tani projektor full hd

Data: 2010-06-15 16:06:16
Autor: m
tani projektor full hd
witam,
zastanawiam sie nad kupieniem jednego z tych projektorow:
Benq w1000, Optoma HD200X, Optoma HD20 ewentualnie
Vivitek H1080FD, ale ten jest troche za drogi
(innych full hd w podobnej cenie nie znalazlem juz).

Zastanawia mnie czemu przy benqu na stronie
http://www.ceneo.pl/3436602s podaja:

Rozdzielczość optyczna  640 x 480
Info Rozdzielczość maksymalna 1920 x 1200 To jakis blad?

Data: 2010-06-15 16:21:38
Autor: Tomek GÅ‚owacki
tani projektor full hd
W dniu 2010-06-15 16:06, m pisze:
Optoma HD200X

A nie lepiej np. Panasonic PT-AX200E ?

trochę niżej niż FullHD, ale ludzie sobie go mocno chwalili (nawet w archiwum tej grupy poszukasz, to znajdziesz).

Podobno bardzo dobry projektor!

Pozdr,
Tomek

Data: 2010-06-15 16:29:48
Autor: m
tani projektor full hd
On Tue, 15 Jun 2010 16:21:38 +0200
Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> wrote:

W dniu 2010-06-15 16:06, m pisze:
> [...]

trochę niżej niż FullHD, ale ludzie sobie go mocno chwalili (nawet w archiwum tej grupy poszukasz, to znajdziesz).

mam kamere full hd i chcialbym miec tez projektor
o tej samej rozdzielczosci:)

Data: 2010-06-15 17:59:21
Autor: ApanasBudriszko
tani projektor full hd

W dniu 2010-06-15 16:06, m pisze:
[...]

jesteś pewien że full hd ta kamera ? czy tylko zapisuje full hd a przetwornik .... sensor ma znacznie mniej

Data: 2010-06-15 18:09:32
Autor: m
tani projektor full hd
On Tue, 15 Jun 2010 17:59:21 +0200
ApanasBudriszko <cicior@gazeta.pl> wrote:

jesteś pewien że full hd ta kamera ? czy tylko zapisuje full hd a przetwornik .... sensor ma znacznie mniej

tak, full hd
canon hf100

Data: 2010-06-16 23:30:15
Autor: Seba_Fan
tani projektor full hd

Użytkownik "m" <fake@fake.pl> napisał w wiadomości news:20100615180932.599bed20fake.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
do ogladania filmow 1080p jak i z kamery i zdjec moim skromnym zdaniem lepiej full hd, ale kiepski projekotr brac to raczej nie jest rozsadne

Data: 2010-06-17 15:30:33
Autor: Chris
tani projektor full hd
m nabazgrał:

jesteś pewien że full hd ta kamera ? czy tylko zapisuje full hd a
przetwornik .... sensor ma znacznie mniej
tak, full hd
canon hf100

Albo i nie ??

Camcorder Sensor Resolution 3.3 Mpix

Camcorder Effective Still Resolution 2.76 Mpix
Camcorder Effective Video Resolution 2.07 Mpix

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-06-17 20:26:42
Autor: ApanasBudriszko
tani projektor full hd
W dniu 2010-06-17 15:30, Chris pisze:
m nabazgrał:

[...]

jakby do tego zmierzałem, zapisuje w rozdziałce 1920x1080i zapewne

Data: 2010-06-18 11:21:14
Autor: m
tani projektor full hd
On Thu, 17 Jun 2010 20:26:42 +0200
ApanasBudriszko <cicior@gazeta.pl> wrote:

jakby do tego zmierzałem, zapisuje w rozdziałce 1920x1080i zapewne

standardowo tak, ale mozna tez przy 24 klatkach na sekunde nagrywac
1920x1080 progressive

Data: 2010-07-30 10:33:08
Autor: Jacek Osiecki
tani projektor full hd
Dnia Fri, 18 Jun 2010 11:21:14 +0200, m napisa³(a):
On Thu, 17 Jun 2010 20:26:42 +0200
ApanasBudriszko <cicior@gazeta.pl> wrote:
jakby do tego zmierza³em, zapisuje w rozdzia³ce 1920x1080i zapewne
standardowo tak, ale mozna tez przy 24 klatkach na sekunde nagrywac
1920x1080 progressive

Du¿o lepszy efekt osi±gniesz nagrywaj±c w 720p50 - o ile ta kamera to potrafi :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

tani projektor full hd