takich mamy przyjaciół

Data: 2013-04-15 11:02:53
Autor: Aleksander
takich mamy przyjaciół
http://wyborcza.pl/1,75248,13737905,Polska_daremnie_sciga_Anglika_za_seks_z_nieletnimi.html#TRNajCzytSST

w 39 roku, też byli  przyjaciółmi, a pomogli nam jak cholera.
Teraz też widać jakich mamy przyjaciół. Nikt inny z przyjaciół z zachodu też nam nie chce w tym temacie pomóc, a ciekawe jakby to dotyczyło Niemców? Takich mamy przyjaciół, zaprzyjaĽnione kraje , a s±siada  - NiedĽwiedzia nie dostrzegamy, a to z nim powinni¶my sie bardziej przyjażnić.   Reasumuj±ć to w ramach dobrej przyjaĽni  niemcy zburzyły nam Polskę, a rosjanie chociaż Pałac Kultury postawili a nie zburzyli.  Narodzie obudĽ się.

Alx

Data: 2013-04-19 22:55:12
Autor: jr
takich mamy przyjaciół

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:516bc243$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| Takich mamy przyjaciół, zaprzyjaĽnione kraje , a s±siada  - NiedĽwiedzia nie
| dostrzegamy, a to z nim powinni¶my sie bardziej przyjażnić.

To napisz jeszcze, gdzie w 39 roku podpisano pakt Ribentrop-Molotow? W Berlinie, czy w Moskwie?

Data: 2013-04-20 18:16:01
Autor: Trybun
takich mamy przyjaciół
W dniu 2013-04-19 22:55, jr pisze:

To napisz jeszcze, gdzie w 39 roku podpisano pakt Ribentrop-Molotow? W Berlinie,
czy w Moskwie?

Co ciebie obchodzi co tam i gdzie kacap podpisywał z szwabem? Bardziej zainteresuj się olaniem nas przez sojuszników, jak się okazało nie po raz pierwszy w historii - znowu fałszywych.. I q**wa - znowu te zdradzieckie męty  kto¶ nazywa dzisiaj - sojusznikami.

Data: 2013-04-20 20:08:08
Autor: Mark Woydak
takich mamy przyjaciół
On Sat, 20 Apr 2013 18:16:01 +0200, Trybun wrote:

[...]

Kogo masz na my¶li?

MW

Data: 2013-04-20 21:26:00
Autor: jr
takich mamy przyjaciół

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:19hspaod5fdfr.1pu8rij4srhwl.dlg40tude.net...

Udajesz glupiego? Po to nam dali pozorowany sojusz, zebysmy nie poszli z Hitlerem na sowietow, jak Wegrzy, Slowacy i Rumuni. Pakt Ribbentrop Molotow byl prosta konsekwencja naszego sojuszu z Anglia i Francja. Stalin to rozegral (Hitler byl na to za glupi).

Data: 2013-04-21 08:35:03
Autor: Trybun
takich mamy przyjaciół
W dniu 2013-04-20 21:26, jr pisze:

> [...]
prosta konsekwencja naszego sojuszu z Anglia i Francja. Stalin to rozegral

Już nie kombinuj. Żabojady i angole mimo podpisania sojuszu z Polska nie mieli najmniejszego zamiaru stawać w obronie Polski przed Hitlerem. Natomiast mimo tego że z Finlandi± nie mieli żadnego paktu podpisanego, to już szykowali korpus ekspedycyjny który miał wspomóc ten kraj w walce z ZSRR.. i to w czasie gdy Niemcy byli z nimi w stanie wojny.. Dodam jeszcze że w tym formowanym korpusie było miejsce i dla Polaków.. Tak ci imperiali¶ci chcieli wysłać Polskich Lotników do walki w Finlandii w czasie gdy hitlerowcy robili polowania na Polaków na ulicach Warszawy..

