takie banalne pytanie

Data: 2012-12-10 15:52:03
Autor: Jarek S.
takie banalne pytanie
Kto mi wyjaśni gdzie wirtualnie przez kilka godzin przebywa kasa przelana między jednym bankiem a drugim? O 10.00 Przelane z Polbaku do Citibanku i o 16-ej ciągle jej nie ma....

Data: 2012-12-10 06:56:46
Autor: Konfabulator
takie banalne pytanie
On 10 Gru, 15:52, "Jarek S." <pracawgaze...@gazeta.pl> wrote:
Kto mi wyjaśni gdzie wirtualnie przez kilka godzin przebywa kasa przelana
między jednym bankiem a drugim? O 10.00 Przelane z Polbaku do Citibanku i o
16-ej ciągle jej nie ma....

Ona w ogóle cały czas przebywa na kontach rozliczeniowych banków
prowadzonych przez NBP. Przez te kilka godzin jest wyksięgowana z
konta w Polbanku i zamieniona w komunikat systemowy ELIXIR by KIR
przeksięgował tę kwotę z konta Polbanku na konto Citibanku. Gdy to się
stanie to zwrotnie Citibank otrzyma komunikat ELIXIRem z informacją o
tych środkach, co nakazuje mu te środki bez zbędnej zwłoki zaksięgować
na docelowym koncie.

Data: 2012-12-10 07:03:27
Autor: luc
takie banalne pytanie
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 15:52:03 UTC+1 użytkownik Jarek S. napisał:
Kto mi wyjaśni gdzie wirtualnie przez kilka godzin przebywa kasa przelana między jednym bankiem a drugim? O 10.00 Przelane z Polbaku do Citibanku i o 16-ej ciągle jej nie ma....

A dużo jej było? Bo Polbank czasem potrafi wstrzymać przelew do telefonicznej weryfikacji u klienta.

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-10 21:36:46
Autor: Jarek S.
takie banalne pytanie

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:3ca7a9ee-5a0f-4624-a1ef-2832a10a80eegooglegroups.com...
[...]

Nie, nie taka wysoka kwota i w końcu przed 17-tą przelew się odliczył

takie banalne pytanie