tani booster

Data: 2009-08-23 18:00:00
Autor: bourbaki
tani booster
hej ... z pewnych przyczyn potrzebny mi jest prad w walizeczce ...
mam zapasowe autko, ktore czesto stoi ale czasami jest potrzebne
i wlasnie wtedy okazuje sie, ze znowu sie rozladowalo ... profesjonalny
booster taki jak maja w assistance to wydatek powyzej 1000 pln ....
moga w tym odpalac pewnie setki razy i to bedzie dzialac ... ja potrzebuje
skorzystac nascie razy do roku wiec szukam czegos tanszego ... wiem,
ze w feuvert, norauto i czasami w hipermarketach sa sprzedawane jakies
tansze boostery (pewnie chinskie ?) ... zastanawiam sie co to warte ...
czy ktos z was kupowal jakis tani booster ? mogibyscie polecic cos
co nie jest rujnujace dla kieszeni i te kilka kilkanascie razy na rok
pozwoli odpalic rezerwiste ???

Data: 2009-08-23 11:12:27
Autor: Grzesio
tani booster
On 23 Sie, 18:00, "bourbaki" <bourba...@go2.pl> wrote:
[...]

ja mam boostera z Norauto i jak narazie bez zarzutu, pare razy
uratowal mi tylek.
Jesli nie masz mozliwosci podlaczenia aku pod prostownik, to imho
warto go kupic.

Grzesiek

Data: 2009-08-23 20:34:16
Autor: bourbaki
tani booster

ja mam boostera z Norauto i jak narazie bez zarzutu, pare razy
uratowal mi tylek.

ile dales ?

Jesli nie masz mozliwosci podlaczenia aku pod prostownik, to imho
warto go kupic.

no wlasnie nie mam a autko stoi :)

Data: 2009-08-23 18:41:19
Autor: J.F.
tani booster
On Sun, 23 Aug 2009 18:00:00 +0200,  bourbaki wrote:
czy ktos z was kupowal jakis tani booster ? mogibyscie polecic cos
co nie jest rujnujace dla kieszeni i te kilka kilkanascie razy na rok
pozwoli odpalic rezerwiste ???

Podjezdzaj czesciej i wymieniaj akumulator, bo mu takie przerwy nie
sluza.

A gdzie stoi ? http://www.allegro.pl/item716922014_bateria_sloneczna_prostownik_ladowarka_12v_1_5w.html
http://www.allegro.pl/item713963035_bateria_sloneczna_ladowarka_12v_5w_akcesoria.html

J.

Data: 2009-08-23 20:33:26
Autor: bourbaki
tani booster
Data: 2009-08-23 20:37:56
Autor: J.F.
tani booster
Data: 2009-08-23 22:17:34
Autor: Pa_blo
tani booster

Użytkownik "bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> napisał w wiadomości news:h6rp1l$pn4$1achot.icm.edu.pl...

..mogibyscie polecic cos
co nie jest rujnujace dla kieszeni i te kilka kilkanascie razy na rok
pozwoli odpalic rezerwiste ???

Kup cokolwiek i dbaj o akumulator w tym.

Picasso

Data: 2009-08-23 23:44:13
Autor: Mariusz Chwalba
tani booster
Dnia 23-08-2009 o 18:00:00 bourbaki <bourbaki1@go2.pl> napisał(a):

[...]

Mam taką chińszczyznę z marketu za 170zł (23Ah), zdarzyło mi się używać
ze dwa razy - odpala bez problemu. Dodatkowo ma kompresor.

Choć głównie to jednak używam jako dodatkowe zasilanie do laptopa :-)

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

tani booster