Data: 2013-04-21 18:36:06
Autor: jr
takich mamy przyjaciół

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl01b7$v1d$2node1.news.atman.pl...

| Już nie kombinuj. Żabojady i angole mimo podpisania sojuszu z Polska nie
| mieli najmniejszego zamiaru stawać w obronie Polski przed Hitlerem.

A kto pisal, ze mieli?

> [...]
| imperiali¶ci chcieli wysłać Polskich Lotników do walki w Finlandii w
| czasie gdy hitlerowcy robili polowania na Polaków na ulicach Warszawy..

Prawdziwe polowania na Polakow zaczely sie po sowieckiej stronie 'granicy interesu'. W Katyniu sadzili juz mlody las, gdy Hitler zaczal budowac Auschwitz.

Data: 2013-04-22 15:03:27
Autor: Trybun
takich mamy przyjaciół
W dniu 2013-04-21 18:36, jr pisze:
> [...]
| >

| Już nie kombinuj. Żabojady i angole mimo podpisania sojuszu z Polska nie
| mieli najmniejszego zamiaru stawać w obronie Polski przed Hitlerem.

Ty, przecież co chwile ich bronisz i usprawiedliwiasz.

> [...]

interesu'. W Katyniu sadzili juz mlody las, gdy Hitler zaczal budowac Auschwitz.

Już w pierwszych dniach wrze¶nia hitlersyny stawiali niewinnych Polaków pod ¶ciana w Bydgoszczy.
Ruski jaki był taki był, ale nie prze¶ladował Polaków za to że byli Polakami. Rozumiesz oszołomie ta różnicę, podludziu?

Data: 2013-04-22 16:17:40
Autor: jr
takich mamy przyjaciół

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl3cf8$4ne$2node2.news.atman.pl...

| > |

| Ty, przecież co chwile ich bronisz i usprawiedliwiasz.

A gdzie to przeczytales?
Nie obchodza mnie moralne oceny tego lub tamtego. Wazna jest ocena sytuacji, ktorej w Polsce braklo w koncu lat 30.

Data: 2013-04-23 08:45:35
Autor: Trybun
takich mamy przyjaciół
W dniu 2013-04-22 16:17, jr pisze:

| Ty, przecież co chwile ich bronisz i usprawiedliwiasz.

A gdzie to przeczytales?
Nie obchodza mnie moralne oceny tego lub tamtego. Wazna jest ocena sytuacji,
ktorej w Polsce braklo w koncu lat 30.

Cały czas to tr±bisz na całe gardło - zły sowiet i szwab, a ani słowa o zdradzieckich sojusznikach.

Data: 2013-04-23 10:05:11
Autor: A. Filip
takich mamy przyjaciół
Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:
> [...]

Nie obchodza mnie moralne oceny tego lub tamtego. Wazna jest ocena
sytuacji, ktorej w Polsce braklo w koncu lat 30.

Cały czas to trąbisz na całe gardło - zły sowiet i szwab, a ani słowa
o zdradzieckich sojusznikach.

Twoim ideałem jest stawianie interesów sojuszników nad własne?
Sojuszników dobiera się pod kątem własnych korzyści, nieprawdaż?
Interesów sojuszników broni się przy okazji obrony _własnych_ interesów,
korzyść powinna być obustronna.

Z punktu widzenia RP3 sojusz z USA byłby coś wart jakby RP3 nie miała z tego korzyści?

Świat nie jest taki jaki być powinien, a zawyżone oczekiwania są
wspaniałą pożywką dla "nie lubienia".

--
A. Filip
Cukier jest słodki z każdego końca.

Data: 2013-04-23 10:34:11
Autor: Bogdan Idzikowski
takich mamy przyjaciół

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:osajub2bafd4n2.huge.strangled.net...
Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:
> [...]

z tego korzyści?

