takie tam o darmowych nawigacjach

Data: 2017-08-29 01:04:26
Autor: Iglo
takie tam o darmowych nawigacjach
Korzystam z darmowego Waze głównie w warunkach miejskich (DC). Ztcw korzysta z bazy googlemaps i swojej. Sprawdza się, potrafi urwać kilka minut na 15km jazdy miejskiej, co przy porannym pośpiechu bywa zbawienne. W trasie potrafi wepchnąć w korek. Po ręcznym sprawdzeniu tras alternatywnych widać objazd korka (dajmy na to dwudziestominutowego) który trwa minutę dłużej czasowo niż wyliczone stanie w korku, ja wolę minutę dłużej ale jechać, no ale on o tym nie wie, bo niby skąd..

Data: 2017-08-29 10:54:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:44c6ee6f-0608-49e7-86ea-5ff6e615e6ae@googlegroups.com...
[...]

Warto jechac 21min zamiast stac 20 min ?
Nawet jak by bylo minute krocej, to bym sie zastanowil
.... no i potem wszyscy Niemcy stoja, po 30 minut i dluzej :-)

J.

takie tam o darmowych nawigacjach