Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?

taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?

Data: 2013-07-15 10:05:52
Autor: Rebiun
taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?
Czy s jeszcze jakie promocje (albo bd w najbliszym czasie?) w tmobile na kart taktak typu podwjne doadowanie?
Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
Bo tak si zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

Data: 2013-07-15 10:16:43
Autor: dizel
taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?
On Mon, 15 Jul 2013 10:05:52 +0200, "Rebiun" <biursem@wp.pl> wrote:

Czy s jeszcze jakie promocje (albo bd w najbliszym czasie?) w tmobile na kart taktak typu podwjne doadowanie?
Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".

Nie ma, czy bd ? trudno powiedzie, ale patrzc na ruchy T to raczej
wtpie.

Bo tak si zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

Wg mnie nie warto, ofert jest duo, jest w czym wybiera, zaley tylko
czego si potrzebuje, przy moliwoci przenoszenia nr w 1 dzie.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-15 14:32:14
Autor: Jacek Midura
taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?
 "Rebiun" <biursem@wp.pl> Wrote in message:
Czy s jeszcze jakie promocje (albo bd w najbliszym czasie?) w tmobile na kart taktak typu podwjne doadowanie?
Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
Bo tak si zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

Jest "Warto by w T-Mobile na kart" czy jako tak. 9 razy za
 doadowanie min. 25z daj 20z dodatkowo na konto gwne - do
 wykorzystania na cokolwiek, bezterminowo, doadowania nie musz
 by co miesic, adnych dodatkowych warunkw. Oferta calkiem
 fajna. W czym haczyk? Nie ma regulaminu na stronie operatora, nie
 mona samemu tego wczy - dzwoni konsultanci do wybranych
 osb. Nie znam kryteriw, by moe jako typuj klientw
 skonnych do odejcia.

--
Jacek Midura



-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-07-15 16:01:08
Autor: dizel
taktak na kart - promocje - s? jakie? typu 2x?
On Mon, 15 Jul 2013 14:32:14 +0200 (CEST), Jacek Midura
<jacek@m.krakow.pl> wrote:

"Rebiun" <biursem@wp.pl> Wrote in message:
Czy s jeszcze jakie promocje (albo bd w najbliszym czasie?) w tmobile na kart taktak typu podwjne doadowanie?
Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
Bo tak si zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

Jest "Warto by w T-Mobile na kart" czy jako tak. 9 razy za
doadowanie min. 25z daj 20z dodatkowo na konto gwne - do
wykorzystania na cokolwiek, bezterminowo, doadowania nie musz
by co miesic, adnych dodatkowych warunkw. Oferta calkiem
fajna. W czym haczyk? Nie ma regulaminu na stronie operatora, nie
mona samemu tego wczy - dzwoni konsultanci do wybranych
osb. Nie znam kryteriw, by moe jako typuj klientw
skonnych do odejcia.

Jak dzowni do wybranych to adna promocja.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-15 16:16:59
Autor: J.F
taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?
Uytkownik "Rebiun"  napisa w wiadomoci
Czy s jeszcze jakie promocje (albo bd w najbliszym czasie?) w tmobile na kart taktak typu podwjne doadowanie?

Dawno nie bylo, i mysle ze juz nie bedzie, przynajmniej w najblizszym czasie.
Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec na nju.
Mysle ze to jednak pojdzie w te sama strone - nielimitowane rozmowy za 29 zl/mc.

Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
Bo tak si zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

A masz jeszcze co trzymac ? Oni wprowadzili oplate za niedoladowywanie regularne.


J.

Data: 2013-07-15 16:31:53
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Mon, 15 Jul 2013 16:16:59 +0200, J.F napisał(a):

Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w tmobile na kartę taktak typu podwójne doładowanie?

Dawno nie bylo, i mysle ze juz nie bedzie, przynajmniej w najblizszym czasie.
Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec na nju.

Przecież już odpowiedzieli.

Mysle ze to jednak pojdzie w te sama strone - nielimitowane rozmowy za 29 zl/mc.

No właśnie.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-15 20:30:04
Autor: J.F
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości
Dnia Mon, 15 Jul 2013 16:16:59 +0200, J.F napisał(a):
Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w
tmobile na kartę taktak typu podwójne doładowanie?

Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec
na nju.

Przecież już odpowiedzieli.

A co ?
Tak sprytnie ukryli ze nie widze, czy maja swoje udzialy w Nju ? :-)


J.

Data: 2013-07-15 20:38:05
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Mon, 15 Jul 2013 20:30:04 +0200, J.F napisał(a):

Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości
Dnia Mon, 15 Jul 2013 16:16:59 +0200, J.F napisał(a):
Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w
tmobile na kartę taktak typu podwójne doładowanie?

Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec
na nju.

Przecież już odpowiedzieli.

A co ?
Tak sprytnie ukryli ze nie widze, czy maja swoje udzialy w Nju ? :-)

http://www.heyah.pl/abonament/non-stop

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-15 21:55:33
Autor: J.F.
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Mon, 15 Jul 2013 20:38:05 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Mon, 15 Jul 2013 20:30:04 +0200, J.F napisa(a):
Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec na nju.
Przecie ju odpowiedzieli.
A co ?
Tak sprytnie ukryli ze nie widze, czy maja swoje udzialy w Nju ? :-)

http://www.heyah.pl/abonament/non-stop

Taaa ... obawiam sie ze to nie jest odpowiedz, ktorej klient
oczekuje.

Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.

J.

Data: 2013-07-16 06:02:39
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Mon, 15 Jul 2013 21:55:33 +0200, J.F. napisał(a):

Dnia Mon, 15 Jul 2013 20:38:05 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
Dnia Mon, 15 Jul 2013 20:30:04 +0200, J.F napisał(a):
Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec na nju.
Przecież już odpowiedzieli.
A co ?
Tak sprytnie ukryli ze nie widze, czy maja swoje udzialy w Nju ? :-)

http://www.heyah.pl/abonament/non-stop

Taaa ... obawiam sie ze to nie jest odpowiedz, ktorej klient
oczekuje.

To nie ma nic do rzeczy. Odpowiedz Demobilu jest.

Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.

A ktoś mu zabrania?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-16 12:24:19
Autor: J.F
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości
Dnia Mon, 15 Jul 2013 21:55:33 +0200, J.F. napisał(a):
http://www.heyah.pl/abonament/non-stop
Taaa ... obawiam sie ze to nie jest odpowiedz, ktorej klient
oczekuje.
To nie ma nic do rzeczy. Odpowiedz Demobilu jest.

No coz, moze oni mysla ze jest, ciekawe czy klienci beda tak myslec

Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.
A ktoś mu zabrania?

Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a Demobilem (heyah).

Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie przewiduja.
No chyba zeby ich tak z zaskoczenia - wybrac zlego operatora. Moze automat sam sobie znajdzie prawidlowego :-)

J.

Data: 2013-07-16 15:08:40
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Tue, 16 Jul 2013 12:24:19 +0200, J.F napisał(a):

http://www.heyah.pl/abonament/non-stop
Taaa ... obawiam sie ze to nie jest odpowiedz, ktorej klient
oczekuje.
To nie ma nic do rzeczy. Odpowiedz Demobilu jest.

No coz, moze oni mysla ze jest

I mają rację.

ciekawe czy klienci beda tak myslec

Zapytaj klientów to się dowiesz.

Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.
A ktoś mu zabrania?

Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a Demobilem (heyah).

Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie przewiduja.

