takie rzeczy si臋 dziej膮...

Data: 2014-01-16 21:45:16
Autor: RobertS
takie rzeczy si臋 dziej膮...
dzwoni dzisiaj do mnie mi艂a pani z banku i proponuje kredyt na o艣wiadczenie, do 2000 z艂, do 12 m-cy z RRSO 0%...
(oprocentowanie 0%, prowizja 0%, brak ubezpiecze艅)

normalnie mnie zatka艂o, kasa potrzebna mi nie by艂a, ale skoro daj膮 tak za darmo to si臋 um贸wi艂em, do plac贸wki mia艂em blisko

poszed艂em i po ok. 30 min. sta艂em si臋 posiadaczem kredytu na 2kz艂 (warunki jw.) oraz konta osobistego (prowadzenie 0 z艂, 偶adnych obowi膮zkowych obrot贸w, z karty mo偶na zrezygnowa膰)

aby otrzyma膰 ww. kredyt trzeba mie膰 punktacj臋 w BIK >475 punkt贸w oraz o艣wiadczy膰, 偶e posiada si臋 doch贸d (mam DG ale nikt ode mnie 偶adnych papier贸w nie chcia艂)

takie rzeczy to chyba tylko w BG呕 ;-)

ps
ww. nazywa si臋 "szybki kredyt got贸wkowy", szybki kredyt zawsze kojarzy艂o mi si臋 z drogi kredyt, a tym razem wysz艂o zupe艂nie inaczej

RobertS

Data: 2014-01-16 15:50:25
Autor: witek
takie rzeczy si臋 dziej膮...
RobertS wrote:
[...]

to ty t膮 umowe jeszcze dwa razy przeczytaj bo ja raczej w膮tpie ze to cie bedzie kosztowalo zero

Data: 2014-01-16 23:46:01
Autor: RobertS
takie rzeczy si臋 dziej膮...

to ty t膮 umowe jeszcze dwa razy przeczytaj bo ja raczej w膮tpie ze to cie
bedzie kosztowalo zero

by艂em kiedy艣 klientem BG呕 wi臋c i tak moje dane ju偶 mieli, nie sprzeda艂em si臋 za kilka groszy

a umow臋 umiem przeczyta膰, zawodowo zajmuj臋 si臋 kredytami wi臋c wiem na co zwr贸ci膰 uwag臋, aby nie zrobi膰 sobie krzywdy ;-)

pono膰 mieli do udzielenia jedynie 5000 takich po偶yczek, bank na nich nie zarobi, ale pozyska baz臋 klient贸w z dobrym BIKiem, kt贸rym w przysz艂o艣ci pewnie zaproponuje r贸偶ne inne wynalazki

RobertS

Data: 2014-01-17 02:01:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
takie rzeczy si dziej...

"RobertS" lb9nf7$lnd$1@sunflower.man.poznan.pl

pono mieli do udzielenia jedynie 5000 takich po縴czek, bank na nich nie zarobi, ale pozyska baz klient體 z dobrym BIKiem, kt髍ym w przysz硂禼i pewnie zaproponuje r罂ne inne wynalazki

Zaproponuje, albo i nie zaproponuje. :)

IMO ten bank potrzebuje klient體 -- aby w og髄e istnie.

Natomiast zarabia na czym innym -- na ciekawych kredytach udzielanych
rolnikom. Rolnik po縴cza, ale niekoniecznie zwraca, gdy zmy秎e ,,akcje
wspieraj眂e rozw骿'' sprawiaj, i po縴czk sp砤ca kto inny, o ile rolnik
wywi笨e si z zobowi眤a (oko硂rolniczych) sk砤danych przy okazji brania
takiego kredytu.

Oko硂 siedmiu lat temu czyta砮m ulotki/reklam體ki bankowe o tych
kredytach -- oczywi禼ie w BGZ.

Data: 2014-01-17 00:51:26
Autor: Joossef
takie rzeczy si臋 dziej膮...
W dniu 16.01.2014 o 22:50 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> pisze:

to ty t膮 umowe jeszcze dwa razy przeczytaj bo ja raczej w膮tpie ze to cie  bedzie kosztowalo zero

Jest za free. Wpad艂o mi 10000 suchym pyskiem. (5 os贸b w rodzinie)
http://www.bgz.pl/dla_ciebie/kredyty_pozyczki/pozyczka_gotowkowa.html

Jak by艂em w oddziale to praktycznie sama rodzina i znajomi pracownik贸w na  sali :)

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-01-17 21:55:25
Autor: RobertS
takie rzeczy si臋 dziej膮...

