takiego to jeszcze nie widzialem...

Data: 2011-07-30 15:58:59
Autor: Bydlę
takiego to jeszcze nie widzialem...
On 2011-07-29 19:10:41 +0200, MarcinJM <marcin@inetia.pl> said:

drozka miedzy dzialkami takimi malymi, (pracowniczymi?). Famula sklada sie do odjazdu. Tatus z bagaznika wyciaga WYCIERACZKE do butow i do corci rzecze: "wytrzyj butki, prosze".
Mame tez skorzystalo z okazji i botki oczyscilo.
Kopara mi opadla.

Nigdy nie widziałeś czystych ludzi?

--
Bydlę

Data: 2011-07-30 16:17:20
Autor: Krzysztof 45
Bydlę napisał(a):
Nigdy nie widziałeś czystych ludzi?
A gdzie on opowiada o czystych ludziach?
Do łba mi nie przyszło że tu chodzi o czystych ludzi. Raczej o odchyła który z auta robi sanktuarium. To nie ma związku z czystością.
--
Krzysiek

Data: 2011-08-01 16:52:15
Autor: Bydlę
On 2011-07-30 16:17:20 +0200, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:

Bydlę napisał(a):
Nigdy nie widziałeś czystych ludzi?
A gdzie on opowiada o czystych ludziach?

W tym, co cytowałem.

Do łba mi nie przyszło że tu chodzi o czystych ludzi.

A mnie zaszokowało, że zwykłe oczyszczenie butów przed wejściem do samochodu zaszokowało MarcinaJM.

 Raczej o odchyła który z auta robi sanktuarium.

???
Brali kąpiel i prali ubranie, czy mieli oczyścić buty?
;>>>

 To nie ma związku z czystością.

Będę pamiętał, by nie stołować się u ciebie.
;-)))

--
Bydlę

Data: 2011-08-01 19:37:31
Autor: 'Tom N'
Bydlę w <news:j16eiv$f3b$1cougar.axelspringer.pl>:

A mnie zaszokowało, że zwykłe oczyszczenie butów przed wejściem do samochodu zaszokowało MarcinaJM.

_Zwykłe_ to opisał Roman

 To nie ma związku z czystością.
Będę pamiętał, by nie stołować się u ciebie.

Gdzie Krzysztof pisał coś o tym, że oferuje ci posiłki z wycieraczki w
samochodzie?

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-08-02 18:50:59
Autor: Bydlę
On 2011-08-01 19:37:31 +0200, 'Tom N' <news110801@193731intf.dyndns.org.invalid> said:

Bydlę w <news:j16eiv$f3b$1cougar.axelspringer.pl>:

A mnie zaszokowało, że zwykłe oczyszczenie butów przed wejściem do
samochodu zaszokowało MarcinaJM.

_Zwykłe_ to opisał Roman

A co do ma do rzeczy, kto opisał, skoro rozmawiamy o reakcji MarcinaJM?

To nie ma związku z czystością.
Będę pamiętał, by nie stołować się u ciebie.

Gdzie Krzysztof pisał coś o tym, że oferuje ci posiłki z wycieraczki w
samochodzie?

Twój stosunek do elementarnej czystości pozwala mi podjąć taką decyzję. I żeby było śmieszniej, nie możesz na to nic poradzić.
:-)))

--
Bydlę

takiego to jeszcze nie widzialem...