Czyli może skorzystać.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-16 18:19:53
Autor: J.F
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości
Dnia Tue, 16 Jul 2013 12:24:19 +0200, J.F napisał(a):
http://www.heyah.pl/abonament/non-stop
Taaa ... obawiam sie ze to nie jest odpowiedz, ktorej klient
oczekuje.
..>>To nie ma nic do rzeczy. Odpowiedz Demobilu jest.
No coz, moze oni mysla ze jest
I mają rację.

Mowisz ... no coz, szkoda ze raportu przenosin regularnego nie ma, zobaczylibysmy za pare miesiecy.
A moze jest ?

ciekawe czy klienci beda tak myslec
Zapytaj klientów to się dowiesz.

Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.
A ktoś mu zabrania?
Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a
Demobilem (heyah).
Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie
przewiduja.
Czyli może skorzystać.

Ale jak ?  Wybieram "przenies numer" nie moge wybrac t-mobile jako aktualnego operatora.

J.

Data: 2013-07-16 21:46:29
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Tue, 16 Jul 2013 18:19:53 +0200, J.F napisał(a):

http://www.heyah.pl/abonament/non-stop
Taaa ... obawiam sie ze to nie jest odpowiedz, ktorej klient
oczekuje.
.>>To nie ma nic do rzeczy. Odpowiedz Demobilu jest.
No coz, moze oni mysla ze jest
I mają rację.

Mowisz

Dokładnie.

... no coz, szkoda ze raportu przenosin regularnego nie ma, zobaczylibysmy za pare miesiecy.

Co byście zobaczyli w raporcie przenosin? Czy Heyah NonStop to odpowiedź
Demobilu na Nju?

A moze jest ?

A może jest .

ciekawe czy klienci beda tak myslec
Zapytaj klientów to się dowiesz.

Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.
A ktoś mu zabrania?
Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a
Demobilem (heyah).
Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie
przewiduja.
Czyli może skorzystać.

Ale jak ?

Normalnie zwyczajnie. Zawrzeć umowę i korzystać.

 Wybieram "przenies numer" nie moge wybrac t-mobile jako aktualnego operatora.

Urzekła mnie Twoja historia.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-17 07:23:52
Autor: J.F.
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Tue, 16 Jul 2013 21:46:29 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Tue, 16 Jul 2013 18:19:53 +0200, J.F napisa(a):
... no coz, szkoda ze raportu przenosin regularnego nie ma, zobaczylibysmy za pare miesiecy.

Co bycie zobaczyli w raporcie przenosin? Czy Heyah NonStop to odpowied
Demobilu na Nju?

Czy to dobra odpowiedz.

A moze jest ?
A moe jest .

Ktos wie skad Telepolis czerpie dane o przenosinach ? http://www.telepolis.pl/wiadomosci/pelny-raport-o-przenosnosci-numerow-w-1h2013,2,3,28496.html

ciekawe czy klienci beda tak myslec
Zapytaj klientw to si dowiesz.

Na razie parcia na nju nie widac, ale tez widac ze demobila klienci
oceniaja najgorzej :-)

Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.
A kto mu zabrania?
Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a
Demobilem (heyah).
Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie
przewiduja.
Czyli moe skorzysta.
Ale jak ?
Normalnie zwyczajnie. Zawrze umow i korzysta.

 Wybieram "przenies numer" nie moge wybrac t-mobile jako aktualnego operatora.
Urzeka mnie Twoja historia.

A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ? J.

Data: 2013-07-17 07:42:26
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 07:23:52 +0200, J.F. napisał(a):

... no coz, szkoda ze raportu przenosin regularnego nie ma, zobaczylibysmy za pare miesiecy.

Co byście zobaczyli w raporcie przenosin? Czy Heyah NonStop to odpowiedź
Demobilu na Nju?

Czy to dobra odpowiedz.

To temat na zupełnie inną dyskusję.

Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.
A ktoś mu zabrania?
Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a
Demobilem (heyah).
Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie
przewiduja.
Czyli może skorzystać.
Ale jak ?
Normalnie zwyczajnie. Zawrzeć umowę i korzystać.

 Wybieram "przenies numer" nie moge wybrac t-mobile jako aktualnego operatora.
Urzekła mnie Twoja historia.

A tak konkretniej ?

To że zły i podstępny Demobil nie chce Cię przenieść do Heyah.

Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?

Ja jestem w Play i nie mam pojęcia.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-17 08:19:27
Autor: Liwiusz
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
W dniu 2013-07-17 07:23, J.F. pisze:
A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?

Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.

--
Liwiusz

Data: 2013-07-17 08:31:40
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:19:27 +0200, Liwiusz napisał(a):

A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?

Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.

A przerabiał ktoś w praktyce? W Playu to nie działa.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-17 08:51:13
Autor: Liwiusz
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
W dniu 2013-07-17 08:31, ALEX Alpha MR pisze:
Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:19:27 +0200, Liwiusz napisał(a):

A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?

Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.

A przerabiał ktoś w praktyce? W Playu to nie działa.

Co nie działa? Można z tak taka przenieść się do Playa i z Playa do Heyah.

--
Liwiusz

Data: 2013-07-17 12:23:42
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:51:13 +0200, Liwiusz napisał(a):

A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?

Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.

A przerabiał ktoś w praktyce? W Playu to nie działa.

Co nie działa?

Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.

Można z tak taka przenieść się do Playa i z Playa do Heyah.

To się JF ucieszy.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-17 13:28:26
Autor: Liwiusz
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
W dniu 2013-07-17 12:23, ALEX Alpha MR pisze:
>Co nie działa?
Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.


Nie bardzo rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jest jakaś sieć (nie-P4), z której nie da rady przenieść się do RedBulla?

--
Liwiusz

Data: 2013-07-17 14:07:58
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 13:28:26 +0200, Liwiusz napisał(a):

>Co nie działa?
Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.


Nie bardzo rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jest jakaś sieć (nie-P4), z której nie da rady przenieść się do RedBulla?

Jeżeli numer jest z puli przyznanej Play (79x abc def, dla naprzykładu) to
takiego numeru nie przeniesiesz do RedBulla, niezależnie u jakiego
operatora jest. Problemem nie jest operator, tylko numer.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-17 17:01:54
Autor: Maciej Bebenek
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:
Dnia Wed, 17 Jul 2013 13:28:26 +0200, Liwiusz napisał(a):

Co nie działa?
Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.


Nie bardzo rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jest jakaś sieć (nie-P4), z której nie da rady przenieść się do RedBulla?

Jeżeli numer jest z puli przyznanej Play (79x abc def, dla naprzykładu) to
takiego numeru nie przeniesiesz do RedBulla, niezależnie u jakiego
operatora jest. Problemem nie jest operator, tylko numer.

I czym to motywują?

Data: 2013-07-17 18:11:36
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 17:01:54 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

Co nie działa?
Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.


Nie bardzo rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jest jakaś sieć (nie-P4), z której nie da rady przenieść się do RedBulla?

Jeżeli numer jest z puli przyznanej Play (79x abc def, dla naprzykładu) to
takiego numeru nie przeniesiesz do RedBulla, niezależnie u jakiego
operatora jest. Problemem nie jest operator, tylko numer.

I czym to motywują?

Nie pamiętam już dokładnie. Coś w stylu "u nas tak jest".

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-18 00:03:55
Autor: Maciej Bebenek
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:
Dnia Wed, 17 Jul 2013 17:01:54 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

Co nie działa?
Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.