[...]

tak jak pisa艂em wcze艣niej, mnie ta kasa nie by艂a potrzebna, ale oferta by艂a na tyle niewiarygodna, 偶e poszed艂em sprawdzi膰 czy mnie nie naci膮gaj膮, ryzykowa艂em utracony czas, ale si臋 op艂aci艂o

i w kontek艣cie warunk贸w troch臋 nie pasuje mi s艂owo kredyt, bowiem kredyt z natury ma sw贸j koszt (prowizja lub/i odsetki, obowi膮zkowe ubezpieczenia), zupe艂nie bez koszt贸w to mo偶na udzieli膰 po偶yczki

RobertS

Data: 2014-01-16 21:32:34
Autor: Budzik
takie rzeczy si dziej...
U縴tkownik RobertS bob75@xpostx.pl ...

poszed砮m i po ok. 30 min. sta砮m si posiadaczem kredytu na 2kz (warunki jw.) oraz konta osobistego (prowadzenie 0 z, 縜dnych obowi眤kowych obrot體, z karty mo縩a zrezygnowa)

A dzwonili do Ciebie bo?
Wczesniej by砮s ich klientem?

Swoj droga ciekawy myk - normalnie zarobia na takim kredycie od 200 do 400.
A maja klienta kt髍y za硂縴 konto.
Inne banki te p砤ca podobne kwoty tylko w inny spos骲.

Data: 2014-01-16 21:58:01
Autor: z
takie rzeczy si dziej...
W dniu 2014-01-16 21:45, RobertS pisze:
ww. nazywa si "szybki kredyt got體kowy", szybki kredyt zawsze kojarzy硂
mi si z drogi kredyt, a tym razem wysz硂 zupe硁ie inaczej

Cuda Panie.
Napisz za rok czy faktycznie Ciebie "0" kosztowa硂 i wtedy si pochwal. :-)

Data: 2014-01-16 22:05:50
Autor: RobertS
takie rzeczy si dziej...

[...]

z papier體 jasno wynika, 縠 koszty wynosz 0 z, raty to 11x166,67 + 1x166,63 = 2000

RobertS

Data: 2014-01-16 22:16:35
Autor: z
takie rzeczy si dziej...
W dniu 2014-01-16 22:05, RobertS pisze:

z papier體 jasno wynika, 縠 koszty wynosz 0 z, raty to 11x166,67 +
1x166,63 = 2000

Papiery papierami a Ty za rok napisz czy dobrze na tym wyszed砮 (drobne druczki, propozycje nie do odrzucenia i inne "chlyty meetinoge")
:-)

Data: 2014-01-16 22:29:17
Autor: WOJO
takie rzeczy si臋 dziej膮...
dzwoni dzisiaj do mnie mi艂a pani z banku i proponuje kredyt na o艣wiadczenie, do 2000 z艂, do 12 m-cy z RRSO 0%...
(oprocentowanie 0%, prowizja 0%, brak ubezpiecze艅)

Za du偶o 偶eby przepi膰, a za ma艂o 偶eby co艣 z tym zrobi膰. :)
A dane osobowe ju偶 i tak mam "rozdane" w o wiele za du偶ej ilo艣ci miejsc.
Tak, w sprawie bankowych kredyt贸w/po偶yczek jestem malkontentem...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-01-17 06:38:29
Autor: sqlwiel
takie rzeczy si臋 dziej膮...
W dniu 2014-01-16 22:29, WOJO pisze:
[...]

No - RobertS lepiej oszacuje jaki gdzie indziej m贸g艂by by膰 najta艅szy kredyt got贸wkowy. Powiedzmy, 偶e 5%. Czyli tak, jakby mu dali w prezencie st贸w臋. Za tyle kupili jego przychylno艣膰, dane osobowe, "wst臋pne przywi膮zanie do banku".
My艣l臋, 偶e to uczciwy deal.

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-17 08:28:29
Autor: Zbynek Ltd.
takie rzeczy si dziej...
sqlwiel napisa(a) :
W dniu 2014-01-16 22:29, WOJO pisze:
dzwoni dzisiaj do mnie mi砤 pani z banku i proponuje kredyt na
o秝iadczenie, do 2000 z, do 12 m-cy z RRSO 0%...
(oprocentowanie 0%, prowizja 0%, brak ubezpiecze)

Za du縪 縠by przepi, a za ma硂 縠by co z tym zrobi. :)

o to to :-)

No - RobertS lepiej oszacuje jaki gdzie indziej m骻砨y by najta駍zy kredyt got體kowy. Powiedzmy, 縠 5%. Czyli tak, jakby mu dali w prezencie st體.