Świat nie jest taki jaki być powinien, a zawyżone oczekiwania są

Tylko, ĹĽe u nas tak jest:
Gdy Putin puści bąka, to w Polsce natychmiast "prawdziwi Polacy, genetyczni patrioci" wpadają w popłoch. Panuje przerażenie tak wielkie, że niektórzy z nich sądzą, że za chwilę spotka ich kataklizm równy tsunami? Nie tak dawno mieliśmy tego przykład. Związany z gazem czy cuś...

setnie ubawiony

Data: 2013-04-23 14:29:56
Autor: jr
takich mamy przyjaciół

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51764784$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
| nich sÄ…dzÄ…, ĹĽe za chwilÄ™ spotka ich kataklizm rĂłwny tsunami? Nie tak dawno
| mieliśmy tego przykład. Związany z gazem czy cuś...

Nie chodzi o gaz, lecz o manewry bedace rosyjska odpowiedzia na amerykanska mobilizacje wokol Korei.
Zastanawiales sie Idzikowski, dlaczego Rosjanie nie symuluja ataku jadrowego na Prage lub Budapeszt? Otoz dlatego, ze takie pluniecie w czeska lub wegierska twarz zakonczyloby sie ostra reakcja rzadu czeskiego lub wegierskiego, na czym Rosji bynajmniej nie zalezy. Dlatego znalezli sobie koziolka w postaci Polski zamieszkalej w wiekszosci przez tobie podobnych lemingow.

Data: 2013-04-23 12:19:21
Autor: Trybun
takich mamy przyjaciół
W dniu 2013-04-23 10:05, A. Filip pisze:

[...]

Widzę że jesteś następnym do usprawiedliwiania zdrajców. Zawieranie sojuszu do czegoś zobowiązuje, a gdy sojusznik się z tego nie wywiąże to definicja takiego postępowania jest jasno określona. Dlaczego my Polacy mamy tyle żalu medialnego do sowietów i hitlerowców, a przemilczamy zdradę naszych sojuszników?
USA jak do tej pory nigdy nas nie zdradziły, a więc za wcześnie się wyrażać o ich wiarygodności,. natomiast chyba trzeba być ostatnim kretynem albo kimś o wyjątkowo złej woli żeby Anglię i Francję znowu nazywać sojusznikami.

Data: 2013-04-23 14:19:44
Autor: jr
takich mamy przyjaciół

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl5aqc$1vc$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-04-22 16:17, jr pisze:
| > |
| > |

| Cały czas to tr±bisz na całe gardło - zły sowiet i szwab, a ani słowa o
| zdradzieckich sojusznikach.

Ani slowa? Jak kazdy komuch masz zaburzone funkcje poznawcze.

Data: 2013-04-22 16:56:54
Autor: jr
takich mamy przyjaciół
| Już w pierwszych dniach wrze¶nia hitlersyny stawiali niewinnych Polaków
| pod ¶ciana w Bydgoszczy.

Jeszcze przed 1 wrzesnia sowiet wyslal do gulagu tysiace Polakow i niekoniecznie
dlatego, ze byli Polakami.

| Ruski jaki był taki był,

....ale sie zbyl. Ruskich nie ma od czasow Czerwonej Apokalipsy.

 ale nie prze¶ladował Polaków za to że byli
| Polakami. Rozumiesz oszołomie ta różnicę, podludziu?

Doskonale to rozumiem. Sowiet mordowal za sam przejaw czlowieczenstwa,
niezaleznie od narodowosci i wyznania. Jesli sie z tym identyfikujesz,
przestajesz byc czlowiekiem (chociaz sie nim urodziles). Na co ci wtedy Polska?
Trzeba byc najpierw czlowiekiem, a dopiero potem Polakiem.

Data: 2013-04-23 08:47:35
Autor: Trybun
takich mamy przyjaciół
W dniu 2013-04-22 16:56, jr pisze:
> [...]
| pod ¶ciana w Bydgoszczy.

Jeszcze przed 1 wrzesnia sowiet wyslal do gulagu tysiace Polakow i niekoniecznie

No i co? Sowiet gorszy od szwaba? Dla ciebie najwyraĽniej tak.

> [...]

przestajesz byc czlowiekiem (chociaz sie nim urodziles). Na co ci wtedy Polska?
Trzeba byc najpierw czlowiekiem, a dopiero potem Polakiem.