Nie bardzo rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jest jakaś sieć (nie-P4), z której nie da rady przenieść się do RedBulla?

Jeżeli numer jest z puli przyznanej Play (79x abc def, dla naprzykładu) to
takiego numeru nie przeniesiesz do RedBulla, niezależnie u jakiego
operatora jest. Problemem nie jest operator, tylko numer.

I czym to motywują?

Nie pamiętam już dokładnie. Coś w stylu "u nas tak jest".

Ale oni mają obowiązek... ;-)

Data: 2013-07-18 15:27:19
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
Dnia Thu, 18 Jul 2013 00:03:55 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

Co nie działa?
Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.


Nie bardzo rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jest jakaś sieć (nie-P4), z której nie da rady przenieść się do RedBulla?

Jeżeli numer jest z puli przyznanej Play (79x abc def, dla naprzykładu) to
takiego numeru nie przeniesiesz do RedBulla, niezależnie u jakiego
operatora jest. Problemem nie jest operator, tylko numer.

I czym to motywują?

Nie pamiętam już dokładnie. Coś w stylu "u nas tak jest".

Ale oni mają obowiązek... ;-)

Może mają. Ale, jak napisałem wcześniej, na rękę mi że mi nie chcieli
przenieść numeru do RedBulla :-)

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-17 14:52:14
Autor: J.F
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w
Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:51:13 +0200, Liwiusz napisał(a):
A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?
Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.
A przerabiał ktoś w praktyce? W Playu to nie działa.
Co nie działa?
Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.

Ale co - odmowia ? Chyba nie maja prawa.

Można z tak taka przenieść się do Playa i z Playa do Heyah.
To się JF ucieszy.

A niech sp*. Tzn ja sp*, ale tylko raz, bo ta oferta heja wcale nie taka.

Dyskutuje o tym, bo to grupa dyskusyjna.
To nie jest odpowiedz demobilu, to jakies g* jest a nie odpowiedz.

I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.

No chyba ze to tacy klienci, co .... a niech sp* :-)

J.

Data: 2013-07-17 15:23:13
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 14:52:14 +0200, J.F napisał(a):

A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?
Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.
A przerabiał ktoś w praktyce? W Playu to nie działa.
Co nie działa?
Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.

Ale co - odmowia ?

Dokładnie.

Chyba nie maja prawa.

Nie chce mi się sprawdzać.

Można z tak taka przenieść się do Playa i z Playa do Heyah.
To się JF ucieszy.

A niech sp*. Tzn ja sp*, ale tylko raz, bo ta oferta heja wcale nie taka.

Ale o co kaman?

Dyskutuje o tym, bo to grupa dyskusyjna.
To nie jest odpowiedz demobilu, to jakies g* jest a nie odpowiedz.

To że to jest odpowiedź to jedno.
To że uważasz to za g* to zupełnie inna bajka.

I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.

A może nie będzie musiał. Większość ucieka, tradycyjnie, do Play.

No chyba ze to tacy klienci, co .... a niech sp* :-)

No właśnie.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-18 08:53:35
Autor: J.F.
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 15:23:13 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Wed, 17 Jul 2013 14:52:14 +0200, J.F napisa(a):
Mona z tak taka przenie si do Playa i z Playa do Heyah.
To si JF ucieszy.
A niech sp*. Tzn ja sp*, ale tylko raz, bo ta oferta heja wcale nie taka.
Ale o co kaman?

Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)
 
Dyskutuje o tym, bo to grupa dyskusyjna.
To nie jest odpowiedz demobilu, to jakies g* jest a nie odpowiedz.
To e to jest odpowied to jedno.
To e uwaasz to za g* to zupenie inna bajka.

Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u
nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.

I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.
A moe nie bdzie musia. Wikszo ucieka, tradycyjnie, do Play.

To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na Q3.
Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse. Kiedys prezes sie wk* i pogoni do roboty. Bo chyba nie przyciagna ludzi piekna domena www.najlepszasiec.pl

No chyba ze to tacy klienci, co .... a niech sp* :-)
No wanie.

Ale ARPU w calej branzy spada i teraz trzeba kochac klienta nawet
takiego co 29 zl placi ...

P.S. I walczyc o kazda zlotowke:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/plus-roczna-waznosc-konta-za-10-zl,2,3,28449.html

"2. lipca wygasa dotychczasowa promocja rocznej wanoci konta w Plus
na Kart. Zastpia j analogiczna usuga kosztujca 10 z.

Nowa odsona promocji Rok wanoci konta umoliwia uzyskanie rocznej
wanoci konta dla pocze wychodzcych po kadym doadowaniu za
minimum 5 z. Aktywacja usugi wie si z jednorazow opat w
wysokoci 10 z i doadowaniem konta kwot minimum 5 z w cigu 14 dni
od otrzymania potwierdzenia aktywnoci usugi."



J.

Data: 2013-07-18 15:34:13
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:53:35 +0200, J.F. napisał(a):

Można z tak taka przenieść się do Playa i z Playa do Heyah.
To się JF ucieszy.
A niech sp*. Tzn ja sp*, ale tylko raz, bo ta oferta heja wcale nie taka.
Ale o co kaman?

Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)

A co masz teraz?
 
Dyskutuje o tym, bo to grupa dyskusyjna.
To nie jest odpowiedz demobilu, to jakies g* jest a nie odpowiedz.
To że to jest odpowiedź to jedno.
To że uważasz to za g* to zupełnie inna bajka.

Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u
nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.

A czego się spodziewałeś?

I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.
A może nie będzie musiał. Większość ucieka, tradycyjnie, do Play.

To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na Q3.
Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse.

Play ma też 2 oferty no limits.

Kiedys prezes sie wk* i pogoni do roboty. Bo chyba nie przyciagna ludzi piekna domena www.najlepszasiec.pl

No chyba ze to tacy klienci, co .... a niech sp* :-)
No właśnie.

Ale ARPU w calej branzy spada i teraz trzeba kochac klienta nawet
takiego co 29 zl placi ...

Teoretycznie.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-19 14:23:15
Autor: J.F
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości
Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:53:35 +0200, J.F. napisał(a):
Można z tak taka przenieść się do Playa i z Playa do Heyah.
To się JF ucieszy.
A niech sp*. Tzn ja sp*, ale tylko raz, bo ta oferta heja wcale nie
taka.
Ale o co kaman?
Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)
A co masz teraz?

Cokolwiek, istotne ze gorsze od nju.

To nie jest odpowiedz demobilu, to jakies g* jest a nie odpowiedz.
To że to jest odpowiedź to jedno.
To że uważasz to za g* to zupełnie inna bajka.
Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u
nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.
A czego się spodziewałeś?

Ja ? Spytaj sie czego oni sie spodziewaja, szczegolnie ze twierdzisz ze heyah to odpowiedz.

I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.
A może nie będzie musiał. Większość ucieka, tradycyjnie, do Play.
To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na Q3.
Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse.
Play ma też 2 oferty no limits.

Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.
A demobil nie ma zadnej oferty ... dla swoich klientow.

Ale ma najlepszasiec.pl, i widac mysli ze to wystarczy  :-)

J.

Data: 2013-07-20 10:22:03
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Fri, 19 Jul 2013 14:23:15 +0200, J.F napisał(a):

Można z tak taka przenieść się do Playa i z Playa do Heyah.
To się JF ucieszy.
A niech sp*. Tzn ja sp*, ale tylko raz, bo ta oferta heja wcale nie
taka.
Ale o co kaman?
Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)
A co masz teraz?

