takie rzeczy się dzieją...

Data: 2014-01-17 22:47:44
Autor: Aicha
takie rzeczy się dzieją...
W dniu 2014-01-16 21:45, RobertS pisze:

poszedłem i po ok. 30 min. stałem się posiadaczem kredytu na 2kzł
(warunki jw.) oraz konta osobistego (prowadzenie 0 zł, żadnych
obowiązkowych obrotów, z karty można zrezygnować)

Stan na dziś na godz. 13 - pula kredytów już się wyczerpała, ale na pewno będzie uruchomiona następna - info z placówki we Wrocławiu. Pani zza lady obiecała się odezwać w przyszłym tygodniu.

Data: 2014-01-18 14:13:01
Autor: Piotr Gałka
takie rzeczy się dzieją...

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:lbc8e0$6ee$1usenet.news.interia.pl...

Stan na dziś na godz. 13 - pula kredytów już się wyczerpała, ale na pewno będzie uruchomiona następna - info z placówki we Wrocławiu. Pani zza lady obiecała się odezwać w przyszłym tygodniu.

Jeśli możesz to daj tu znać jak się odezwie.
Nie wiem, czy pobieżne rzuty oka na ich stronę pozwolą to zauważyć, czy będzie gdzieś głębiej.
P.G.

Data: 2014-01-23 06:38:02
Autor: blueberry37
takie rzeczy się dzieją...
W dniu sobota, 18 stycznia 2014 14:13:01 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

Je�li mo�esz to daj tu zna� jak si� odezwie.

Sorry za krzaki, ale piszę z pracy :)
Wczoraj miałam telefon, że od jutra zaczyna się nowa odsłona promocji.
Dziś wypełniłam wstępny wniosek (mam raport z BIK z lipca, więc "nic więcej nie trzeba" - oprócz wys. dochodu i nazwy pracodawcy), a od jutra wnioski mają być procedowane.

Pozdrawiam - Aicha

Data: 2014-01-25 20:12:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
takie rzeczy się dzieją...

<blueberry37@gmail.com> c6edc634-51cb-48c0-8e47-742f4b36c509@googlegroups.com

[...]

Dzwonili do mnie -- albo konto z dziuplą, albo limit.
Skoro mam dziuplę -- nie dostanę limitu.

takie rzeczy się dzieją...