takiego NA PEWNO nie zrobi? [Proces w Armenii]

Data: 2015-08-12 17:14:35
Autor: A. Filip
takiego NA PEWNO nie zrobi? [Proces w Armenii]
https://news.google.com/news/story?ncl=dmbS9G9aOx5I1MMEJMVqUxnRT4M4M&ned=pl_pl&topic=h

http://www.rp.pl/artykul/157641,1222135-Ruszyl-proces-rosyjskiego-zolnierza-oskarzonego-o-zamordowanie-7-osob.html

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/proces-rosyjskiego-zolnierza-w-giumri,568103.html
| Zab贸jstwo wywo艂a艂o fal臋 protest贸w w Armenii. Kilka tysi臋cy obywateli tego kraju
| wzi臋艂o udzia艂 w demonstracjach w Giumri i Erywaniu. Protestuj膮cy 偶膮dali, by
| Permiakow by艂 s膮dzony przed arme艅skim, a nie rosyjskim s膮dem. W艂adze Rosji
| zgodzi艂y si臋, by oskar偶ony odpowiada艂 w Armenii za morderstwa, rosyjski s膮d
| wojskowy wyda艂 za艣 wyrok za dezercj臋 i kradzie偶 broni.

Warto te偶 pami臋ta膰 o przypadku 偶o艂nierza brytyjskiej kr贸lowej odpowiadaj膮cego w
Austrii za gwa艂t na 6 latce.  呕eby jaki艣 idiot贸w nie poni贸s艂 *nadmierny*
entuzjazm dla perspektywy stacjonowania obcych wojsk na terytorium RP3, wojsk
wy艂膮czonych spod jurysdykcji s膮d贸w RP3 poza pojedynczymi przypadkami
koszmarnych przest臋pstw i to wy艂膮cznie na drodze jednorazowych wyj膮tk贸w.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Ucz膮cy drugich sam si臋 uczy.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-08-13 01:47:28
Autor: szklanynocnik
痮硁ierz USA w RP3 czego takiego NA PEWNO nie zrobi? [Proces 縪硁ierza Rosyjskiego za zab骿stwo 7 os骲 w Armenii]
Taki trynd mi阣zynarod體ki, jakby ani jeden usejski 縪硁ierz
z baz  w Japonii nikogo tam nie wydupczy.

I jedni i drudzy tacy sami, tylko jedni maj za sob media, to i kwik inaczej po 秝iecie si niesie.

Data: 2015-08-13 09:38:42
Autor: T.
呕o艂nierz USA w RP3 czego艣 takiego NA PEWNO nie zrobi? [Proces 偶o艂nierza Rosyjskiego za zab贸jstwo 7 os贸b w Armenii]
W dniu 2015-08-12 o 17:14, A. Filip pisze:
> [...]

wy艂膮czonych spod jurysdykcji s膮d贸w RP3 poza pojedynczymi przypadkami
koszmarnych przest臋pstw i to wy艂膮cznie na drodze jednorazowych wyj膮tk贸w.

Nie potrzeba do tego obcych 偶o艂nierzy - wystarcz膮 swojaki. Poczytaj codzienne gazety...
T.

Data: 2015-08-13 10:03:41
Autor: A. Filip
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
> [...]

koszmarnych przest臋pstw i to wy艂膮cznie na drodze jednorazowych wyj膮tk贸w.

Nie potrzeba do tego obcych 偶o艂nierzy - wystarcz膮 swojaki. Poczytaj

Swojaki si臋 艂atwo wykr臋c膮 od odpowiedzialno艣ci przed _polskim_ s膮dem?