Cokolwiek, istotne ze gorsze od nju.

To przenieś się do nju.

To nie jest odpowiedz demobilu, to jakies g* jest a nie odpowiedz.
To że to jest odpowiedź to jedno.
To że uważasz to za g* to zupełnie inna bajka.
Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u
nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.
A czego się spodziewałeś?

Ja ?

Ty.

Spytaj sie czego oni sie spodziewaja, szczegolnie ze twierdzisz ze heyah to odpowiedz.

I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.
A może nie będzie musiał. Większość ucieka, tradycyjnie, do Play.
To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na Q3.
Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse.
Play ma też 2 oferty no limits.

Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.

Jak inni.

A demobil nie ma zadnej oferty ... dla swoich klientow.

Ale ma najlepszasiec.pl, i widac mysli ze to wystarczy  :-)



--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-20 12:42:27
Autor: J.F.
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Sat, 20 Jul 2013 10:22:03 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Fri, 19 Jul 2013 14:23:15 +0200, J.F napisa(a):
Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)
A co masz teraz?
Cokolwiek, istotne ze gorsze od nju.
To przenie si do nju.

No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
zmiany ... szybko :-)

Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.
A czego si spodziewae?
Ja ?
Ty.

No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
uwolnienia. I chcialem przetestowac procedure

Ale to pytanie pozostaje:
Spytaj sie czego oni sie spodziewaja, szczegolnie ze twierdzisz ze heyah to odpowiedz.


P.S.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga-non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,28174.html

"Marka Heyah, ma ugruntowan pozycj i jest obecna na rynku od dawna.
Posiada bardzo du rozpoznawalno, zwaszcza wrd ludzi modych i
aktywnych. Oferty heyah s proste i przejrzyste i klienci maj
zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci bd potrzebowali duo czasu i
rodkw, aby zbudowa podobny poziom wiadomoci wrd klientw, jaki
ma obecnie heyah. "

A w komentarzach

"Ta silna marka to niby warto dodana dla klientw ? Ze niby klient
poczuje si lepiej korzystajc z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"

"Nie mam pojcia co ten czowiek bierze, ale chciabym pozna jego
dealera ;)"

"Niech sobie nie artuj z ugruntowan pozycj na rynku, moe jak
wchodzili na rynku to bya to rewolucja, ale teraz to jaki art i
nieudolne kopiowanie innych. O zasigu tej sieci nie trzeba chyba
mwi, jest coraz gorzej, znajoma jest z T-Mobile i kada rozmowa z
ni koczy sie po kilku minutach, musz dzwoni do niej na stacjonark
bo na komrce tak szarpie rozmow e nie wiem co ona do mnie mwi,
wic lepiej poprawicie jako, a potem dopiero ofert."

Przy czym to Heyah - klienci demobilu nie maja takiej oferty,
aczkolwiek ...
"Jeeli popatrzymy na liczb minut rednio wykorzystywan przez
abonentw na polskim rynku, to stwierdzimy, e wikszo z nich
wykorzystuje nie wicej ni okoo 250 minut. Oznacza to, e im oferty
no limit nie s do niczego potrzebne. "

I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P

"Jest grupa klientw aktywnych na rynku i to do nich skierowane s
nowe oferty no limit. Przy podobnej ofercie cenowej o wyborze klientw
bd decydoway inne czynniki i tutaj Heyah ma si o co bi (...)
Chodzi m.in. jako sieci, czy dostp do nowych technologii, urzdze
i rozwiza - mwi Rakowski. Prezes pytany, czy w T-Mobile pojawi si w kolejnych miesicach nowe
oferty dla klientw abonamentowych zwraca uwag na to, e klienci
oczekuj od operatorw czego wicej ni tylko minuty czy transmisja
danych. Dlatego wanie operator wprowadza i rozwijamy takie usugi,
jak MyWallet, T-MobileCloud, czy nawizanie wsppracy z sektorem
energetycznym"

Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne
sposoby wyciagania pieniedzy :-)

To byl maj ... prezes juz przeanalizowal wyniki sprzedazy, czy takie
rzeczy zajmuja przynajmniej pol roku ?
I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.
A moe nie bdzie musia. Wikszo ucieka, tradycyjnie, do Play.
To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na Q3.
Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse.
Play ma te 2 oferty no limits.
Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.
Jak inni.

Dlatego jestem ciekaw przenosin w Q3 i Q4 ..

J.

Data: 2013-07-20 15:39:46
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Sat, 20 Jul 2013 12:42:27 +0200, J.F. napisał(a):

Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)
A co masz teraz?
Cokolwiek, istotne ze gorsze od nju.
To przenieś się do nju.

No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
zmiany ... szybko :-)

Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedział na kartofla.
A nie JAK odpowiedział.

Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.
A czego się spodziewałeś?
Ja ?
Ty.

No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
uwolnienia.

A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?

I chcialem przetestowac procedure

I przetestowałeś.

Ale to pytanie pozostaje:
Spytaj sie czego oni sie spodziewaja, szczegolnie ze twierdzisz ze heyah to odpowiedz.

Nie zamierzam pytać bo mnie to nie interesuje.

P.S.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga-non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,28174.html

"Marka Heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna.
Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i
aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają
zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i
środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki
ma obecnie heyah. "

A w komentarzach

"Ta silna marka to niby wartość dodana dla klientów ? Ze niby klient
poczuje się lepiej korzystając z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"

To akurat prawda.

"Nie mam pojęcia co ten człowiek bierze, ale chciałbym poznać jego
dealera ;)"

"Niech sobie nie żartują z ugruntowaną pozycją na rynku, może jak
wchodzili na rynku to była to rewolucja, ale teraz to jakiś żart i
nieudolne kopiowanie innych. O zasięgu tej sieci nie trzeba chyba
mówić, jest coraz gorzej, znajoma jest z T-Mobile i każda rozmowa z
nią kończy sie po kilku minutach, muszę dzwonić do niej na stacjonarkę
bo na komórce tak szarpie rozmowę że nie wiem co ona do mnie mówi,
więc lepiej poprawicie jakość, a potem dopiero ofertę."

Przy czym to Heyah - klienci demobilu nie maja takiej oferty,
aczkolwiek ...
"Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez
abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich
wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty
no limit nie są do niczego potrzebne. "

Błędne rozumowanie.

I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P

To dobierz sobie prepaid. Może MiniMax ;-)

"Jest grupa klientów aktywnych na rynku i to do nich skierowane są
nowe oferty no limit. Przy podobnej ofercie cenowej o wyborze klientów
będą decydowały inne czynniki i tutaj Heyah ma się o co bić (...)
Chodzi m.in. jakość sieci, czy dostęp do nowych technologii, urządzeń
i rozwiązań - mówi Rakowski. Prezes pytany, czy w T-Mobile pojawią się w kolejnych miesiącach nowe
oferty dla klientów abonamentowych zwraca uwagę na to, że klienci
oczekują od operatorów czegoś więcej niż tylko minuty czy transmisja
danych. Dlatego właśnie operator wprowadza i rozwijamy takie usługi,
jak MyWallet, T-MobileCloud, czy nawiązanie współpracy z sektorem
energetycznym"

Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne
sposoby wyciagania pieniedzy :-)

Nie szarżowałbym z tą prędkością. LTE jest szybkie tylko w reklamach.

