takie tam o darmowych nawigacjach

Data: 2017-09-04 19:00:48
Autor: Budzik
takie tam o darmowych nawigacjach
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

po paru km dał spokój, wyznaczył nową trasę z..... krótszym czasem podróży. no kaman. skoro dało się do celu przyjechać wcześniej, to dlaczego odrazu tego nie proponował?

Pisałem juz tu o tym kilkukrotnie - powód jest prosty - yanosik ma fatalna navigację.
W przeciwienstwie do googla ktory jest całkiem ok.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2017-09-05 10:04:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7E6CE62CBB28budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Czy taka fatalna ... jezdze z nim caly czas, i imo calkiem poprawnie trasy wyznacza.

J.

Data: 2017-09-05 10:00:47
Autor: Budzik
[...]

Nie wiem jak to mozliwe, probowałem pare razy - pomijam oczywista wygode w działaniu googla polegajaca na tym ze adres wyszukuje przez google.pl, to yanosik pokazywał mi czasami czasy nawet o 30% dłuższe niz google i proponował pare razy jakies absurdalne drogi. Z dalszych doswiadczen zrezygnowałem - skoro google działa dobrze to po co kombinowac.

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2017-09-05 14:34:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7E77960EA729budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Moze zbyt dawno temu.
Jaka trase proponujesz ?

- pomijam oczywista wygode w
działaniu googla polegajaca na tym ze adres wyszukuje przez google.pl, to

A to zalezy skad te adresy tak naprawde bierzesz ... jesli miejsce wyszukane przez google, to owszem, ciut wygodniej.

[...]

Skoro yanosik i tak wlaczony, to po co kombinowac z google ? :-)
Szczegolnie, ze google tez potrafi glupio poprowadzic.

J.

Data: 2017-09-05 19:00:47
Autor: Budzik
[...]

Ostatnio rok temu.
Jechałem z szamotuł gdzies :)

[...]

Duzo wygodniej, bo dyktowanie, wyszukiwanie i łatwosc przejscia do mapy.

[...]

Bo prowadzi lepiej...
A ze niektore adresy tez zle prowadzi? Zgoda.

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2017-09-06 11:52:53
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7E7CE295EDAAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

No to Wroclaw-Szamotuly, teraz, 11:00.
Prowadzi przez Trzebnice-Leszno-Steszew ... Duszniki - Lipnica.
205km 3:19.

Google proponuje proponuje Stęszew ... Konarzewo, Dabrowka, S11.
201km, 3:18

Znajac korki miedzy Steszewem a Komornikami ... nie wiem ktora trasa lepsza.
Obie zreszta Komorniki omijaja, tylko GM blisko omija, .
Google podpowiada jeszcze alternatywnie ominiecie Trzebnicy, to jest dobry pomysl, bo korki tam sie tworza, ale widac obecnie obie twierdza, ze niewielkie.

No coz ... trzeba poczekac do 13:00, zobaczyc gdzie wtedy beda korki od Steszewa, ale ... przeciez nawigacja moze wtedy zmienic zdanie.
Czy zmieni, to sie nie dowiem, jesli nie wsiade i nie pojade :-)

A - i janosik prowadzi juz tym objazdem, a google po staremu
https://www.google.pl/maps/@51.3088327,17.037287,903m/data=!3m1!1e3

Choc prawde mowiac to nie pamietam od kiedy jest gotowy - tam sie duzo dzieje. A moze jeszcze nie oddali ?

J.

Data: 2017-09-06 11:00:53
Autor: Budzik
takie tam o darmowych nawigacjach

No to Wroclaw-Szamotuly, teraz, 11:00.
Prowadzi przez Trzebnice-Leszno-Steszew ... Duszniki - Lipnica.
205km 3:19.

W jaki sposób sprawdzasz jak prowadzi yanosik?

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2017-09-06 13:02:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7E882949D1B5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
No to Wroclaw-Szamotuly, teraz, 11:00.
Prowadzi przez Trzebnice-Leszno-Steszew ... Duszniki - Lipnica.
205km 3:19.

W jaki sposób sprawdzasz jak prowadzi yanosik?

Odpalam i patrze na mape.
A ze siedze we Wroclawiu, wiec trasa z Wroclawia :-)

J.

Data: 2017-09-06 19:00:44
Autor: Budzik
[...]

A, rozumiem.
No to szkoda - chciałem sobie poprawdzac cos tak jak moge posprawdzac na GM czyli ustawic punkt start i punkt meta

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2017-09-07 17:33:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7E8CF1DAEA5Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Niestety, pod paroma wzgledami yanosik to bardzo kiepska nawigacja ... ale ktoryz program jest bez wad.
Duzo sie tez poprawilo przez lata.

Na Androidzie mozna tez oszukac GPS i podstawic dowolna pozycje.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.marlove.mockgps
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lexa.fakegps
https://devs-lab.com/how-to-play-pokemon-go-without-moving-no-root-required.html

Hm, to mozemy porownac trasy :-)

J.

Data: 2017-09-06 12:30:00
Autor: radekp@konto.pl
takie tam o darmowych nawigacjach
Wed, 6 Sep 2017 11:52:53 +0200, w <59afc578$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

Naviexpert, na 11:00

Wrocław-Oborniki Śl. (objazd Trzebnicy)-Żmigród-Rawicz, a dalej:
1) Rekomendowana 207km, 3h25m - Leszno-Śmigiel-Kościan-Stęszew-Buk-Duszniki
2) Najszybsza 220km, 3h22m - Krobia-Gostyń-Śrem-Kórnik i dalej S11
https://traffic.naviexpert.pl/?tp=51.098977,17.040048;52.608217,16.581936&tpn=Wroc%C5%82aw;Szamotu%C5%82y

O 13:00 podobnie z tym, że już nie nakazuje objeżdżać Trzebnicy, a jeżeli już
musisz to od wschodu, ale zysk to 1m

Data: 2017-09-06 13:10:34
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tpivqcl27qcveb72sv6hhulvvbbesk29mr@4ax.com...
[...]

No to NE popiera janosika, przynajmniej w koncowce.

2) Najszybsza 220km, 3h22m - Krobia-Gostyń-Śrem-Kórnik i dalej S11
https://traffic.naviexpert.pl/?tp=51.098977,17.040048;52.608217,16.581936&tpn=Wroc%C5%82aw;Szamotu%C5%82y

Ha, ciekawa opcja, o tym nie pomyslalem.
Czesto tak jezdze, ale to wtedy, jak mi pasuje od Kornika pojawic sie w Poznaniu.
Jak sie czlowiek nie pogubi na tych wezlach, to faktycznie omija sie pare korkow.

Pozostaje pytanie czy warto nadrabiac 13km dla tych 3 minut ... lepiej sobie postac w korku czy pedzic autostrada ? :-)

O 13:00 podobnie z tym, że już nie nakazuje objeżdżać Trzebnicy, a jeżeli już
musisz to od wschodu, ale zysk to 1m

Jest 13:00, yanosik podtrzymuje swoja trase, tylko tym razem ma to trwac 3:27 :-)
Tylko tym razem omija Buk drobnym objazdem. Ciekawe - korek juz tam jest, czy przewiduje, ze o ok 15 bedzie.

Google tez podtrzymuje, 3:23.

Tak czy inaczej - ten przyklad raczej janosika nie dyskredytuje.

J.

Data: 2017-09-06 14:06:29
Autor: radekp@konto.pl
takie tam o darmowych nawigacjach
Wed, 6 Sep 2017 13:10:34 +0200, w
<59afd7ad$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Tak czy inaczej - ten przyklad raczej janosika nie dyskredytuje.

Nie, ale pytanie czy w trakcie jazdy zmieni trasę ze względu na korki.

Data: 2017-09-06 17:21:16
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:85pvqcls3u8lo60pfesf1ieav3ra182klj@4ax.com...
[...]

Nie wiem ... takiego przypadku nie zauwazylem, ale mogl sie nie zdarzyc, albo nie zwrocilem uwagi.

Za to czesto "wiem lepiej" i jade inaczej ... i on wtedy musi na nowo policzyc trase, to pewnie aktualna liczy.

Mowicie, ze GM i NE sprawdzaja sobie czesto i zmieniaja w razie potrzeby ?

J.

Data: 2017-09-06 17:54:53
Autor: radekp@konto.pl
takie tam o darmowych nawigacjach
Wed, 6 Sep 2017 17:21:16 +0200, w <59b0126d$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Mowicie, ze GM i NE sprawdzaja sobie czesto i zmieniaja w razie potrzeby ?

Z GM mi się nie zdarzyło (pojawił się korek to w niego wpechnął).
W NE mam to na bieżąco (ale częściej chodzi o aktualizację czasu dojazdu -
sygnalizuje znaczną zmianę).

Data: 2017-09-07 17:39:25
Autor: J.F.
Wed, 6 Sep 2017 17:21:16 +0200, w <59b0126d$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):
[...]

A nie powinno byc znacznej zmiany !
Powinien zmienic trase na alternatywna, jak ta sie stanie o minute krotsza od starej :-)

Jesli jest znaczna zmiana, to znaczy, ze nie sprawdzal korkow od dluzszego czasu, a w miedzyczasie cos na trasie naroslo :-)

J.

Data: 2017-09-07 20:39:12
Autor: radekp@konto.pl
takie tam o darmowych nawigacjach
Thu, 7 Sep 2017 17:39:25 +0200, w <59b1682e$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Jesli jest znaczna zmiana, to znaczy, ze nie sprawdzal korkow od dluzszego czasu, a w miedzyczasie cos na trasie naroslo :-)

Miło posłuchać internetowego mądralę :)

Data: 2017-09-07 21:01:29
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3i43rclrid18ufpm7ku62j6h6ub02hrj8s@4ax.com...
Thu, 7 Sep 2017 17:39:25 +0200, w <59b1682e$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Jesli jest znaczna zmiana, to znaczy, ze nie sprawdzal korkow od
dluzszego czasu, a w miedzyczasie cos na trasie naroslo :-)

Taki dobry program tak wlasnie powinien dzialać ! :-P

J.

Data: 2017-09-06 18:29:49
Autor: Cavallino
W dniu 06-09-2017 o 11:52, J.F. pisze:

Google proponuje proponuje Stęszew ... Konarzewo, Dabrowka, S11.
201km, 3:18

Znajac korki miedzy Steszewem a Komornikami ... nie wiem ktora trasa lepsza.

Ta przez Komorniki na pewno gorsza.

takie tam o darmowych nawigacjach