tani internet do GPS trackera

Data: 2016-11-25 06:16:54
Autor: ddddddddddddd
tani internet do GPS trackera
Witam,
Poszukuję karty GPRS/SMS do trackera gps. Ilość przesyłanych danych - chyba poniżej 1MB dziennie (testuję od wczoraj - zeszło 400kB), ale pewnie ze względu na gubienie zasięgu sesja potrafi się zerwać, dlatego rozliczanie musi być co 1kB.
Znajdę coś poniżej 60zł rocznie? Może być prepaid, abonament, na firmę itp.
Szukając oferty znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/nowosc-lokalizator-gps-tk106-serwer-karta-gprs-i5834243260.html#thumb/1 Pomijając sam lokalizator, w opisie podano, że koszt utrzymania karty to 25zł rocznie

Łukasz

Data: 2016-11-24 22:08:11
Autor: Kris

https://www.google.pl/search?q=KARTA+SIM+TELEMETRYCZN%C4%84&ie=&oe

Data: 2016-11-25 07:29:56
Autor: ddddddddddddd
W dniu 25.11.2016 o 07:08, Kris pisze:
[...]

żeby coś znaleźć musisz powyższe wkleić w przeglądarkę internetową.
Chyba że coś znalazłeś - to się podziel, bo moje google mówią o minimalnym koszcie 5zł/m-c, na temat karty za 25zł rocznie cisza...

Łukasz

Data: 2016-11-25 08:55:37
Autor: Marek
On Fri, 25 Nov 2016 07:29:56 +0100, ddddddddddddd <ddddddd@fjhjh.pl> wrote:
Chyba że coś znalazłeś - to się podziel, bo moje google mówią o minimalnym koszcie 5zł/m-c, na temat karty za 25zł rocznie cisza...

W abonamencie telemetrycznym to taniej jak w play nie znajdziesz (5pln/mc). Plus ma w d*ie abonentow telemetrycznych, 3 miesiąc czekam na ofertę i cisza. W prepaidzie np. klucz.net ma tani internet, jedno doładowanie przedłuża kartę na rok/do wyczerpania środków. Jak doładujesz za np. 20 pln to przy tym transferze powinno starczyć na bardzo długo.

--
Marek

Data: 2016-11-25 00:34:55
Autor: gtoni13
[...]

Virgin ma darmowy internet do 32 kb/s, w Polsce i od VI.17r w UE.
Karta wazna rok po doladowaniu 10 zl, a przy freemium i bez tego.
Dziala na tym gps i voip.

Data: 2016-11-25 15:35:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
tani internet do GPS trackera

<gtoni13@gmail.com> 48bc13a6-5408-439f-9867-62270ecc69c1@googlegroups.com

: Virgin ma darmowy internet do 32 kb/s, w Polsce i od VI.17r w UE.
: Karta wazna rok po doladowaniu 10 zl, a przy freemium i bez tego.
: Dziala na tym gps i voip.

Na lejku raczej nie działa VoIP. :)

<gtoni13@gmail.com> 45638361-e44d-4ff5-9ea4-9244cb4bf6f7@googlegroups.com

Jeszcze dodaje, we freemium jest 300 Mb darmowe co miesiac z normalna predkoscia.

Nie zabraniają używania w tego rodzaju urządzeniach?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.net.pl  '.O_'

Data: 2016-11-25 00:40:24
Autor: gtoni13

Data: 2016-11-28 17:27:35
Autor: ddddddddddddd
W dniu 25.11.2016 o 09:40, gtoni13@gmail.com pisze:
Jeszcze dodaje, we freemium jest 300 Mb darmowe co miesiac z normalna predkoscia.

Dzięki za informację, zamówiłem sobie dwie karty - wiszę Ci piwo ;)

Łukasz

Data: 2016-11-25 06:09:39
Autor: PiteR
ddddddddddddd pisze tak:

[...]

Myślałem, że takie cuda są tańsze. Może w cenie dokładają do ceny karty sim a potem w drugim roku żegnaj Gienia ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-11-25 07:25:24
Autor: ddddddddddddd
W dniu 25.11.2016 o 07:09, PiteR pisze:
ddddddddddddd pisze tak:

[...]

w opisie jest, że w pierwszym roku nie ładujesz, a później 25zł/rok, ale żadnych szczegółów. Faktycznie są tańsze - coś ciekawego kupisz za kilkanaście EUR

Łukasz

Data: 2016-11-25 08:47:44
Autor: re
tani internet do GPS trackera

Użytkownik "ddddddddddddd"

[...]

-- -
Dowolna z lejkiem i długim czasem ważności. Nie płacą mi ani nie pomagają wystarczająco w problemach to nie będę wskazywał, ale sobie znajdziesz. 10 zł/ rok można płacić.

Data: 2016-11-29 22:50:50
Autor: zlotowinfo
tani internet do GPS trackera
najlepszy jest orange free, 50zł i chyba 16gb na rok lub dłużej

tani internet do GPS trackera