To byl maj ... prezes juz przeanalizowal wyniki sprzedazy, czy takie
rzeczy zajmuja przynajmniej pol roku ?
I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.
A może nie będzie musiał. Większość ucieka, tradycyjnie, do Play.
To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na Q3.
Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse.
Play ma też 2 oferty no limits.
Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.
Jak inni.

Dlatego jestem ciekaw przenosin w Q3 i Q4 ..

Musisz poczekać pół roku, minimum ;-)

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-20 16:09:47
Autor: J.F.
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Sat, 20 Jul 2013 15:39:46 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Sat, 20 Jul 2013 12:42:27 +0200, J.F. napisa(a):
To przenie si do nju.
No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
zmiany ... szybko :-)

Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedzia na kartofla.
A nie JAK odpowiedzia.

No to smiem twiedzic ze nie odpowiedzial.
Bo taryfa w Heyah, z ktorej klient "prawdziwego" demobilu skorzystac
nie moze, to nie jest odpowiedz :-)

Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.
A czego si spodziewae?
Ja ?
Ty.
No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
uwolnienia.
A nie przyszo Ci do gowy e Demobil skontaktuje si z Orn w temacie
numeru? I e Orn nie moe uwolni numeru Demobilu?

Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
przeniesie. Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)

I chcialem przetestowac procedure
I przetestowae.

No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
E-mail tez nic nie zawiera.

P.S.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga-non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,28174.html

"Marka Heyah, ma ugruntowan pozycj i jest obecna na rynku od dawna.
Posiada bardzo du rozpoznawalno, zwaszcza wrd ludzi modych i
aktywnych. Oferty heyah s proste i przejrzyste i klienci maj
zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci bd potrzebowali duo czasu i
rodkw, aby zbudowa podobny poziom wiadomoci wrd klientw, jaki
ma obecnie heyah. "

A w komentarzach
"Ta silna marka to niby warto dodana dla klientw ? Ze niby klient
poczuje si lepiej korzystajc z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"

To akurat prawda.

co prawda, ze klient sie lepiej poczuje, czy "pitu pitu" ? :-)

Przy czym to Heyah - klienci demobilu nie maja takiej oferty,
aczkolwiek ...
"Jeeli popatrzymy na liczb minut rednio wykorzystywan przez
abonentw na polskim rynku, to stwierdzimy, e wikszo z nich
wykorzystuje nie wicej ni okoo 250 minut. Oznacza to, e im oferty
no limit nie s do niczego potrzebne. "

Bdne rozumowanie.

Ale tak wyglada odpowiedz prezesa :-)

Czy takie bledne ... ja tam przeciw limitowi nic nie mam, lepsze to
niz wprowadzac potem jakies dziwne ograniczenia :-)

I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P
To dobierz sobie prepaid. Moe MiniMax ;-)

A spojrz w temat - ktos wlasnie chce sobie dobrac prepaid.
Okazuje sie ze w Demobilu nie da sie nic dobrac :-)


Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne
sposoby wyciagania pieniedzy :-)

Nie szarowabym z t prdkoci. LTE jest szybkie tylko w reklamach.

oj nie tylko. Ale pisze to na podstawie niemieckiego vodafone.

J.

Data: 2013-07-20 16:18:50
Autor: Maciej Bebenek
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.
A czego się spodziewałeś?
Ja ?
Ty.
No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
uwolnienia.
A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?

Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
przeniesie. Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)

Procedura mówi, że operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysyła
komunikat do dawcy. Pewnie tu padło na weryfikacji ;-)


I chcialem przetestowac procedure
I przetestowałeś.

No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.

W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.

Data: 2013-07-20 19:25:18
Autor: J.F.
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Sat, 20 Jul 2013 16:18:50 +0200, Maciej Bebenek napisa(a):
No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
uwolnienia.
A nie przyszo Ci do gowy e Demobil skontaktuje si z Orn w temacie
numeru? I e Orn nie moe uwolni numeru Demobilu?
Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
przeniesie. Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)
Procedura mwi, e operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysya
komunikat do dawcy. Pewnie tu pado na weryfikacji ;-

I to im caly dzien zajelo ? No dobra, wniosek wypelniony internetem 18:16, informacja o 8:53,
mogla byc tylko niecala godzina robocza.

Ale co mialby operator weryfikowac ? No dobra, aktualnego operatora
akurat moze, ale reszta to przeciez u dawcy ... chyba ze maja jakies
miedzyoperatorskie biuro numerow z peselami.

I chcialem przetestowac procedure
I przetestowae.
No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.

Nie sa bardzo tajne informacje ..

J.

Data: 2013-07-20 19:39:44
Autor: Maciej Bebenek
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Procedura mówi, że operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysyła
komunikat do dawcy. Pewnie tu padło na weryfikacji ;-

I to im caly dzien zajelo ? No dobra, wniosek wypelniony internetem 18:16, informacja o 8:53,
mogla byc tylko niecala godzina robocza.

Ale co mialby operator weryfikowac ? No dobra, aktualnego operatora
akurat moze, ale reszta to przeciez u dawcy ... chyba ze maja jakies
miedzyoperatorskie biuro numerow z peselami.


W przypadku przejścia na abo chociażby wiarygodność kredytową. Dla prepaida
- poprawność danych, czyli pewnie m.in. dawcę numeru.
Biura z peselami nie mają, GIODO zabronił im tego już dawno temu ;-)

Data: 2013-07-20 19:54:12
Autor: J.F.
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Sat, 20 Jul 2013 19:39:44 +0200, Maciej Bebenek napisa(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Procedura mwi, e operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysya
komunikat do dawcy. Pewnie tu pado na weryfikacji ;-
Ale co mialby operator weryfikowac ?

W przypadku przejcia na abo chociaby wiarygodno kredytow.

Wiarygodnosc kredytowa dla abonamentu za 29 zl miesiecznie :-)

No dobra, moze jestem Wietnamczyk :-)

J.

Data: 2013-07-20 19:39:44
Autor: Maciej Bebenek
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.

Nie sa bardzo tajne informacje ..

Dlatego cała procedura i jej wiarygodność spoczywa na operatorze - biorcy.
To on ma mieć wiarygodne dowody, że rzeczywiście klient zażądał
przeniesienia.
Kilka razy składałem skargę na MNP do UKE, zawsze UKE żądało
pełnomocnictwa.

Data: 2013-07-20 19:51:08
Autor: J.F.
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Sat, 20 Jul 2013 19:39:44 +0200, Maciej Bebenek napisa(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.

Nie sa bardzo tajne informacje ..
Dlatego caa procedura i jej wiarygodno spoczywa na operatorze - biorcy.
To on ma mie wiarygodne dowody, e rzeczywicie klient zada
przeniesienia.
Kilka razy skadaem skarg na MNP do UKE, zawsze UKE dao
penomocnictwa.

A tu widzisz - wszystko przez internet, jeden formularz na www.

No chyba ze weryfikacja dopiero sie zaczela, i odpadlem na pierwszym
punkcie - zly operator ;-)

J.

Data: 2013-07-20 16:27:04
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Dnia Sat, 20 Jul 2013 16:09:47 +0200, J.F. napisał(a):

To przenieś się do nju.
No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
zmiany ... szybko :-)

Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedział na kartofla.
A nie JAK odpowiedział.

No to smiem twiedzic ze nie odpowiedzial.

A ja śmiem twierdzić że odpowiedział.

Bo taryfa w Heyah, z ktorej klient "prawdziwego" demobilu skorzystac
nie moze, to nie jest odpowiedz :-)

Nie. To juz jest temat JAK, a nie CZY odpowiedział.

Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.
A czego się spodziewałeś?
Ja ?
Ty.
No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
uwolnienia.
A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?

Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
przeniesie.

A co miał odpowiedzieć? Że jest Orżnąć? I że uruchomili procedurę
przeniesienia numeru?

Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)

No właśnie się skontaktował.

I chcialem przetestowac procedure
I przetestowałeś.

No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.

Zapewne najpierw ten numer musi BYĆ w innej sieci.

E-mail tez nic nie zawiera.

P.S.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga-non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,28174.html

"Marka Heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna.
Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i
aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają
zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i
środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki
ma obecnie heyah. "

A w komentarzach
"Ta silna marka to niby wartość dodana dla klientów ? Ze niby klient
poczuje się lepiej korzystając z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"

To akurat prawda.

co prawda, ze klient sie lepiej poczuje, czy "pitu pitu" ? :-)

Pitu pitu.
Nie dotyczy fanbojów iOgryzka.

Przy czym to Heyah - klienci demobilu nie maja takiej oferty,
aczkolwiek ...
"Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez
abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich
wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty
no limit nie są do niczego potrzebne. "

Błędne rozumowanie.

Ale tak wyglada odpowiedz prezesa :-)

Która jest błędna, albo marketingowa.

Czy takie bledne

Oczywiście. Przeciętny klient wygaduje 250 minut, bo płaci za każdą minutę.
JAk przestanie się martwić opłatami to .... może zaszaleć.

... ja tam przeciw limitowi nic nie mam, lepsze to
niz wprowadzac potem jakies dziwne ograniczenia :-)

Dziwne? Co dokładnie na myśli masz?

I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P
To dobierz sobie prepaid. Może MiniMax ;-)

A spojrz w temat - ktos wlasnie chce sobie dobrac prepaid.
Okazuje sie ze w Demobilu nie da sie nic dobrac :-)

To dobierz sobie w Play, jakiś problem?

Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne
sposoby wyciagania pieniedzy :-)

Nie szarżowałbym z tą prędkością. LTE jest szybkie tylko w reklamach.

oj nie tylko. Ale pisze to na podstawie niemieckiego vodafone.

A ja na podstawie polskiego Polsatu Cyfrowego. Nawet nie osiągnąłem
10Mbitów. W Łodzi.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-21 18:00:24
Autor: John Kołalsky
taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>


Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.
A demobil nie ma zadnej oferty ... dla swoich klientow.

Ale ma najlepszasiec.pl, i widac mysli ze to wystarczy  :-)

No ... fajne rzeczy tam mają np automatyzacja mieszkania. Na telefonii świat się nie kończy, więc może to dobry kierunek.

Data: 2013-07-17 10:22:12
Autor: J.F
taktak na karte promocje - sa jakie¶ typu 2x?
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości
Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:19:27 +0200, Liwiusz napisał(a):
A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?
Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.
A przerabiał ktoś w praktyce? W Playu to nie działa.

Co nie dziala ?
Nie mozna sie przeniesc z Playa do redbulla ?

P.S. testowo wypelnilem wniosek o przeniesienie z t-mobile do heya.
podalem operatora Orange, skoro demobila nie mozna.
Na telefon na razie zaden sms nie wplynal ze ktos zaczal procedure, e-mailem wyslali ze moze to potrwac do 4 dni.
Poczekamy, zobaczymy :-)

P.S. Co bedzie jesli przed dokonaniem przeniesienia do drugiego operatora zazycze sobie przenieniesia do trzeciego operatora ? :-)

J.

Data: 2013-07-17 10:36:59
Autor: Liwiusz
taktak na karte promocje - sa jakie¶ typu 2x ?
W dniu 2013-07-17 10:22, J.F pisze:
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości
Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:19:27 +0200, Liwiusz napisał(a):
A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?
Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.
A przerabiał ktoś w praktyce? W Playu to nie działa.

Co nie dziala ?
Nie mozna sie przeniesc z Playa do redbulla ?

jw. - po drodze musisz odwiedzić innego operatora.



--
Liwiusz

Data: 2013-07-17 12:33:05
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na karte promocje - sa jakie¶ typu 2x?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 10:22:12 +0200, J.F napisał(a):

A tak konkretniej ? Jak przeniesc numer z tiktaka do heja ?
Musisz po drodze odwiedzić innego operatora.
A przerabiał ktoś w praktyce? W Playu to nie działa.

Co nie dziala ?
Nie mozna sie przeniesc z Playa do redbulla ?

Dokładnie. Nie można. A mając numer z puli Play, nie można nawet przez
innego operatora. RedBull nie przyjmuje numerów z puli Play, niezależnie u
jakiego operatora są.

P.S. testowo wypelnilem wniosek o przeniesienie z t-mobile do heya.
podalem operatora Orange, skoro demobila nie mozna.
Na telefon na razie zaden sms nie wplynal ze ktos zaczal procedure, e-mailem wyslali ze moze to potrwac do 4 dni.
Poczekamy, zobaczymy :-)

Pochwal się po wszystkim, jak było.

P.S. Co bedzie jesli przed dokonaniem przeniesienia do drugiego operatora zazycze sobie przenieniesia do trzeciego operatora ? :-)

Zapewne nic. Albo wielkie zamieszanie i ból głowy pracowników ;-)

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-17 13:29:37
Autor: Liwiusz
taktak na karte promocje - sa jakie¶ typu 2x ?
W dniu 2013-07-17 12:33, ALEX Alpha MR pisze:
Dokładnie. Nie można. A mając numer z puli Play, nie można nawet przez
innego operatora. RedBull nie przyjmuje numerów z puli Play, niezależnie u
jakiego operatora są.

Zatem jest to podstawa do skargi do odpowiedniego urzędu.

--
Liwiusz

Data: 2013-07-17 14:09:01
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na karte promocje - sa jakie¶ typu 2x ?
Dnia Wed, 17 Jul 2013 13:29:37 +0200, Liwiusz napisał(a):

Dokładnie. Nie można. A mając numer z puli Play, nie można nawet przez
innego operatora. RedBull nie przyjmuje numerów z puli Play, niezależnie u
jakiego operatora są.

Zatem jest to podstawa do skargi do odpowiedniego urzędu.

W moim przypadku podstawa do podziękowań.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-17 08:21:25
Autor: Liwiusz
taktak na kart螭 promocje - s± jakie¶ typu 2x?
W dniu 2013-07-16 12:24, J.F pisze:
Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a
Demobilem (heyah).

Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie
przewiduja.

Teoretycznie słusznie, wszak przenieść numer można tylko pomiędzy dwoma różnymi operatorami.

Pytanie powinno być postawione inne - dlaczego nie można zmienić taryfy "taktak" na taryfę "heyah".

--
Liwiusz

Data: 2013-07-15 18:26:01
Autor: dizel
taktak na kart - promocje - s? jakie? typu 2x?
On Mon, 15 Jul 2013 16:16:59 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Uytkownik "Rebiun"  napisa w wiadomoci
Czy s jeszcze jakie promocje (albo bd w najbliszym czasie?) w tmobile na kart taktak typu podwjne doadowanie?

Dawno nie bylo, i mysle ze juz nie bedzie, przynajmniej w najblizszym czasie.
Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec na nju.

