tani PC do internetu

Data: 2009-07-11 16:40:58
Autor: adam
tani PC do internetu
Witam,
Potrzebuje kupic taniego PC (glowne zastosowanie to internet, przegldanie zdjec itd.).
Pomyslalem zeby kupic uzywany markowy sprzet jakis HP, Dell albo cos podobnego i wlozyc do niego nowy dysk i nagrywarke CD. Zalezy mi na tym aby komputer byl w miare cichy. Czy mozecie polecic jakis konkretny model?
Nie chce zeby calosc przekroczyla 500-600PLN.
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2009-07-11 16:52:43
Autor: Jacek
tani PC do internetu
No i dobrze kombinujesz. Na Allegro znajdziesz fajne np. Delle za 400/500zl
z oryginalnym XP.

Data: 2009-07-11 17:32:40
Autor: Piotr M
tani PC do internetu
adam pisze:

Czy mozecie polecic jakis konkretny model?
Nie chce zeby calosc przekroczyla 500-600PLN.

Polecam Della 14" C600/850MHz/512MB/40MB/CD lub DVDRW/bateria ponad 1h.
Polecam bo do tych wymagań bardzo dobry i dlatego że będę sprzedawał :) potrzebuje wykorzystać laptopa też do celów graficznych, a do tego to już za wolny, trza dołożyć ze 300żł no i włąsnie wymienić..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-11 09:09:18
Autor: Alojzy Zakalec
tani PC do internetu
On Jul 11, 5:32 pm, Piotr M <x...@xxx.xx> wrote:
> Nie chce zeby calosc przekroczyla 500-600PLN.

Polecam Della 14" C600/850MHz/512MB/40MB/CD lub DVDRW/bateria ponad 1h.
Polecam bo do tych wymagań bardzo dobry

Do oglądania internetu, a konkretnie stron www z animacjami w flaszu -
a teraz już wszelkie komercyjne to mają - Pentium III <1.5 GHz tego
nie ma szans udźwignąć. Jako benczmark polecam wejść na portal sklepu
nie dla idiotów :))

Data: 2009-07-11 19:14:03
Autor: KILu
tani PC do internetu
Alojzy Zakalec wrote:
[...]

A co jest nie tak z ta strona? Mam laptopowe Pentium M 1,2GHz i wszystko
smiga, a w tle otwartych mam m.in. kilkanascie innych okienek, grajace
radio internetowe i komunikator.

k,

Data: 2009-07-12 19:13:48
Autor: bagno
tani PC do internetu

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3ah8s$o2k$1inews.gazeta.pl...
Alojzy Zakalec wrote:
[...]

Na celeronie D 2,66 z niektorych stron flashowych robila sie animacja poklatkowa i
100% obciazenia procesora. Nawet niektore zwykle strony renderowaly sie tak wolno, ze
szlag mnie trafial. Nikomu nie polecam nic wolniejszego niz 2Ghz. Chyba, ze cos z nowszych
procesorow bo sam mam sony vaio i jak na procesor 1,2Ghz to chodzi szybko.

Data: 2009-07-11 17:34:18
Autor: adam
tani PC do internetu

[...]

Dzieki za oferte,
Ale szukam jednak desktopu.
Pozdrawiam
Adam

Data: 2009-07-15 23:03:21
Autor: Piotr M
tani PC do internetu
bagno pisze:

Za ile ten dell ?

Widzę mail nie doszedł
GG 8807050

Data: 2009-07-12 00:48:11
Autor: Feromon
tani PC do internetu

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3a89n$kbi$1news.onet.pl...
[...]

Tu popatrz:

eromon __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4235 (20090711) __________

Data: 2009-07-12 20:53:30
Autor: Jan Strybyszewski
tani PC do internetu
adam pisze:
[...]

Malutki Dell sx270 jeden wiatrak na wlocie, obduowa sff mozna przyczepic z tylu LCD

Data: 2009-07-13 13:47:54
Autor: miab
tani PC do internetu
adam wrote:
[...]

Jak chcesz wkładać to np. ten:
http://www.allegro.pl/item676439859_mini_atom_230_1_6ghz_2gb_cichy.html
a tu juz włożyli za ciebie nowy dysk i nagrywarke CD(a nawet DVD):
http://www.allegro.pl/item675366892_mini_atom_230_1_6ghz_2gb_500gb_hdd_dvdrw.html
a tu dual core:
http://www.allegro.pl/item680975109_mini_atom_dual_core_330_2gb_500gb_dvdrw.html

miab

Data: 2009-07-13 15:06:16
Autor: Mirek Ptak
tani PC do internetu
Dnia 2009-07-13 13:47,  *miab* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
adam wrote:
[...]

500-600zł.
http://www.allegro.pl/item676852623_dell_gx520_2_8ghz_2gb_40gb_combo_fdd_win_xp_fvat.html
To będzie bliżej :) i komputerek naprawdę fajny - wykonanie top. Głośność - cóż to niestety P4 - może go być w niesprzyjających okolicznościach słychać, ale bym nie demonizował :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-07-13 15:19:47
Autor: miab
tani PC do internetu
adam wrote:
[...]

Głośność wynika z poboru mocy, który bedzie ze 4 razy wiekszy
w porównaniu do Atoma. Ponadto przypuszczam ze dwurdzeniowy
Atom będzie żwawszy niż prehistoryczne P4.
Mój DELL GX260/P4 2,4 dostaje od córczynego MSI Wind U100
w wiekszosci testów..
Fakt że nieco taniej  wychodzi ale jak dorzucic dysk 500GB i
nagrywarke DVD to juz nie za bardzo.

miab

tani PC do internetu