takie-tam dywagacje o przelewie tytu艂em wynagrod zenia

Data: 2012-04-12 19:00:18
Autor: maruda
takie-tam dywagacje o przelewie tytu艂em wynagrod zenia
BG呕 np do "konta z 艂ap贸wk膮" wymaga, aby by艂 przelew tytu艂em "wynagrodzenia" (Wiem, nie-do-ko艅ca, ale ja nie o tym).
Czy mo偶na np z koleg膮 nawzajem sobie przelewa膰 "wynagrodzenia za seks oralny"?
Wszak to wynagrodzenie, wi臋c dla banku powinno by膰 ok. A dla Vincenta - "przychod贸w wynikaj膮cych z czynno艣ci, kt贸re nie mog膮 by膰 przedmiotem
prawnie skutecznej umowy" wi臋c te偶 mu wa艂a.

B臋dzie OK?

--
Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-12 19:44:43
Autor: Darek
[...]

Podobno teraz to kontroluj膮 - b臋dziesz musia艂 zrobi膰 loda kolesiowi z US w ramach przeprowadzonej kontroli :)

Darek

Data: 2012-04-12 19:54:01
Autor: maruda
W dniu 2012-04-12 19:44, Darek pisze:
[...]

.... a mo偶e trafi臋 na kole偶ank臋?

Kontrolowali - znamy ten przypadek. UKS pozwa艂 do s膮du pani膮, kt贸ra twierdzi艂a, 偶e te przychody, to z nierz膮du. Pani nie by艂a znana "w 艣rodowisku" (ciekawe kto by艂 bieg艂ym... nazwisko bieg艂ego powinno by膰 jawne zdaje si臋...), nie meldowa艂a si臋 w okolicznych hotelach, nie by艂a odnotowana przez agencje towarzyskie ani przez policj臋. No i s膮d nie da艂 wiary. C贸偶 - s膮d jest niezawis艂y, cho膰 w tym przypadku raczej o zwisie nie ma mowy :)

--
Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-12 20:57:28
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-04-12 19:00, maruda pisze:
[...]

W tytule przelewu mo偶esz wpisa膰 cokolwiek i to przecie偶 nie poci膮ga za sob膮 konsekwencji. Je偶eli wy艣lesz na rachunek dowolnego s膮du przelew z tytu艂em "艂ap贸wka dla prezesa s膮du" to przecie偶 nie spowoduje to tego, 偶e nast臋pnego dnia wpadnie tam CBA. Podobnie jak w tytule przelewu napiszesz "wynagrodzenie" to nie oznacza 偶e faktycznie 艣wiadczona by艂a jakakolwiek praca ze wszystkim tego konsekwencjami (podatek, ZUS itp.).

Mr. Owl

Data: 2012-04-12 21:36:02
Autor: maruda
W dniu 2012-04-12 20:57, Pan Sowa pisze:
[...]

Wiem, 偶e mog臋 wpisa膰 cokolwiek. Jednak pewne banki warunkuj膮 jakie艣-tam premie m.in. tytu艂em przelewu wp艂ywu.
Normalnie, to np. kolega prowadz膮cy DG nie odwa偶y si臋 wys艂a膰 koledze przelewu z tytu艂em "wynagrodzenie", bo najbli偶sza kontrola z jakiego艣-tam urz臋du sprowadzi艂aby go do parteru. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby osoba prywatna przela艂a "wynagrodzenie" (za seks oralny) innej prywatnej osobie i nie odprowadzi艂a w zwi膮zku z tym (bo nie "prawnie skuteczna umowa") 偶adnych zaliczek na sk艂adki/podatki/sratki.

.... a pewien m贸j kolega prowadz膮cy DG zatrudnia "sprawn膮 inaczej" (intelektualnie) ksi臋gow膮, kt贸ra notorycznie wysy艂a przelew wynagrodzenia na niew艂a艣ciwe konto, po czym ten obdarowany tego samego dnia (na telefoniczn膮 pro艣b臋) odsy艂a to z tytu艂em "zwrot omy艂kowego przelewu". I Vincent mu mo偶e skoczy膰.

Mr. Owl

--
Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-12 23:01:38
Autor: Darek
takie-tam dywagacje o przelewie tytu艂em wynag rodzenia

W tytule przelewu mo偶esz wpisa膰 cokolwiek i to przecie偶 nie poci膮ga za
sob膮 konsekwencji.

To wy艣lij znajomemu w USA i daj tytu艂 przelewu - Dla Abdullacha za c4. I w艂膮cz stoper.

Darek

takie-tam dywagacje o przelewie tytu艂em wynagrod zenia