Data: 2010-01-26 14:33:35 | |
Autor: bratPit[pr] | |
takie cudo czy coś warte ? | |
Wyczaiłem takie cuś na aledrogo -> http://allegro.pl/item900199418_ocieplacz_nosidelko_pokrowiec_na_akumulator_c.html to nie jest "ocieplacz" ale izolacja, ma za zadanie zmniejszać szybkość zmian temperatury akumulatora, generalnie mam ale niewiele/nic to (nie) daje w "normalnej" eksploatacji, brat |
|
Data: 2010-01-26 14:37:10 | |
Autor: szymo | |
takie cudo czy coś warte ? | |
bratPit[pr] pisze:
No właśnie i kupić nie kupić ..... hmmm... chyba trzeba się z tym przespać. - to znaczy z pomysłem nie konieczenie z ocieplaczem :))Wyczaiłem takie cuś na aledrogo -> http://allegro.pl/item900199418_ocieplacz_nosidelko_pokrowiec_na_akumulator_c.html Czy ktoś ma ? czy toto coś daje ? Wiem że w nowszych samochodach dają to fabrycznie ale czy to aby w naszej zimie nie jest tylko zbędny gadżet który i tak nic nie da. No bo tak na chłopski rozum jak samochód stoi całą noc przy 20-25 st. mrozu to przewieje nawet w środku budę a co dopiero silnik. Czy ten "ocieplacz" coś w ogóle daje poza tym że właściciel się lepiej czuje ?? |
|
Data: 2010-01-26 14:51:05 | |
Autor: Papkin | |
takie cudo czy coś warte ? | |
No właśnie i kupić nie kupić ..... hmmm... chyba trzeba się z tym Wytlumaczylem moje stanowisko juz w watku, jeszcze raz - co z mocowaniem? Przypominam ze krecenie kluczem golymi lapami przy -15 to sajgon, trzeba miec sprawny samochod albo akumulator albo oba te czynniki i pali od 1-2 obrotu. Mam innego pomysla dla sado-maso samochodowych, obkladasz akumulator kartonem i psikasz pianka do okien jak opetany, izolacja doskonala i hermetyczna nieomal :P |
|
Data: 2010-01-26 18:01:49 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
takie cudo czy coś warte ? | |
Dnia Tue, 26 Jan 2010 14:37:10 +0100, szymo napisał(a):
to nie jest "ocieplacz" ale izolacja, ma za zadanie zmniejszać szybkość zmian temperatury akumulatora, generalnie mam ale niewiele/nic to (nie) daje w "normalnej" eksploatacji, Mnie zastanawia czemu jeszcze nikt nie zaczął sprzedawać magnetyzerów na akumulatory... Przecież wystarczy dobrze ukierunkować jony wewnątrz i od razu auto będzie palić na dotyk i elektrolit będzie wolniej się rozrzedzał ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |