takie cudo czy coś warte ?

Data: 2010-01-26 10:10:27
Autor: CeSaR
takie cudo czy coś warte ?
Czy ktoś ma ? czy toto coś daje ? Wiem że w nowszych samochodach dają to fabrycznie ale czy to aby w naszej zimie nie jest tylko zbędny gadżet

Jak dla mnie to mizernie jakoś to wygląda. Swego czasu w Passacie 1.6D zawinąłem aku w stary sweter albo cos temu podobne jako że pod maską tego samochodu faktycznie wiatr miał gdzie hulać. I z tego co pamiętam, to samochód nie miał jakichś problemów z odpalaniem. Aku był raczej nie pierwszej młodości, silnik swoje już miał a mimo wszystko dawał radę. Ile w tym załugi starego swetra - cholera wie. Może nic a może jednak jakieś kilka stopni różnicy właśnie robiło robotę?

Data: 2010-01-26 10:13:12
Autor: szymo
takie cudo czy coś warte ?
  Ile w > tym załugi starego swetra - cholera wie. Może nic a może jednak jakieś kilka
stopni różnicy właśnie robiło robotę?

Kilka stopni to czasem bardzo dużo mieć np. 21 st w mieszkaniu a 16 to duża różnica tak samo -15 a -21.

Data: 2010-01-26 10:49:41
Autor: Agent
takie cudo czy coś warte ?

Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjmbn9$5js$2news.man.bydgoszcz.pl...
[...]

Izolacja cieplna nic nie da jeśli nie ma różnicy temperatur pomiedzy stroną izolowaną i nie izolowaną. Może rozwiązaniem byłoby jakies ogrzewanie elektryczne akumulatora + izolacja ale sama izolacja nie wiem od czego ma izolować?
A izolować bedzie również w drugą stronę  tzn. jak sie silniik rozgrzeje lub za dnia jak będzie cieplej to też bedzie blokowało przepływ ciepła do akumulatora.

Data: 2010-01-26 10:54:31
Autor: CeSaR
takie cudo czy coś warte ?
A izolować bedzie również w drugą stronę  tzn. jak sie silniik rozgrzeje lub za dnia jak będzie cieplej to też bedzie blokowało przepływ ciepła do akumulatora.

Z tego powodu napisałem, że nie wiem czy coś to dało czy nie.
 I bez podróży w czasie się tego nie sprawdzi :-)

Data: 2010-01-26 14:17:29
Autor: Pan Piskorz
takie cudo czy coś warte ?
[...]

czemu zaraz elektryczne,
termofor trzeba do tej kołderki wepchnąć
P.

takie cudo czy coś warte ?