takie cudo czy coś warte ?

Data: 2010-01-26 10:02:21
Autor: WIHEDCNF
takie cudo czy coś warte ?

Użytkownik "szymo"

Czy ktoś ma ? czy toto coś daje ? Wiem że w nowszych samochodach dają to fabrycznie ale czy to aby w naszej zimie nie jest tylko zbędny gadżet który i tak nic nie da. No bo tak na chłopski rozum jak samochód stoi całą noc przy 20-25 st. mrozu to przewieje nawet w środku budę a co dopiero silnik. Czy ten "ocieplacz" coś w ogóle daje poza tym że właściciel się lepiej czuje ??

Nie wiem czy coś daje, moja Vectra cuś takiego ma, aku od nowości czyli 5 lat i dzisiaj zapaliła jako jedyna spośród 4 dieselków na moim parkingu.

Data: 2010-01-26 10:11:30
Autor: szymo
takie cudo czy coś warte ?
WIHEDCNF pisze:

[...]

Czyli jednak jakiś tam efekt jest - pytanie tylko czy to zasługa tego ocieplacza czy czegoś innego (większy akumulator czy to że był zasłonięty no ale tego pewnie się nie dowiemy). Trzeba by było sprawdzić termometrem ile tam jest przy aku.
Swoją drogą to tylko 2 dychy więc nie są to jakieś szalone pieniądze...

Data: 2010-01-26 01:23:15
Autor: GrzegorzG
takie cudo czy coś warte ?
On 26 Sty, 10:11, szymo <szymon.luc...@wp.pl> wrote:
WIHEDCNF pisze:

> U ytkownik "szymo"

> Nie wiem czy co daje, moja Vectra cu takiego ma, aku od nowo ci czyli
> 5 lat i dzisiaj zapali a jako jedyna spo r d 4 dieselk w na moim parkingu.

Czyli jednak jaki tam efekt jest - pytanie tylko czy to zas uga tego
ocieplacza czy czego innego (wi kszy akumulator czy to e by
zas oni ty no ale tego pewnie si nie dowiemy). Trzeba by by o sprawdzi
termometrem ile tam jest przy aku.
Swoj drog to tylko 2 dychy wi c nie s to jakie szalone pieni dze...

Ja nic u siebie nie mam i odpala bez problemu. Aku BOSCH 2005 rok,
samochod Carina E'97 rok..

Jak masz problemy z odpalaniem to jedz do warsztatu niech Ci sprawdza
stan aku.

Pozdrawiam,
GG

Data: 2010-01-26 10:33:32
Autor: szymo
takie cudo czy coś warte ?
Jak masz problemy z odpalaniem to jedz do warsztatu niech Ci sprawdza
stan aku.

Aku mam nowe chodzi mi jedynie o nie katowanie go lub też możliwość pomocy mu przy tych temperaturach które mamy za oknem.

Data: 2010-01-26 14:04:17
Autor: Papkin
takie cudo czy coś warte ?

Nie wiem czy coś daje, moja Vectra cuś takiego ma, aku od nowości
czyli 5 lat i dzisiaj zapaliła jako jedyna spośród 4 dieselków na moim
parkingu.

W voodoo kult tez wierzysz?

Ja mam 3 auta, zaden nie ma skarpety na akumulator i wszystko pali poprawnie. Benzyny i diesle. Jedno auto tylko ma 2lata, reszta wiecej.

Data: 2010-01-26 14:09:04
Autor: WIHEDCNF
takie cudo czy coś warte ?

Użytkownik "Papkin"

[...]

Potrafisz uwierzyć w takie voodoo, że w nieogrzewanym garażu może być -10 a tuż obok niego pod wiatą -20? - cuda nie?

Data: 2010-01-26 14:30:30
Autor: bratPit[pr]
takie cudo czy coś warte ?
Nie wiem czy coś daje, moja Vectra cuś takiego ma, aku od nowości
czyli 5 lat i dzisiaj zapaliła jako jedyna spośród 4 dieselków na moim
parkingu.

W voodoo kult tez wierzysz?

no popatrz, nawet w ten kult to niektórzy producenci wierzą i dają podobne ocieplacze (izolacje poprawnie mówiąc) fabrycznie,
brat

Data: 2010-01-26 14:48:41
Autor: Papkin
takie cudo czy coś warte ?

no popatrz, nawet w ten kult to niektórzy producenci wierzą i dają
podobne ocieplacze (izolacje poprawnie mówiąc) fabrycznie,
brat

Bo bedzie łoś ktory sie na to skusi?

Stoi auto na dworze i jakim cudem chcesz to marne cieplo (wynikacje z reakcji chemicznych) utrzymac cala noc przy -15?! Wolne zarty hehe!!!

No i qrfa jak to sie montuje? U mnie akumulator trzyma solidna lapa na dole oraz obejma, nie wiem jak mam ubrac akumulator w to cudo i jeszcze zamontowac go tak jak fabryka przewidziala czyli solidnie.

Ocieplacz hmm, wg mnie to izolator i to marny :)

Data: 2010-01-26 15:01:26
Autor: bratPit[pr]
takie cudo czy coś warte ?

no popatrz, nawet w ten kult to niektórzy producenci wierzą i dają
podobne ocieplacze (izolacje poprawnie mówiąc) fabrycznie,
brat

Bo bedzie łoś ktory sie na to skusi?

rozumiesz określenie wyposażenie fabryczne (czyli nie opcjonalne) ?
brat

Data: 2010-01-26 18:02:05
Autor: Papkin
takie cudo czy coś warte ?

rozumiesz określenie wyposażenie fabryczne (czyli nie opcjonalne) ?

ta, majac do wyboru A i B moze ktos skusic sie na to z skarpetka dla biednego akumulatora, jesli nie bedzie mial juz innych argumentow.

Data: 2010-01-27 08:17:16
Autor: bratPit[pr]
takie cudo czy coś warte ?

rozumiesz określenie wyposażenie fabryczne (czyli nie opcjonalne) ?

ta, majac do wyboru A i B moze ktos skusic sie na to z skarpetka dla biednego akumulatora, jesli nie bedzie mial juz innych argumentow.

rzeczywiście na temat,
brat

takie cudo czy coś warte ?