Raczej 縠 mu nie zabrali st體y. On tego kredytu w zasadzie nie potrzebowa.

Za tyle kupili jego przychylno舵, dane osobowe, "wst阷ne przywi眤anie do banku".
My秎, 縠 to uczciwy deal.

eeetam.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-01-17 09:10:59
Autor: J.F.
takie rzeczy si dziej...
Dnia Fri, 17 Jan 2014 08:28:29 +0100, Zbynek Ltd. napisa(a):
sqlwiel napisa(a) :
[...]

Wplacic na lokate i czekac na procenty :-)

J.

Data: 2014-01-17 11:18:57
Autor: Piotr Ga砶a
takie rzeczy si dziej...

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:yevappyjnljm$.valci3brtg1v$.dlg40tude.net...

[...]

A jak si oka縠, 縠 konto (wygl眃a, 縠 obowi眤kowe w czasie kredytu) nagle stanie si p砤tne to zrywa lokat ?
P.G.

Data: 2014-01-17 11:34:26
Autor: z
takie rzeczy si dziej...
W dniu 2014-01-17 11:18, Piotr Ga砶a pisze:
A jak si oka縠, 縠 konto (wygl眃a, 縠 obowi眤kowe w czasie kredytu)
nagle stanie si p砤tne to zrywa lokat ?
P.G.

Co mi si wydaje 縠 przez konto bank na swoje wyjdzie.
Oczywi禼ie b阣zie mo縩a zrezygnowa. Oczywi禼ie wszystko zgodnie z prawem. bank zarobi na tych co si zagapi, niedopilnuj...
Tak dzia砤 bank kt髍y w dzisiejszych czasach nie zas硊guje na miano IZF.
Dlatego (to ju inny w眛ek) nie powinien mie narz阣zia takiego jak bankowy tytu egzekucyjny.
Banki na to ju NIE ZASGUJ!!!

Data: 2014-01-17 10:52:05
Autor: Budzik
takie rzeczy si dziej...
U縴tkownik z z@z.pl ...

[...]

Ale dlaczego akurat w tej ofercie szukacie haczyk體?
Nie pierwszy i nie ostatni raz bank p砤ci kilkaset z硂tych za nowego klienta.
Juz kilkanascie lat temu inteligo p砤ci硂 100 z za nowe konto...

Data: 2014-01-17 12:06:21
Autor: z
takie rzeczy si dziej...
W dniu 2014-01-17 11:52, Budzik pisze:
Ale dlaczego akurat w tej ofercie szukacie haczyk體?

Bo w ka縟ej s ;-)

Data: 2014-01-17 12:06:42
Autor: Piotr Ga砶a
takie rzeczy si dziej...

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:XnsA2B8777C72135budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Ale dlaczego akurat w tej ofercie szukacie haczyk體?

Wydaje mi si, 縠 na p.b.b szuka si haczyk體 we wszystkich ofertach.
Nic w tym dziwnego, 縠 dzi akurat w tej :).
P.G.

Data: 2014-01-17 12:10:47
Autor: z
takie rzeczy si dziej...
W dniu 2014-01-17 12:06, Piotr Ga砶a pisze:
Wydaje mi si, 縠 na p.b.b szuka si haczyk體 we wszystkich ofertach.
Nic w tym dziwnego, 縠 dzi akurat w tej :).
P.G.

S ludzie co haczyki tworz i ukrywaj i s ludzie co je wyszukuj.
Tylko 縠 ci pierwsi te na tym zarabiaj a 縠 czasem troch kryptoreklamuj... ;-)

Data: 2014-01-17 14:06:08
Autor: J.F
takie rzeczy si dziej...
U縴tkownik "Piotr Ga砶a"  napisa w wiadomo禼i grup
[...]

No wiecie ... a moze to ostrzezenie - bank ma problemy, wiec sobie polepsza ilosc kredytow dobrych, aby procent kretydow zlych tez byl dobry :-)

J.

Data: 2014-01-17 13:41:44
Autor: Budzik
takie rzeczy si dziej...
U縴tkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

No wiecie ... a moze to ostrzezenie - bank ma problemy, wiec sobie polepsza ilosc kredytow dobrych, aby procent kretydow zlych tez byl dobry :-)

Oni to licza per kredyt a nie per kwota?

