taki sobie żart internetowy

Data: 2017-06-13 16:04:03
Autor: ikov
taki sobie żart internetowy
W dniu 2017-06-11 o 16:32, Prot Ogenes pisze:
http://allegro.pl/gt-sts-lobo-dh-i6852886334.html

Jakby ktoś już się dowiedzial "co i jak", to niech zapoda na grupie ;-)

Od razu skojarzyło mi sie z Total Schade - blacharza z legendmake z YT, pod wieloma względami podobna maszynka.
https://www.youtube.com/watch?v=DLBfX1P3L1U

Data: 2017-06-17 02:55:47
Autor: pablo eldiablo
W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 16:04:21 UTC+2 użytkownik ikov napisał:
> [...]

Od razu skojarzyło mi sie z Total Schade - blacharza z legendmake z YT, pod wieloma względami podobna maszynka.

Masz 100% racji, wygląda, jakby wszystkie graty przerzucił do innej ramy.

taki sobie żart internetowy