tani booster

Data: 2009-08-23 11:12:27
Autor: Grzesio
tani booster
On 23 Sie, 18:00, "bourbaki" <bourba...@go2.pl> wrote:
ze w feuvert, norauto i czasami w hipermarketach sa sprzedawane jakies
tansze boostery (pewnie chinskie ?) ... zastanawiam sie co to warte ...
czy ktos z was kupowal jakis tani booster ? mogibyscie polecic cos
co nie jest rujnujace dla kieszeni i te kilka kilkanascie razy na rok
pozwoli odpalic rezerwiste ???

ja mam boostera z Norauto i jak narazie bez zarzutu, pare razy
uratowal mi tylek.
Jesli nie masz mozliwosci podlaczenia aku pod prostownik, to imho
warto go kupic.

Grzesiek

Data: 2009-08-23 20:34:16
Autor: bourbaki
tani booster

ja mam boostera z Norauto i jak narazie bez zarzutu, pare razy
uratowal mi tylek.

ile dales ?

Jesli nie masz mozliwosci podlaczenia aku pod prostownik, to imho
warto go kupic.

no wlasnie nie mam a autko stoi :)

tani booster