takie cudo czy coś warte ?

Data: 2010-01-27 13:19:29
Autor: J.F.
takie cudo czy coś warte ?
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał
http://allegro.pl/item900199418_ocieplacz_nosidelko_pokrowiec_na_akumulator_c.html
 No bo tak na chłopski rozum jak samochód stoi całą noc przy 20-25 st. mrozu to przewieje nawet w środku budę a co dopiero silnik. Czy ten "ocieplacz" coś w ogóle daje

Przez cala noc to moze cos dac, ale postoi jeszcze pare godzin dluzej i bedzie jak piszesz.

W dodatku nie jestem pewny czy akumulatorowi nie szkodzi - prad go jednak troche grzeje, czy mu nie bedzie za goraco latem ?

J.

Data: 2010-01-29 18:25:26
Autor: Karol Y
takie cudo czy coś warte ?
Koledzy - u was akumulator lata pod maska jak stalowa kulka we filperze?
U mnie trzyma go lapa na dole, dodatkowo bardzo wkurzajaca (przy
wyjmowaniu aku) obejma i na niej skrzynka z bezpiecznikami. Litosci, jak
chcecie zamontowac taki szajs i jednoczesnie miec akumulator przykrecony
do karoserii? Czekam na pomysla kurna no.

Nie wiem co masz za samochód, ale w lanosie trzyma taka łapa zakładana od góry. 10 sekund i masz zamontowany/wymontowany co Ci potrzeba. A i nic nie lata, trzyma się solidnie.

Ten kubraczek w montażu w ogóle by nie przeszkadzał.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-02-06 16:47:10
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
takie cudo czy coś warte ?
Koledzy - u was akumulator lata pod maska jak stalowa kulka we
filperze? U mnie trzyma go lapa na dole, dodatkowo bardzo wkurzajaca
(przy wyjmowaniu aku) obejma i na niej skrzynka z bezpiecznikami.

A u mnie przykrecony jest na gorze, ale gdybym chcial zamocowac pokrowiec to problemow bym nie napotkal.

Litosci, jak chcecie zamontowac taki szajs i jednoczesnie miec
akumulator przykrecony do karoserii? Czekam na pomysla kurna no.

Litosci, jak mialem poldka z bardzo slabym aku (wyjmowalem na noc) to aku byl przykrecany wlasnie taka lapa na dole.
Nosidlo jakos nie bardzo jej przeszkadzalo.

Ja to widze tak ze da sie pokryc 5 bokow, spod nie ruszony, na dole
wieje wiec. Od gory kupa dzior potrzebna do wyprowadzenia kabli. Halo
jak nie ma spodu to jak chcesz to wyjmowac? Jak nie jest szczelna
izolacja to jak to ma cokolwiek pomoc?

Zle widzisz - nosidelko zakrywa wszystkie powierzchnie, a ze Ty nie potrafisz go zamontowac to ja juz nic nie poradze ;-)
[ zueplnie inna sprawa jest, czy nawet calkowite przykrycie cos mu da, jak sam aku do dupy ]

Litosci czy tu pisza faceci czy plec piekna ktora sie z natury
technika nie interesuje? Za komuny byly takie fajne plandeki na auto,
kocyki by mu lakier sie nie zestarzal (choc i tak uzywany samochod
kosztowal wiecej niz z salonu...). Teraz to wyginelo na szczescie. No
sa super pokrowce na auto z allegro - z foli jak do produkcji workow
na smieci... no comment.

Ja ostatnio taki fajny, caly przezroczysty na gumke za 24.99 widzialem... ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-02-06 16:53:46
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
takie cudo czy coś warte ?
przy -20 kazdy stopien sie liczy, a aku do tych -20 stygnie
asymptotycznie :-)

Obecnie mam nowy akumulator, ale widze jak sie samochod zachowuje przy roznych temperaturach (przed rozgrzaniem - po rozgrzaniu wszystko ustepuje):
-10 stopni: brak roznic, skrzynia dziala normalnie, wspomaganie tez
-20 stopni: skrzynia dziala jak w smole, wspomaganie wyraznie ciezej
-25 stopni: skrzynia dziala jakby byla oblepiona guma do zucia, wspomaganie jakby zamaist plynu byl koloid, komfort jazdy jak polonezem bez wspomagania ;-)

Nie wiem jak jest dalej :-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-02-10 13:08:25
Autor: WIHEDCNF
takie cudo czy coś warte ?

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński"

[...]

W takim razie musisz wyjechać z garażu ;-)

ps. dowcip
- słuchaj Wania ponoć tam u was w Irkucku - 60 stopni?
- e nie... ledwo -35
- no jak nie w TV podawali, że -60
- aaaa...to może na dworze!!!

takie cudo czy coś warte ?