Play odpowiedzia najpierw w ofercie Redbull a T odpowiedziao w
ofercie Heyah i na nic ju odpowiada nie bd.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-15 19:34:04
Autor: ALEX Alpha MR
taktak na kart - promocje - s? jakie? typu 2x?
Dnia Mon, 15 Jul 2013 18:26:01 +0200, dizel napisał(a):

Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w tmobile na kartę taktak typu podwójne doładowanie?

Dawno nie bylo, i mysle ze juz nie bedzie, przynajmniej w najblizszym czasie.
Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec na nju.

Play odpowiedział najpierw w ofercie Redbull

A potem w Mini Max.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-07-15 23:57:55
Autor: zlotowinfo
taktak na kart - promocje - s? jakie? typu 2x?
Uytkownik "ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> napisa w wiadomoci news:114y2dim0qgcd$.bu3t3vbvbm1w.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 15 Jul 2013 18:26:01 +0200, dizel napisał(a):

Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w
tmobile na kartę taktak typu podwójne doładowanie?

Dawno nie bylo, i mysle ze juz nie bedzie, przynajmniej w najblizszym
czasie.
Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec
na nju.

Play odpowiedział najpierw w ofercie Redbull

A potem w Mini Max.

no wanie jako tak podwjnie

Data: 2013-07-15 22:38:45
Autor: AL
taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?
W dniu 2013-07-15 10:05, Rebiun pisze:
Czy s jeszcze jakie promocje (albo bd w najbliszym czasie?) w
tmobile na kart taktak typu podwjne doadowanie?
Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
Bo tak si zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

po 16 latach posiadania taktaka, zmigrowalem go do najtanszego abo Rodzina20 ze 150minutami do wszystkich za 17,90 brutto miesiecznie.
Wyliczylem sobie, ze to jest min. 2 razy taniej niz w taktaku dotychczas. Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok waznosci konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za sprawdzenie stanu konta) :(

Data: 2013-07-16 12:50:17
Autor: J.F
taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?
Uytkownik "AL"  napisa w wiadomoci
po 16 latach posiadania taktaka, zmigrowalem go do najtanszego abo

Taki chyba cel T-mobile i reszty - zmigrowac klientow do abo.
W miare obnizek cen kartowcy za malo by placili.

Rodzina20 ze 150minutami do wszystkich za 17,90 brutto miesiecznie.
Wyliczylem sobie, ze to jest min. 2 razy taniej niz w taktaku dotychczas.

Pod warunkiem ze wygadujesz te 100-150 minut.

Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok waznosci konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za sprawdzenie stanu konta) :(

Przez internet nie trzeba :-)

J.

Data: 2013-07-16 14:04:18
Autor: AL
taktak na kart� - promocje - s� jaki e� typu 2x?
W dniu 2013-07-16 12:50, J.F pisze:
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości
po 16 latach posiadania taktaka, zmigrowalem go do najtanszego abo

Taki chyba cel T-mobile i reszty - zmigrowac klientow do abo.
W miare obnizek cen kartowcy za malo by placili.

Rodzina20 ze 150minutami do wszystkich za 17,90 brutto miesiecznie.
Wyliczylem sobie, ze to jest min. 2 razy taniej niz w taktaku dotychczas.

Pod warunkiem ze wygadujesz te 100-150 minut.

no mniej wiecej 2 godziny mieisecznie.
I niestety duza czesc poza T-mobile (np Playa - gdzie w taktaku liczyli sobie 80gr/minute, brbr).

Do tmobile i stacjonarne mialem niemal za darmo - bo wiekszosc szla z Bonusa, ale mimo to jak policzylem sobie koszty, to miesiecznie z konta zaczelo ostatnio znikac po 50-80pln (w tym 3pln za rok waznosci konta i 7pln za min pakiet danych) - to bylo totalnie nieoplacalne.
Stad ta 'desperacka' decyzja ;)  Z ostatnich bilingow miesiecznych wyszlo mi, ze rozmawiam na miesiac z tego konkretnego numeru wlasnie okolo 2-2.5 godziny, wiec 150min powinno mi starczyc. Zreszta wyzej zawsze mozna zmigrowac w dowolnym momencie.

Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok waznosci
konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za sprawdzenie
stanu konta) :(

Przez internet nie trzeba :-)

nie trzeba, ale to nie bylo wygodne (nawet biorac pod uwage aplikacje z marketu na androida - pokazywalo tylko stan konta).

Data: 2013-07-17 12:36:57
Autor: Chris
taktak na kart� - promocje - s� jakie� typu 2x?
AL nabazgrał(a):

Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok waznosci
konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za sprawdzenie
stanu konta) :(

O ile wykonujesz jakieś połączonie to ważność konta masz w D....

Przez internet nie trzeba :-)
nie trzeba, ale to nie bylo wygodne (nawet biorac pod uwage aplikacje z marketu na androida - pokazywalo tylko stan konta).

I właśnie na to narzekałeś że nie można sprawdzić stanu konta za free .... i można przez apke.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2013-07-17 14:06:07
Autor: J.F
taktak na kart� - promocje - s� jakie� typu 2x?
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
AL nabazgrał(a):
Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok waznosci
konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za sprawdzenie

O ile wykonujesz jakieś połączonie to ważność konta masz w D....

O ile ich wykonujesz za ~17 zl/mc ?
Bo wtedy doladowujesz i masz wazne ... tanszego sposobu chyba nie ma.

J.

Data: 2013-07-17 14:09:35
Autor: Chris
taktak na kart� - promocje - s� jakie� typu 2x?
J.F nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
AL nabazgrał(a):
Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok waznosci
konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za sprawdzenie
O ile wykonujesz jakieś połączonie to ważność konta masz w D....
O ile ich wykonujesz za ~17 zl/mc ?
Bo wtedy doladowujesz i masz wazne ... tanszego sposobu chyba nie ma.

Nie wiem ile ale tankuję konto za 50zł co 2-3 miesiące w tym net za 16zł co 30 dni.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2013-07-18 00:16:31
Autor: AL
taktak na kart� - promocje - s� jaki e� typu 2x?
W dniu 2013-07-17 14:09, Chris pisze:
J.F nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
AL nabazgrał(a):
Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok
waznosci
konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za
sprawdzenie
O ile wykonujesz jakieś połączonie to ważność konta masz w D....
O ile ich wykonujesz za ~17 zl/mc ?
Bo wtedy doladowujesz i masz wazne ... tanszego sposobu chyba nie ma.

Nie wiem ile ale tankuję konto za 50zł co 2-3 miesiące w tym net za 16zł
co 30 dni.

Ty placisz np. 50pln na 2mce - to daje 25 pln na miesiac a to pozwala na 31 minut/mc z taktak do playa (liczac 1 minute za 80 groszy) .

Przeszedlem wlasnie dlatego z taktaka'a na abo bo mam juz dosc sprawdzania do ktorego operatora nalezy dany numer. Za ta sama kwote co Ty placisz mam nie 31 minut a 150 minut do playa (play akurat jest tu przykladem celowym - bo do niego rozmowy z taktak'a byly najdrozsze).