Ten rosyjski wielokrotny morderca odpowiada niby w Armenii za morderstwo
Arme艅czyk贸w w Armenii ale przed rosyjskim s膮dem wojskowym na terenie rosyjskiej
bazy wojskowej. TY mnie zapewnisz 偶e usa艅cy doci膮gn膮 ze swoimi armiejcami
cho膰by tylko do tak _marnego i wymuszonego_ standardu?

http://wyborcza.pl/1,75477,18541308,rosyjski-zolnierz-przed-sadem-w-armenii-odpowie-za-wielokrotne.html

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Gdy kobieta m贸wi, 偶e dosta艂a od kuzyna z艂oty pier艣cionek, to albo z艂oto jest

Data: 2015-08-13 11:16:58
Autor: T.
W dniu 2015-08-13 o 10:03, A. Filip pisze:
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
> [...]

bazy wojskowej. TY mnie zapewnisz 偶e usa艅cy doci膮gn膮 ze swoimi armiejcami
cho膰by tylko do tak _marnego i wymuszonego_ standardu?

O ile dobrze si臋 orientuj臋, to kwestia odpowiedzialno艣ci za przest臋pstwa jest regulowana umowami, tak偶e dotycz膮cymi stacjonowania wojsk oraz mi臋dzypa艅stwowymi. Precedensy by艂y - skazano w Korei 偶o艂nierza US Army, a podobnie by艂o kilka lat temu w Niemczech (te偶 chyba chodzi艂o o gwa艂ty).
T.

Data: 2015-08-13 11:29:59
Autor: A. Filip
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
> [...]

wojsk oraz mi臋dzypa艅stwowymi. Precedensy by艂y - skazano w Korei
偶o艂nierza US Army, a podobnie by艂o kilka lat temu w Niemczech (te偶

A ty s膮dzisz 偶e umowa RP3 o stacjonowaniu wojsk USA w RP3 nie b臋dzie godna
"dupowliz贸w najnowszego wzoru"?

Jak si臋 popatrzy na Ukrain臋 to 鈥瀟roch臋+鈥 wojsk USA w RP3 naprawd臋 mo偶e
"nie zaszkodzi膰" ale RP3 ma jeszcze spory kawa艂ek do bycia _zmuszon膮_ do
podej艣cia 鈥瀢ojskowe bazy USA za _ka偶d膮_ cen臋鈥.  Chocia偶 kilka "przejrzystych"
przetarg贸w na sprz臋t wojskowy mo偶e i to zmieni膰 _ca艂kiem szybko_

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Cz臋stowa膰 mo偶na, ale zmusza膰 nie wolno.  (Przys艂owie rosyjskie)

Data: 2015-08-13 16:50:07
Autor: TU-160
W dniu 13.08.2015 o 09:38, T. pisze:
Nie potrzeba do tego obcych 偶o艂nierzy - wystarcz膮 swojaki. Poczytaj
codzienne gazety...
T.
A jakie艣 przyk艂ady na masakry dokonane przez polskich 偶o艂nierzy w kraju? Nie s艂ysza艂em dot膮d ale te偶 nie 艣ledz臋 prasy.

A ruskie tego chuja pewnie gorzej ukarz膮 ni偶 Ormianie bo im zale偶y na Armenii jako sojuszniku w do艣膰 podminowanym regionie Kaukazu.

Data: 2015-08-13 17:21:39
Autor: A. Filip
TU-160 <ruski.troll@mail.ru> pisze:
[...]

Od rosyjskiego i arme艅skiego s膮du dosta艂by na 99.5% kar臋 do偶ywotniego wi臋zienia
(protok贸艂 nr 6 do Europejskiej Konwencji Praw Cz艂owieka z 1950, znosz膮cy w艣r贸d
sygnatariuszy kar臋 艣mierci w czasie pokoju).  Wiec to jest kwestia kto go ma
prawo s膮dzi膰, gdzie b臋dzie odsiadywa艂 wyrok i jakie ma szanse na zwolnienie
powiedzmy po 20-30 latach odsiadki.

Ka偶dy "prawdziwy Europejczyk" powinien wyg艂osi膰 tak偶e przy okazji tej sprawy
mantr臋 jak to kara 艣mierci jest z艂a, dobra mo偶e by膰 tylko dla zacofanych
ameryka艅skich barbarzy艅c贸w.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_%C5%9Bmierci#Kara_.C5.9Bmierci_w_Europie

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Gdy wiatr w lutym ostro wieje, ch艂op ma ma w polu nadziej臋.  (Przys艂owie polskie)

takiego NA PEWNO nie zrobi? [Proces w Armenii]