tandemy

Data: 2015-05-06 14:02:00
Autor: Titus Atomicus
tandemy
Witam,
Nigdy nie jechalem na tendemie.
Generalnie tandem imho nie daje takiej wolnosci i swobody jak zwykly rower, do turystyki tez nie z bardzo (choc oczywiscie ludzie jezdza).
Ale czasem sie przydaje.
Na allegro spora podaz tandemow, ale na ulicach jakos nie widac. Dziwne.
A tutaj tandem-skladak rometu. Na podobnym Klajowie zajechali z Polski do Japonii:
http://allegro.pl/rower-romet-duet-tandem-kowalewo-kola-20-rp-1995-i53109
16056.html
No, ale on powinien kosztowac max. 150zl.
--
TA

Data: 2015-05-06 19:47:59
Autor: Jawi
tandemy
W dniu 2015-05-06 o 14:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No, ale on powinien kosztowac max. 150zl.
Dlaczego powinien tyle kosztować?
Bo chcesz kupić i za drogo dla Ciebie?
Sprzeda się za tyle za ile ktoś inny jest w stanie zapłacić. Cen regulowanych już od dawna nie ma :)
Na używane rowery, żeby zaraz flejm nie wyszedł :)

Data: 2015-05-06 21:14:35
Autor: Titus Atomicus
tandemy
In article <554a53cf$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>,
 Jawi <galaxband@poczta.fm> wrote:

W dniu 2015-05-06 o 14:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> No, ale on powinien kosztowac max. 150zl.
Dlaczego powinien tyle kosztować?
Bo chcesz kupić i za drogo dla Ciebie?

Nie. Bo to kawal zlomu jest.
--
TA

Data: 2015-05-07 10:18:37
Autor: z
tandemy
W dniu 2015-05-06 o 21:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Nie. Bo to kawal zlomu jest.

To już nie jest złom tylko przedmiot kolekcjonerski :-)
Tak samo jak Fiat 126p za 6 tysi. :-)
Się zastanawiam czy nie kupić jako lokatę kapitału. One będą tylko drożeć. Wiem wiem. Grabię sobie :-)

Data: 2015-05-08 13:45:23
Autor: Titus Atomicus
tandemy
In article <554b1fdf$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

> [...]

Tak samo jak Fiat 126p za 6 tysi. :-)
Się zastanawiam czy nie kupić jako lokatę kapitału. One będą tylko drożeć. Wiem wiem. Grabię sobie :-)

Ale ten rower nie jest w stanie 'kolekcjonerskim'.
--
TA

Data: 2015-05-08 23:59:25
Autor: Jan Cytawa
tandemy

Dlaczego powinien tyle kosztować?
Bo chcesz kupić i za drogo dla Ciebie?

Nie. Bo to kawal zlomu jest.

Znam takich co wiele juz lat na takim jezdza i sa zadowoleni.

Jan Cytawa

Data: 2015-05-09 15:39:56
Autor: Titus Atomicus
tandemy
In article <554d31bd$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>,
 Jan Cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

> Nie. Bo to kawal zlomu jest.

Znam takich co wiele juz lat na takim jezdza i sa zadowoleni.

W takim stanie jak w tym linku?
--
TA

Data: 2015-05-12 07:56:49
Autor: cytawa
tandemy

Znam takich co wiele juz lat na takim jezdza i sa zadowoleni.

W takim stanie jak w tym linku?

W podobnym. Nie widze nic zlego w tym egzemplarzu. Wystarczy dobrze skrecici mozna jezdzic. Tam nie ma sie co psuc.

Jan Cytawa

Data: 2015-05-15 15:08:51
Autor: Titus Atomicus
tandemy
In article <5551961e$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>,

> W takim stanie jak w tym linku?

W podobnym. Nie widze nic zlego w tym egzemplarzu. Wystarczy dobrze skrecici mozna jezdzic. Tam nie ma sie co psuc.

Jakby nie patrzec, obciazenie/nacisk na os jest dwa razy wieksze niz w normalnym rowerze...
--
TA

Data: 2015-05-23 01:33:48
Autor: Titus Atomicus
tandemy
In article <Titus_Atomicus-B4C621.14020006052015@node1.news.atman.pl>,

[...]
No, jednak chetnych za te cene nie bylo.
--
TA

tandemy