Rozumiesz pojęcie - "wojna klas"?
Pokaż mi oszołomie procesy jakie powinny się toczyć za bezprawia i mordy sowieta wobec choćby Polaków.. Wbij sobie do tej pustej głowy że fakty s± takie - Bandzior Pinochet jest ¶cigany za swoje zbrodnie międzynarodowym listem gończym. Franco nie mógł się pokazać w żadnym cywilizowanym kraju.. Pokaż mi oszołomie jego odpowiednika z krajów "socjalistycznych", czy na Fidelu, Jaruzelskim czy prezydencie Wietnamu itd. ci±ż± jakiekolwiek międzynarodowe zarzuty o zbrodnie, to już powinno ci dać do my¶lenia, ale do kogo ta mowa - do faceta który bełkot Suworowa traktuje jak biblię i wyznacznik absolutnej prawdy..

Data: 2013-04-23 14:16:07
Autor: jr
takich mamy przyjaciół

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl5aqc$1vc$2node2.news.atman.pl...

| No i co? Sowiet gorszy od szwaba? Dla ciebie najwyraĽniej tak.

| > |

| Rozumiesz pojęcie - "wojna klas"?

Wojna klas jest schizoidalnym wymyslem koszmarnego Karolka.

| Pokaż mi oszołomie procesy jakie powinny się toczyć za bezprawia i mordy
| sowieta wobec choćby Polaków..

Kazda zbrodnia zasluguje na proces, tym roznimy sie od zwierzat. Jezeli ciesza cie zbrodnie nieosadzane, nie zaslugujesz na miano czlowieka.

Data: 2013-04-28 13:18:09
Autor: jr
takich mamy przyjaciół

| Ruski jaki był taki był, ale nie prze¶ladował Polaków za to że byli
| Polakami. Rozumiesz oszołomie ta różnicę, podludziu?

Wytlumacz mi czerwony zwierzu, zo co mordowaliscie Rosjan, Ukraincow,
Bialorusinow, Mongolow, Polakow, Baltow, Chinczykow, Tybetanczykow, mieszkancow
Indochin, Korei i wszystkich krajow, gdzie wasze czerwone kopytko stanelo?
Dlaczego kazaliscie dzieciom zabijac wlasnych rodzicow, doroslym umierac w
odrutowanych rzezniach? Nie wiesz? Ja ci powiem: Z zawisci, ze byli ludzmi w
odroznieniu od was, wscieklego czerwonego bydla.

Data: 2013-04-22 20:32:05
Autor: Pawel
takich mamy przyjaciół

[...]

i rosjanie w ramach tej przyjazni wymordowali tysiace Polakow?

Alx

Data: 2013-04-22 20:38:06
Autor: A. Filip
takich mamy przyjació³
Pawel <Paweluuztztzttt@Pawel.pl> pisze:
w 39 roku, teÂż byli  przyjació³mi, a pomogli nam jak cholera.
Teraz te¿ widaæ jakich mamy przyjació³. Nikt inny z przyjació³ z zachodu te¿
nam nie chce w tym temacie pomĂłc, a ciekawe jakby to dotyczyÂło NiemcĂłw?
Takich mamy przyjació³, zaprzyjaĹ’nione kraje , a s±siada  - NiedĹ’wiedzia nie
dostrzegamy, a to z nim powinni¶my sie bardziej przyjaÂżniæ.   Reasumuj±æ to
w ramach dobrej przyjaĹ’ni  niemcy zburzyÂły nam PolskĂŞ, a rosjanie chociaÂż
PaÂłac Kultury postawili a nie zburzyli

i rosjanie w ramach tej przyjazni wymordowali tysiace Polakow?

A Niemcy w ramach przyjaĹşni wymordowali ile milionĂłw _obywateli RP2_?

--
A. Filip
Lepiej być pięknym i bogatym, niż brzydkim i biednym.

takich mamy przyjaciół