tylko moje, nie musi Panu odpowiadac, a sprowadza
sie ogolnie do tego, zeby rzady i prezydentow (a wiec wybranych lub mianowanych
przedstawicieli) pozbawic monopolu decyzyjnego.
To wszystko.

Moze napisz jak to jest tam, gdzie mieszkasz?

Nazwy sa inne, procedura ta sama.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-03-07 21:40:55
Autor: obserwator
taki hicior ...
> [...]

skoro w tekscie mowa o uprawnieniu ktorego jeszcze nie uzyl, wiec zarzut
naduzycia opisuje tylko Pana zyczenia, a nie stan faktyczny.

skoro tak skrupulatnie podchodzisz do mojego tekstu, to powinienes go nie
naditerpretowac, tylko nazwac prawidlowo. To nie sa moje *zyczenia*, tylko *zyczenia* komorowskiego, a moja obawa, ze on te zyczenia sobie spelni.

> [...]
>obecnego prezydenta jak i rzad.

Tak, jest stosowane wybiorczo i tendencyjne i to przez kazdego prezydenta

Gdzie?  W jakim panstwie? W Afryce i Rosji?

[...]

Niekoniecznie. W niektorych panstwach demokratycznych w rekach prezydenta
spoczywa wladza decyzyjna. Nie wiem czy wiesz jak dokladnie to wyglada w
Polsce, ale w ukladzie Prezydent - rzad, tkwi m.innymi zrodlo obecnego chaosu
i zamieszania.

>Moze napisz jak to jest tam, gdzie mieszkasz?

Nazwy sa inne, procedura ta sama.

To dlaczego tam to dziala sprawnie, a w Polsce nie?

Data: 2011-03-08 00:14:20
Autor: Krzysiek
taki hicior ...
Hallo,

" obserwator"  schrieb im Newsbeitrag news:il3jd7$95v$1inews.gazeta.pl... [...]
[...]

jaka obawa?? O co?? Pan sie wikla w jakis wewnetrznych problemach i nazewnictwie
odbiegajac od sprawy poruszanej w watku, w ktorym nie chodzi o zadne "zyczenia"
Komorowskiego, a o zapisy Konstytucji.
Jezeli nie odpowiada Panu Konstytucja to niech Pan sie na tym skupi, a nie wywleka
dziwaczne "obawy", ze Prezydent zamierza przestrzegac Konstytucje.

A przy okazji - premierem zostanie ten, kto wygra wybory, im wieksza bedzie mial
przewage tym lepiej, i zostanie premierem nawet wtedy, gdyby Prezydent wyznaczal na
kandydatow po kolei cala swoja rodzine.
Tak mowi Konstytucja i gdyby Pan ja chociaz raz przeczytal to tez by Pan o tym wiedzial.

[...]

Gdzie?  W jakim panstwie? W Afryce i Rosji?

Wszedzie.
A gdzie Pan zyje - w Niebie??

[...]
[...]

Nie.
W demokracji wladza spoczywa w rekach Suwerena.
Pozostale syfy w ktorych wylacznosc decyzyjna spoczywa w rekach jednostek
czy grupek to zamordyzmy.

I drugi raz nie. Sa dwie przyczyny obecnego zla w Kraju - monopol decyzyjny wybranych
i mianowanych przedstawicieli i ich bezkarnosc.

[...]
To dlaczego tam to dziala sprawnie, a w Polsce nie?

Co znowu dziala sprawnie - premier na liscie plac Gazpromu?????????????????????
No nie, chyba mnie zaraz jakis udar strzeli...
Co za diabli mi takich "znawcow" nadaja....

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-03-07 23:47:59
Autor: Michal Szatanski
taki hicior ...
Klamiesz. Jesli o mnie chodzi pierwszy raz slysze cos takiego.

Uzytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisal w wiadomosci news:4d753db6$0$6986$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...

Data: 2011-03-08 00:33:41
Autor: Krzysiek
taki hicior ...
Hallo,

"Michal Szatanski"  schrieb im Newsbeitrag news:il3nat$cq8$1news.onet.pl...
Klamiesz. Jesli o mnie chodzi pierwszy raz slysze cos takiego.

rozumiem.
Sprawa dotyczy stosowania Konstytucji RP, o tej zapewne tez Pan pierwszy
raz slyszy, ale ja jestem tolerancyjny, tu najdziwniejsze dewianty sie trafiaja...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski