..... takie tam złośliwości

Data: 2010-07-13 13:14:02
Autor: Wiesiek
..... takie tam złośliwości

Jesteś NIEdoświadczonym nurkiem, ale:
- słyszałeś o nurkowaniu od kolegi
- oglądałeś kilka filmów w TV
- jesteś zagorzałym fanem TEJ grupy dyskusyjnej
i:
- niestety Bałtyk, Chorwacja , Egipt, Malediwy i inne wspaniale miejsca
są dla Ciebie niedostępne.
- szkoda ci wydawania pieniędzy na kurs podstawowy, no i jeszcze ten
czas: tydzień zajęć albo więcej.
- i kooooniecznie chcesz nurkować i to szybko

To spełniasz Nasze kryteria mamy dla Ciebie propozycję
realizacji Twoich marzeń.

OMC DIVER
O Mało Co Nurek
Jest to kurs zgodny ze standardami PIiION (Pieprzyć Instruktorów i Ich Organizacje Nurkowe)

PIiION jest jedną z najmłodszych federacji szkoleniowych o szybkim,
nowoczesnym i dostosowanym do potrzeb współczesnego kandydata na nurka programie.

WYMAGANIA WSTĘPNE KURSU są bardzo ostre:

Wiek: Bez ograniczeń.
Doświadczenie nurkowe nie jest wymagana, ale kandydat
musi dostarczyć dowód przeczytania (wydruk) minimum 25 wynurzeń co aktywniejszych „dyskutantów” scuba na tej grupie.
Wiedza nurkowa:  wymagane jest zdanie egzaminu sprawdzającego wiedzę nurkową na poziomie podstawowym z tematu „Kto to jest Kolina – osiągnięcia i twórczość”.  W formie pisemnej zamieszczonej na tej grupie.
Po spełnieniu powyższego zostanie na grupie ogłoszone nadanie delikwentowi uprawnień i ….. do wody pókiś młody.

Pozdrawiam i  …… przepraszam.

Data: 2010-07-13 05:44:06
Autor: Zibi
..... takie tam złośliwości
On 13 Lip, 13:14, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

twórczość&#8221;.  W formie pisemnej zamieszczonej na tej grupie.
Po spełnieniu powyższego zostanie na grupie ogłoszone nadanie delikwentowi
uprawnień i &#8230;.. do wody pókiś młody.

Pozdrawiam i  &#8230;&#8230; przepraszam.

Przepiękna parodia:) dzięki nie ma jak życzliwi niezainteresowani :)

Religia (tzn organizacja NAUI) w jakiej szkolę, nakłada na mnie
obowiązek szkolenia z entuzjazmem :),
a nie widziałem smutnego entuzjasty, więc bardzo dziękuję za
wprowadzenie mnie i czytelników
tego wątku w doskonały nastrój :)

Jestem przekonany ze część czytelników tego wątku nurkuje, a nie
posiada licencji nurkowej
z bardzo różnych powodów, nie mnie je oceniać. Ja proponuję proste
rozwiązanie tej sytuacji.
Weryfikacje i doszkolenie, bez taryfy ulgowej, bo po co. Ja nikogo nie
muszę certyfikować na siłę.
Przeprowadziłem już kilka takich szkleń i wiem, że na pewnym poziome
uświadomienia sobie zagrożeń kursanci chcą być oceniani rzetelnie i to
bardzo.

Dziękuję, pozdrawiam i zapraszam :)

Zbyszek Baszczuk
Instruktor nurkowania  NAUI
+ 48 666 373 915
zb<wytnijto>@xg.pl

Data: 2010-07-13 14:53:43
Autor: Wiesiek
..... takie tam złośliwości

Kiedyś kurs trwał rok .... a teraz czekam na kursy online przez internet.

Sukcesów

Wiesiek

Data: 2010-07-13 15:06:36
Autor: Zibi
..... takie tam złośliwości
On 13 Lip, 14:53, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Kiedyś kurs trwał rok .... a teraz czekam na kursy online przez internet.

Sukcesów

Wiesiek

No i nadal są takie kursy. Tylko czy nurek wojskowy bez cywilnych
licencji potrzebuje takiego kursu?
Oferta kurs (w zasadzie certyfikacji i weryfikacji)  jest kierowa do
tych którzy potrafią nurkować i potrzebują
licencji nurkowej honorowanej na całym świecie.

Kurs nieważny. Ważne aby był najtańszy i plastik dawali.
A nauczę się "potem"..

Wymagania certyfikacyjne w wodzie i z teorii są identyczne jak dla
stopnia podstawowego.
Więc o żadnej taryfie ulgowej nie mówimy. Skracamy tylko kurs o to co
i tak jest znane i stosowane :).

Pozdrawiam

Zbyszek Baszczuk

Data: 2010-07-13 21:58:47
Autor: SHARMDIVER.PL
..... takie tam złośliwości
On 13/07/2010 02:53 م, Wiesiek wrote:

Kiedyś kurs trwał rok .... a teraz czekam na kursy online przez internet.

SukcesĂłw

Wiesiek

Wiesiu,

juĹź SA od dawna... :-)
I to nie tylko nurkowe.
Jak nauka z www.supermemo.pl?

NIC nie zrobiłeś. Prawda?
Zmień to.

pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-13 14:49:10
Autor: 666
..... takie tam złośliwości
Nie napisałeś o zapłacie i czy ciągle za łóżkiem tak brudno?

-- -- -

Data: 2010-07-13 14:51:08
Autor: Wiesiek
..... takie tam złośliwości
Nie napisałeś o zapłacie i czy ciągle za łóżkiem tak brudno?

-- -- -

| WYMAGANIA WSTĘPNE KURSU są bardzo ostre:

Oj przemawia przez Ciebie brudna, bezideowa komercja. Nie wszyscy sa tacy.

Mówi się pod łózkiem a nie za łóżkiem. Za łózkiem jest ściana .... a tak to o co chodzi z tym łóżkiem? Bo swym ociężałym umysłem nie chwytam.

Wiesiek

Data: 2010-07-13 22:26:07
Autor: SHARMDIVER.PL
..... takie tam złośliwości
On 13/07/2010 01:14 م, Wiesiek wrote:

[...]

aktywniejszych&#8222;dyskutantĂłw&#8221; scuba na tej grupie.
Wiedza nurkowa:  wymagane jest zdanie egzaminu sprawdzającego wiedzę nurkową
na poziomie podstawowym z tematu&#8222;Kto to jest Kolina&#8211; osiągnięcia i
twĂłrczość&#8221;.  W formie pisemnej zamieszczonej na tej grupie.
Po spełnieniu powyższego zostanie na grupie ogłoszone nadanie delikwentowi
uprawnień i&#8230;.. do wody pókiś młody.

Pozdrawiam i&#8230;&#8230; przepraszam.

Dowcipne, Dobre!
takie są wyobrażenia niektórych osób o nurkowaniu.

Kurs nieważny. Ważne aby był najtańszy i plastik dawali.
A nauczę się "potem"..

To NIE JEST DOWCIP - teksty ORYGINALNE - pytających o kursy podstawowe.

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie i ucz się z profesjonalistami

..... takie tam złośliwości