taki żart znowu...

Data: 2011-05-04 19:57:40
Autor: digicho
taki żart znowu...
Powinni się zapytać co młodzież sądzi o muzułmańskiej europie
zachodniej za 40 lat? O przyszłej muzułmańskiej armii rosyjskiej i jak
oni się widzą otoczeni dookoła przez mahometów za 40 lat?

Czy wiedzą, że zaplanowano dla Europy wojnę m.in. Polski z Turcją, ale
tylko biała Europa Wschodnia będzie chciała wejść z nami w sojusz,
gdyż zachód będzie się rozpadał kulturowo?
Czy wiedzą, że Polska będzie ostoją technologiczną chrześcijańskiej
białej Europy wobec Islamu na około? Czy wiedzą, że hegemonia wtedy
już czarnych północnych Stanów zwiększy przewagę technologiczną nad
starym kontynentem?
Nie wiedzą. Póki co ładuje się ich starymi wypróbowanymi duperelami
importowanymi z zachodu. A myśleć o swojej przyszłości to musi
rasizm.

Nie proszę państwa, założenie, że zgnilizna moralna konsumpcjonizmu
zarazi islamistów i zatrzyma ich etniczną dominację Europy Zachodniej
to wyraz niezrozumienia dynamiki religii.

Przyjdzie wam z nimi walczyć, albo wymrzeć etnicznie jak białym na
zachodzie i powinniście to uwzględnić w swoich programach nauczania.

Europa to nie pustynia ale klejnot. A kto zapomina instrukcje życia na
Ziemi ten kończy jak Indianie albo jak Zachód.

Żeby potem mi jakiś baca jaszczurek nie zarzucał, że nie ostrzegałem.

taki żart znowu...