Data: 2014-01-17 18:35:22
Autor: J.F
takie rzeczy si dziej...
U縴tkownik "Budzik"  napisa w wiadomo禼i grup
[...]

Cholera wie, gdyby liczyli per kwota, to by hipoteza nie miala podstaw :-)

J.

Data: 2014-01-17 21:52:02
Autor: RobertS
takie rzeczy si dziej...

Ale dlaczego akurat w tej ofercie szukacie haczyk體?
Nie pierwszy i nie ostatni raz bank p砤ci kilkaset z硂tych za nowego
klienta.
Juz kilkanascie lat temu inteligo p砤ci硂 100 z za nowe konto...

zwr箧 uwag, 縠 ja nie jestem nowym klientem, mia砮m ju u nich konto i nawet wyrazi砮m zgod na marketing = moje dane s w ich bazie

nie ma info, 縠 MUSZ korzysta z konta przez ca硑 okres trwania kredytu czyli je縠li bank zmieni TOiP to wypowiadam umow i sp砤cam po縴czk na konto okre秎one w umowie - nie mog mi tego zabroni

RobertS

Data: 2014-01-18 09:08:02
Autor: brum
takie rzeczy si dziej...
nie ma info, 縠 MUSZ korzysta z konta przez ca硑 okres trwania kredytu czyli je縠li bank zmieni TOiP to wypowiadam umow i sp砤cam po縴czk na konto okre秎one w umowie - nie mog mi tego zabroni

ale mozesz byc wowczas w kiepskiej sytuacji finansowej
Ty wziales kase dla sportu, ale dla kogos moze byc przydatna

Data: 2014-01-17 13:10:12
Autor: Joossef
takie rzeczy si臋 dziej膮...

Co艣 mi si臋 wydaje 偶e przez konto bank na swoje wyjdzie.
Oczywi艣cie b臋dzie mo偶na zrezygnowa膰. Oczywi艣cie wszystko zgodnie z  prawem. bank zarobi na tych co si臋 zagapi膮, niedopilnuj膮....
Tak dzia艂a bank kt贸ry w dzisiejszych czasach nie zas艂uguje na miano IZF.
Dlatego (to ju偶 inny w膮tek) nie powinien mie膰 narz臋dzia takiego jak  bankowy tytu艂 egzekucyjny.
Banki na to ju偶 NIE ZAS艁UGUJ膭!!!

Akurat BGZ, do tej pory nie robi艂 takich numer贸w. Jak zmieniali warunki  KZP to tr膮bili o tym par臋 miesi臋cy wcze艣niej i wprowadzali etapami.
Do tego szed艂 mailing i info na stronie. Nawet ja (a to nie jest takie  oczywiste) zd膮偶y艂em si臋 wycofa膰 w odpowiednim momencie.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-01-17 15:59:02
Autor: Pete
takie rzeczy si臋 dziej膮...
W dniu 2014-01-17 13:10, Joossef pisze:

[...]

Noo, mnie tak poinformowa艂 o zmianie ubezpieczenia medycznego, 偶e dobrowolnie nie chcia艂 odda膰 kwoty podwy偶ki.

A偶 mu arbiter bankowy musia艂 wybi膰 z g艂owy takie historie.
I dopiero jemu si臋 przyznali, 偶e nie wys艂ali informacji o podwy偶ce.

--
Pete

Data: 2014-01-17 14:03:26
Autor: J.F
takie rzeczy si dziej...
[...]

Wtedy trzeba bedzie podjac decyzje najlepsza, co sie martwic na zapas.

skoro ma taka punktacje, to moze i z wygospodarowaniem 2000 nie ma problemu do czasu zakonczenia lokaty :-)
Albo konto zlikwidowac, a kredytu nie :-)

J.

Data: 2014-01-16 22:39:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
takie rzeczy si dziej...

"RobertS" lb9gcq$fs0$1@sunflower.man.poznan.pl

poszed砮m i po ok. 30 min. sta砮m si posiadaczem kredytu na 2kz (warunki jw.) oraz konta osobistego (prowadzenie 0 z, 縜dnych obowi眤kowych obrot體, z karty mo縩a zrezygnowa)

takie rzeczy to chyba tylko w BG ;-)

Konto z ,,premi''? 5 dych dadz miesi阠znie?