Data: 2013-07-18 08:40:11
Autor: Chris
taktak na kart� - promocje - s� jakie� typu 2x?
AL nabazgrał(a):

Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok
waznosci
konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za
sprawdzenie
O ile wykonujesz jakieś połączonie to ważność konta masz w D....
O ile ich wykonujesz za ~17 zl/mc ?
Bo wtedy doladowujesz i masz wazne ... tanszego sposobu chyba nie ma.
Nie wiem ile ale tankuję konto za 50zł co 2-3 miesiące w tym net za 16zł
co 30 dni.
Ty placisz np. 50pln na 2mce - to daje 25 pln na miesiac a to pozwala na 31 minut/mc z taktak do playa (liczac 1 minute za 80 groszy) .
Przeszedlem wlasnie dlatego z taktaka'a na abo bo mam juz dosc sprawdzania do ktorego operatora nalezy dany numer. Za ta sama kwote co Ty placisz mam nie 31 minut a 150 minut do playa (play akurat jest tu przykladem celowym - bo do niego rozmowy z taktak'a byly najdrozsze).

Tylko u mnie wygląda to tak że 90% to net a 10% rozmowy i mam w poważaniu czy stawka to 10g czy 1zł a i tak te osoby z którymi rozmawiam w 90% mają T-Mobile. Nie mówię że TT jest the best bo nie jest ale mi po prostu odpowiada ich oferta a na abo nie opłaca mi się przechodzić, miałem już abo (pierwsze tel 2 miesiące po wejściu sieci GSM do PL, Philips FIZZ i Nokia 1610) ale nie lubię być przywiązany do smyczy i TT na razie mi pasuje choć przez chwilę miałem słabość i już prawie wróciłem do abo ale z ofertą +net wychodziło już nie tak tanio.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2013-07-18 10:11:35
Autor: dizel
taktak na kart? - promocje - s? jakie? typu 2x?
On Thu, 18 Jul 2013 00:16:31 +0200, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

W dniu 2013-07-17 14:09, Chris pisze:
J.F nabazgra(a):

Uytkownik "Chris"  napisa w wiadomoci
AL nabazgra(a):
Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok
waznosci
konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za
sprawdzenie
O ile wykonujesz jakie poczonie to wano konta masz w D....
O ile ich wykonujesz za ~17 zl/mc ?
Bo wtedy doladowujesz i masz wazne ... tanszego sposobu chyba nie ma.

Nie wiem ile ale tankuj konto za 50z co 2-3 miesice w tym net za 16z
co 30 dni.

Ty placisz np. 50pln na 2mce - to daje 25 pln na miesiac a to pozwala na 31 minut/mc z taktak do playa (liczac 1 minute za 80 groszy) .

Przeszedlem wlasnie dlatego z taktaka'a na abo bo mam juz dosc sprawdzania do ktorego operatora nalezy dany numer. Za ta sama kwote co Ty placisz mam nie 31 minut a 150 minut do playa (play akurat jest tu przykladem celowym - bo do niego rozmowy z taktak'a byly najdrozsze).

Na dzie dzisiejszy wszystkie nowo aktywowane startery maj normaln
stawk do play, a starzy uytkownicy mog j sobie wczy kodem

Pozdrawiam

Data: 2013-07-18 10:36:00
Autor: Chris
taktak na kart? - promocje - s? jakie? typu 2x?
dizel nabazgra(a):

On Thu, 18 Jul 2013 00:16:31 +0200, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:
W dniu 2013-07-17 14:09, Chris pisze:
J.F nabazgra(a):
Uytkownik "Chris"  napisa w wiadomoci
AL nabazgra(a):
Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok
waznosci
konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za
sprawdzenie
O ile wykonujesz jakie poczonie to wano konta masz w D....
O ile ich wykonujesz za ~17 zl/mc ?
Bo wtedy doladowujesz i masz wazne ... tanszego sposobu chyba nie ma.
Nie wiem ile ale tankuj konto za 50z co 2-3 miesice w tym net za 16z
co 30 dni.
Ty placisz np. 50pln na 2mce - to daje 25 pln na miesiac a to pozwala na
31 minut/mc z taktak do playa (liczac 1 minute za 80 groszy) .
Przeszedlem wlasnie dlatego z taktaka'a na abo bo mam juz dosc
sprawdzania do ktorego operatora nalezy dany numer. Za ta sama kwote co
Ty placisz mam nie 31 minut a 150 minut do playa (play akurat jest tu
przykladem celowym - bo do niego rozmowy z taktak'a byly najdrozsze).
Na dzie dzisiejszy wszystkie nowo aktywowane startery maj normaln
stawk do play, a starzy uytkownicy mog j sobie wczy kodem
Pozdrawiam

Wicej info ? link, kod ??
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-07-18 21:37:07
Autor: dizel
taktak na kart? - promocje - s? jakie? typu 2x?
On Thu, 18 Jul 2013 10:36:00 +0200, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Wicej info ? link, kod ??

Rwna stawka w T-Mogile:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rowna-stawka-do-wszystkich-w-t-mobile-na-karte,2,3,28173.html
Oczywicie to tylko "promocja"

Pozdrawiam

Data: 2013-07-19 08:41:07
Autor: Chris
taktak na kart? - promocje - s? jakie? typu 2x?
dizel nabazgra(a):

On Thu, 18 Jul 2013 10:36:00 +0200, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Wicej info ? link, kod ??
Rwna stawka w T-Mogile:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rowna-stawka-do-wszystkich-w-t-mobile-n
a-karte,2,3,28173.html Oczywicie to tylko "promocja"

Tylko e to nie dziaa:
https://www.dropbox.com/s/dcndkgaj36ve0xx/Screenshot_2013-07-19-08-38-15.png

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-07-19 15:20:38
Autor: dizel
taktak na kart? - promocje - s? jakie? typu 2x?
On Fri, 19 Jul 2013 08:41:07 +0200, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

dizel nabazgra(a):

On Thu, 18 Jul 2013 10:36:00 +0200, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Wicej info ? link, kod ??
Rwna stawka w T-Mogile:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rowna-stawka-do-wszystkich-w-t-mobile-n
a-karte,2,3,28173.html Oczywicie to tylko "promocja"

Tylko e to nie dziaa:
https://www.dropbox.com/s/dcndkgaj36ve0xx/Screenshot_2013-07-19-08-38-15.png

To ju nie do mnie ,tylko do boku pisz zgoszenie, bo dziaa
powinnno. W ostatnich komentarzach ze 2 osoby pisay e te im nie
dziaa, inni e dziaa wic to na bank bd po stronie T, chyba e
masz jak inn taryf albo taktak fona to moe  nie dziaa.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-16 17:49:59
Autor: Andrzej
taktak na kartę - promocje - są jakieś typu 2x?
AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

po 16 latach posiadania taktaka

A juzci.

Data: 2013-07-18 00:19:15
Autor: AL
taktak na kartę - promocje - są jakieś typu 2x?
W dniu 2013-07-16 19:49, Andrzej pisze:
AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

po 16 latach posiadania taktaka

A juzci.

dobra - ponad 15-tu.
Od czerwca 1998r. - pierwszy miesiac jak sie pojawil w ofercie.

Data: 2013-07-15 23:56:41
Autor: zlotowinfo
taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?
Uytkownik "Rebiun" <biursem@wp.pl> napisa w wiadomoci news:51e3ad65$0$1455$65785112news.neostrada.pl...
Czy s jeszcze jakie promocje (albo bd w najbliszym czasie?) w tmobile na kart taktak typu podwjne doadowanie?
Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
Bo tak si zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

ostatnie promocje:
- sprawdzanie salda 4gr/kadorazowo
- "Konto wane zawsze..." 3z/miesicznie

reasumujc w promocji tmobile zyskuje ok. 40z rocznie

taktak na kart - promocje - s jakie typu 2x?

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona