takie tam ploteczki o wielkim ministrze

Data: 2014-08-26 07:03:57
Autor: paskuda03
takie tam ploteczki o wielkim ministrze
Data: 2014-08-26 07:30:30
Autor: A. Rem
takie tam ploteczki o wielkim ministrze
"paskuda03"  schrieb im Newsbeitrag news:lth4fu$10b$1dont-email.me...

http://www.warszawskagazeta.pl/polityka/35-polityka/1732-merkel-zadaa-od-tuska-aby-pozby-si-sikorskiego

--
Paskuda03

G**no nie tonie.

AR

-- -

Data: 2014-08-26 09:48:50
Autor: paskuda03

Użytkownik "A. Rem" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lth61p$fnq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja bym wyłączył powiadomienie od AVASTA
psuje dobrą opinię i jest na bakier z netetykietą,
pozatym nic nie wnosi.
http://www.warszawskagazeta.pl/polityka/35-polityka/1742-suby-wiedz-do-czego-sikorski-uywa-rzdowej-karty-patniczej
http://wpolityce.pl/polityka/210778-radzio-i-jego-wioska-tlumaczenia-w-sprawie-wsi-sikorskiego-sa-kuriozalne

--
Paskuda03

Data: 2014-08-26 10:29:28
Autor: A. Rem
"paskuda03"  schrieb im Newsbeitrag news:lthe54$jd2$1dont-email.me...

[...]

======================================

Radsiik to koszmarny burak wypromowany przez zagraniczne sluzby specjalne.
Byloby jednak dziwne, gdyby w rzadzie zdrady narodowej byl chocby jeden
minister z prawdziwego zdarzenia.

P.S. Nie wiem, jak wylaczyc to uciazliwe powiadomienie od AVASTa.

AR

-- -

Data: 2014-08-26 11:14:14
Autor: paskuda03
[...]

podobno tak :
Ustawienia->Ochrona aktywna->(przy Osłona poczty wybierz kółko
zębate)->Zachowanie>
Przetłumacz na Niemiecki :-)

--
Paskuda03

Data: 2014-08-26 11:22:38
Autor: A. Rem
"paskuda03"  schrieb im Newsbeitrag news:lthj5i$ir6$1dont-email.me...

[...]

Dziekuje za pomoc. Chyba sie udalo.

AR

takie tam ploteczki o wielkim ministrze