-=-

2kpln rocznie to oko硂 2hpln koszt體.
Premiami bank daje 5hpln, czyli wi阠ej.

Data: 2014-01-16 22:39:17
Autor: Andrzej Lawa
takie rzeczy si dziej...
W dniu 16.01.2014 21:45, RobertS pisze:

poszed砮m i po ok. 30 min. sta砮m si posiadaczem kredytu na 2kz
(warunki jw.) oraz konta osobistego (prowadzenie 0 z, 縜dnych
obowi眤kowych obrot體, z karty mo縩a zrezygnowa)

aby otrzyma ww. kredyt trzeba mie punktacj w BIK >475 punkt體 oraz
o秝iadczy, 縠 posiada si doch骴 (mam DG ale nikt ode mnie 縜dnych
papier體 nie chcia)

A si wierzy nie chce... Swoj drog - sk眃 si bierze te punkty? Na normalnym raporcie s tylko suche informacje o kredytach. Chyba 縠 co si zmieni硂 - ostatnio bra砮m chyba 6 lat temu ;)

--
iadomie psuj眂y kodowanie i formatowanie wierszy
s jak sraj眂y z lenistwa i g硊poty na 秗odku pokoju.

Data: 2014-01-16 23:21:08
Autor: Kamil Jo馽a
takie rzeczy si dziej...
Andrzej Lawa <alawa.news@lechistan.com> writes:

[...]

A si wierzy nie chce... Swoj drog - sk眃 si bierze te punkty? Na
normalnym raporcie s tylko suche informacje o kredytach. Chyba 縠 co
To jest w砤秐ie jedyna mi znana r罂nica w zakresie danych mi阣zy
raportem ustawowym a "plus"  czy jak on si tam zwie.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-01-17 22:47:44
Autor: Aicha
takie rzeczy si dziej...
W dniu 2014-01-16 21:45, RobertS pisze:

poszed砮m i po ok. 30 min. sta砮m si posiadaczem kredytu na 2kz
(warunki jw.) oraz konta osobistego (prowadzenie 0 z, 縜dnych
obowi眤kowych obrot體, z karty mo縩a zrezygnowa)

Stan na dzi na godz. 13 - pula kredyt體 ju si wyczerpa砤, ale na pewno b阣zie uruchomiona nast阷na - info z plac體ki we Wroc砤wiu. Pani zza lady obieca砤 si odezwa w przysz硑m tygodniu.

--
Nie ma na tym 秝iecie bestii podobnej z砮j kobiecie, chocia bowiem
w秗骴 czworonog體 lew jest najsro縮zy, a w秗骴 w昕體 drakon najdzikszy,

Data: 2014-01-18 14:13:01
Autor: Piotr Ga砶a
takie rzeczy si dziej...

U縴tkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisa w wiadomo禼i news:lbc8e0$6ee$1usenet.news.interia.pl...

Stan na dzi na godz. 13 - pula kredyt體 ju si wyczerpa砤, ale na pewno b阣zie uruchomiona nast阷na - info z plac體ki we Wroc砤wiu. Pani zza lady obieca砤 si odezwa w przysz硑m tygodniu.

Je秎i mo縠sz to daj tu zna jak si odezwie.
Nie wiem, czy pobie縩e rzuty oka na ich stron pozwol to zauwa縴, czy b阣zie gdzie g酬biej.
P.G.

Data: 2014-01-23 06:38:02
Autor: blueberry37
takie rzeczy si dziej...
W dniu sobota, 18 stycznia 2014 14:13:01 UTC+1 u縴tkownik Piotr Ga砶a napisa:

Je锟絣i mo锟絜sz to daj tu zna锟 jak si锟 odezwie.

Sorry za krzaki, ale pisz z pracy :)
Wczoraj mia砤m telefon, 縠 od jutra zaczyna si nowa ods硂na promocji.
Dzi wype硁i砤m wst阷ny wniosek (mam raport z BIK z lipca, wi阠 "nic wi阠ej nie trzeba" - opr骳z wys. dochodu i nazwy pracodawcy), a od jutra wnioski maj by procedowane.

Pozdrawiam - Aicha

Data: 2014-01-25 20:12:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
takie rzeczy si dziej...

<blueberry37@gmail.com> c6edc634-51cb-48c0-8e47-742f4b36c509@googlegroups.com

[...]

Dzwonili do mnie -- albo konto z dziupl, albo limit.
Skoro mam dziupl -- nie dostan limitu.

takie rzeczy si臋 dziej膮...