tani kask szczękowy

Data: 2009-11-04 11:44:28
Autor: maciek
tani kask szczękowy
nitro f346-vn,

Pomykam na trampku w powyższym kasku sygnowanym przez g-mac. Nie mam porównania z innymi jeśli chodzi o jazdę, ale podczas mierzenia jako jedyny przypadł mi do gustu (nie mierzyłem AGV). W jeździe miejskiej bardzo dobrze się spisuje, stojąc na światłach paruje czasami, ale podczas jazdy wentylacja jest OK. Ma fabrycznie miejsce do zamontowania pinlocka, jednak nie orientowałem się ile takie cudo kosztuje.

mad.dog
xl600v

Data: 2009-11-04 18:10:23
Autor: scyzoryk
tani kask szczękowy

Pomykam na trampku w powyższym kasku sygnowanym przez g-mac. Nie mam
porównania z innymi jeśli chodzi o jazdę, ale podczas mierzenia jako jedyny

a ten kask ma coś wspólnego z Nitro. Wygląda w sumie identycznie. To nie jest jakaś chińszczyzna? Nie znam firmy...

Pozdr

Data: 2009-11-06 09:21:31
Autor: maciek
tani kask szczękowy
a ten kask ma coś wspólnego z Nitro. Wygląda w sumie identycznie. To nie jest jakaś chińszczyzna? Nie znam firmy...

Zaguglaj za MRD. Jest to koncern, który trzyma w łapie Nitro, G-mac, Takachi i chyba coś jeszcze. Kaski są bliźniacze, ceny podobne. Popatrz na jebaju - za 2 kaski z przesyłką DHL z UK wyszło ~550zł.

Pzdr
Maciek

tani kask szczękowy